Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Łódź: zakup wraz z dostawą posiłków regeneracyjnych i napojów do Rejonu w Sieradzu w roku 2009/10 , z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 74244 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą posiłków regeneracyjnych i napojów do Rejonu w Sieradzu w roku 2009/10 , z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wraz z dostawą posiłków regeneracyjnych w ilości :dostawa posiłków regeneracyjnych na Bazę w Dobroniu 1230 szt w następującym asortymencie : 1.Fasola z kiełbasą po bretońsku 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 2.Flaki wołowe w rosole 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 3. Gołąbki w sosie pomidorowym 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 4.Pulpety w sosie pomidorowym 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 5. Kiełbasa wiejska 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) ;dostawa posiłów regeneracyjnych na Bazę w Brzeźniu 1230 szt w następującym asortymencie : 1.Fasola z kiełbasą po bretońsku 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 2.Flaki wołowe w rosole 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 3. Gołąbki w sosie pomidorowym 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 4.Pulpety w sosie pomidorowym 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 5. Kiełbasa wiejska 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) ;dostawa posiłków regeneracyjnych na Bazę w Poddębicach 510 szt w następującym asortymencie : 1.Fasola z kiełbasą po bretońsku 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt) 2.Flaki wołowe w rosole 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt) 3. Gołąbki w sosie pomidorowym 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt) 4.Pulpety w sosie pomidorowym 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt) 5. Kiełbasa wiejska 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt) ;dostawa napojów w butelkach 1,5 litra do Rejonu w Sieradzu w ilości 7560 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.89.42.00 - Posiłki gotowe 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne 15.98.10.00 - Wody mineralne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zrealizował (zakończył) należycie co najmniej 1 dostawę artykułów spożywczych, na kwotę min. wielkości przedmiotu zamówienia ;Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich warunków określonych w SIWZ na zasadzie (spełnia - nie spełnia), tj. w zależności od doświadczenia zawodowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika 1. - oryginał 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 1.1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokument wymieniony w pkt 1.2. powinien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 2.1. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy go spełniają. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie w Siedzibie Rejonu w Sieradzu 98 200 Sieradz
ul. Wojska Polskiego 13 lub na stronie internetowej : www.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:00, miejsce: oferty należy złożyć w sekretariacie Rejonu w Sieradzu 98-200 Sieradz ul.Wojska Polskiego 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa posiłów regeneracyjnych na Bazy Materiałowe w Dobroniu,Brzeżniu,Poddębicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wraz z dostawą posiłków regeneracyjnych w ilości :dostawa posiłków regeneracyjnych na Bazę w Dobroniu 1230 szt w następującym asortymencie : 1.Fasola z kiełbasą po bretońsku 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 2.Flaki wołowe w rosole 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 3. Gołąbki w sosie pomidorowym 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 4.Pulpety w sosie pomidorowym 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 5. Kiełbasa wiejska 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) ;dostawa posiłów regeneracyjnych na Bazę w Brzeźniu 1230 szt w następującym asortymencie : 1.Fasola z kiełbasą po bretońsku 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 2.Flaki wołowe w rosole 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 3. Gołąbki w sosie pomidorowym 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 4.Pulpety w sosie pomidorowym 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) 5. Kiełbasa wiejska 246 szt (41 zgrzewek po 6 szt) ;dostawa posiłków regeneracyjnych na Bazę w Poddębicach 510 szt w następującym asortymencie : 1.Fasola z kiełbasą po bretońsku 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt) 2.Flaki wołowe w rosole 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt) 3. Gołąbki w sosie pomidorowym 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt) 4.Pulpety w sosie pomidorowym 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt) 5. Kiełbasa wiejska 102 szt (17 zgrzewek po 6 szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.89.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa napojów do Rejonu w Sieradzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa napojów w butelkach 1,5 litrowych w kilku dostawach w ilości łącznej 7560 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.90.00.00-7, 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Dostawy mięso i wędliny drobiowe dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





