eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówNumer postępowania: ZP/8/2025. Konserwacja sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania i instalacji hydrantowych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i jednostek podległych



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Numer postępowania: ZP/8/2025. Konserwacja sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania i instalacji hydrantowych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i jednostek podległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Numer postępowania: ZP/8/2025. Konserwacja sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania i instalacji hydrantowych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i jednostek podległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-583ee872-0140-4c4c-a6b4-7c50c6e3bc35

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107094/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania i instalacji hydrantowej na terenie KWP w Rzeszowie i jednostek podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148805

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów oddymiania i napowietrzania klatek schodowych, systemów sygnalizacji pożaru, wentylacyjnych klap pożarowych i instalacji hydrantów na terenie KWP w Rzeszowie i jednostek podległych.

2. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności konserwacyjnych polegających na:

1) konserwacji i utrzymaniu sprawności systemu oddymiania klatki schodowej:

a) central systemu oddymiania,
b) awaryjnego źródła zasilania (akumulator),
c) klap dymowych z siłownikami,
d) przycisku przewietrzania,
e) przycisku oddymiania.

2) konserwacji i utrzymaniu sprawności systemu napowietrzania klatki schodowej:

a) central systemu napowietrzania,
b) wentylator napowietrzający wraz z wyłącznikiem,
c) klap dymowych z siłownikami,
d) przycisków przewietrzania,
e) przycisków oddymiania,
f) układu pomiarowego,
g) czerpni ściennych z siłownikami.

3) konserwacji i utrzymaniu sprawności instalacji sygnalizacji pożaru:

a) central sygnalizacji pożaru,
b) awaryjnego źródła zasilania (akumulator),
c) elementów kontrolno-sterujących,
d) czujek dymu,
e) czujek dymu i ciepła,
f) czujek temperaturowych,
g) izotopowych czujek dymu,
h) badaniu szczelności izotopowych czujek dymu,
i) przycisków ROP (ręcznego ostrzegacza pożaru),
j) modułów sterowań,
k) sygnalizatorów akustycznych,
l) wskaźników zadziałania
m) wentylacyjnych klap ppoż. wyposażonych w siłownik.

4) utylizacji czujek izotopowych dymu,
5) konserwacji drzwi ppoż. z elektro trzymaczem,
6) konserwacji i utrzymaniu sprawności hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190090,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284708,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190090,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Techniczne „Supon” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-22-83-737

7.3.3) Ulica: Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190090,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.