Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Żukowo: Wycena nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo:
Zadanie 1:
- do celów ustalania opłat adiacenckich,
Zadanie 2:
- w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, do celów zbycia i nabycia oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
Numer ogłoszenia: 70408 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo: Zadanie 1: - do celów ustalania opłat adiacenckich, Zadanie 2: - w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, do celów zbycia i nabycia oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo: Zadanie 1: do celów ustalania opłat adiacenckich, Zadanie 2: w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, do celów zbycia i nabycia oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP, tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia: - wykonali lub wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wycenie nieruchomości do celów ustalenia opłat adiacenckich (zadanie 1), - wykonali lub wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wycenie nieruchomości do celów zbycia i nabycia nieruchomości oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (zadanie 2). 2) Odnośnie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe, odpowiednio: - posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.), albo mają do dyspozycji co najmniej 1 osobę z powyższymi uprawnieniami. - posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z rozporządzeniem Min. Finansów z dnia 21.0.2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawców majątkowych (Dz. U. z 2004 roku Nr 207, poz. 2112). Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP, tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione odpowiednio: 1) przez każdego wykonawcę (osobno) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP, 2) przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP. Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt 1) części I SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu. (Treść oświadczenia określa zał. nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenie o usługach wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Formularz oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ). 4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zmówienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień. (Treść oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ). 5) Polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-330 Żukowo, ul.Gdańska 52.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy Żukowo,ul.Gdańska 52 (pokój nr 4 na parterze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo: Zadanie 1: - do celów ustalania opłat adiacenckich,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo do celów ustalenia opłat adiacenckich, z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku wybudowania przez Gminę Żukowo infrastruktury technicznej (wodociąg, kanalizacja): - budowa kanalizacji sanitarnej w Chwaszczynie (etap 1B) - w ilości 160 szt.; - budowa kanalizacji sanitarnej w Leźnie - w ilości 4 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Pępowie - w ilości 17 szt., - budowa sieci wodociągowej w Glinczu - w ilości 6 szt, - budowa sieci wodociągowej w Chwaszczynie - w ilości 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo: Zadanie 2: - w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, do celów zbycia i nabycia oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo do celów określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, zbycia i nabycia nieruchomości, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności: - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych do celów naliczenia opłat z tytułu oddania w trwały zarządu dla szkół - w ilości 14 szt.; - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - w ilości 1 szt.; - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych do celów sprzedaży - w ilości 2 szt.; - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych do celów nabycia - w ilości 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŻUKOWO
- Dostawa komputerów All In One- 20 sztuk wraz z systemem operacyjnym na potrzeby Urzędu Gminy w Żukowie
- Przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych w celu utworzenia gabinetów terapeutycznych w SP w Chwaszczynie i w Glinczu
więcej: przetargi ŻUKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. śląskiego w podziale na 4 zadania- powtórzenie zadania nr 4
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 5
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.