Og³oszenie z dnia 2025-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
(DFP.271.238.2025.AMW) ¦wiadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Orwid 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-688
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 7168
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amatys@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(DFP.271.238.2025.AMW) ¦wiadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4bc8e60f-4ecb-469a-9653-6ae4cba8c0b0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00544488
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00001410/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie asysty tecznicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12148443.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania, zmiany i wycofania ofert, oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, niewystawione przez upowa¿nione podmioty, oraz pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
6. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
7. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania plików w komunikacji elektronicznej znajduj± siê w pkt. 11 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce RODO zawiera za³±cznik do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce RODO zawiera za³±cznik do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DFP.271.238.2025.AMW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 366000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO. Szczegó³owy zakres us³ugi zawiera opis przedmiotu zamówienia tj. za³±cznik 1a do SWZ.
Termin wykonania zamówienia: Z zastrze¿eniem mo¿liwo¶ci zastosowania art. 456 ust. 1 ustawy umowa zostanie zawarta nie wcze¶niej ni¿ od dnia 07.01.2026 r. do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego jednak nie d³u¿ej ni¿ przez 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Us³ugi w zakresie wsparcia systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane wed³ug kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia dokumentu z punktu 6.1.1. SWZ o ile Wykonawca wska¿e w o¶wiadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.2.2. SWZ, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty przekazywanej w postaci elektronicznej nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty w postaci elektronicznej, opatrzonej przez Wykonawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem niewa¿no¶ci:1.1. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
1.2. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
1.3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy, w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem niewa¿no¶ci:
1.3.1. dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy sk³adaj±cego ofertê,
gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, który Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
1.3.2. dla ustanowionego pe³nomocnika, do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, który Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, wzglêdnie innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Szczegó³owe wymagania w tym przedmiocie zosta³y zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Reguluje wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê, z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy, Wykonawcê na podstawieart. 108 ust. 1 pkt. 1 – 6 ustawy oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (og³oszonej
w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 149/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 czê¶ci.
- Us³uga dostêpu do systemu informacji prawnej on-line na rok 2026 dla S±du Okrêgowego w Krakowie oraz S±dów Rejonowych w Miechowie, w My¶lenicach i w Suchej Beskidzkiej
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIÊDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF ORAZ IMPLANTÓW DO ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO
- dostawa odzie¿y roboczej i ochronnej dla pracowników Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-696/25
- ZP.117.2025 - Pokrycie blach± dachu budynku g³ównego i budynku oficyny z robotami towarzysz±cymi dla Komisariatu Policji w Kêtach
- (DFP.271.238.2025.AMW) ¦wiadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wsparcia serwisowego dla rozwi±zañ FortiNet
- Us³uga zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w 2026 roku w podziale na cztery czê¶ci
- Serwisowanie systemów do automatycznej kontroli Stref P³atnego Parkowania w Gdyni.
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Dostawa pakietu us³ug wsparcia producenta oprogramowania dla posiadanych przez Zamawiaj±cego produktów Microsoft przez okres 12 miesiêcy
- (DFP.271.238.2025.AMW) ¦wiadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





