To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Warszawa: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego obejmujących naprawy serwerów i macierzy dyskowych w ciągu 3 lat oraz zakup wsparcia dla systemu wirtualizacji VMware i systemu backupu (Backup Exec) - Znak sprawy: 025/2016
Numer ogłoszenia: 69565 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113586 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego obejmujących naprawy serwerów i macierzy dyskowych w ciągu 3 lat oraz zakup wsparcia dla systemu wirtualizacji VMware i systemu backupu (Backup Exec) - Znak sprawy: 025/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego obejmujących naprawy serwerów i macierzy dyskowych w ciągu 3 lat oraz zakup wsparcia dla systemu wirtualizacji VMware i systemu backupu (Backup Exec).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego obejmujących naprawy serwerów i macierzy dyskowych w ciągu 3 lat oraz zakup wsparcia dla systemu wirtualizacji VMware i systemu backupu (Backup Exec)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS SP. Z O.O.
- FUJITSU Technology Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 510000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 566724,96
Oferta z najniższą ceną: 566724,96 / Oferta z najwyższą ceną: 566724,96
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Sprzedaż w systemie bezgotówkowym paliw płynnych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyfryzacja i elektronizacja usług publicznych w Gminie Poniatowa na terenie MOF Opole Lubelskie"
- Zakup wsparcia serwisowego dla rozwiązań FortiNet
- Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w 2026 roku w podziale na cztery części
- (DFP.271.238.2025.AMW) Świadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO
- Zakup wsparcia dla Windows Server Datacenter
- Dostawa licencji ManageEngine ServiceDesk Plus, Endpoint Central UEM, ADAudit Plus lub równoważne oraz wsparcie techniczne dla oprogramowania ManageEngine ServiceDesk Plus, Endpoint Central UEM
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





