Ogłoszenie z dnia 2025-11-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zaprojektowanie i budowa kompletnej infrastruktury IT umożliwiającej stworzenie oraz utrzymanie systemu Rejestr Ratowników Medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWA IZBA RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541904493
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kajki 12
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-501
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kirm.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kirm.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna samorządu zawodowego ratowników medycznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa kompletnej infrastruktury IT umożliwiającej stworzenie oraz utrzymanie systemu Rejestr Ratowników Medycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ca89c6-1fc5-467c-a970-06cc2109549f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00549694/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zaprojektowanie i budowa kompletnej infrastruktury IT umożliwiającej stworzenie oraz utrzymanie systemu Rejestr Ratowników Medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3ca89c6-1fc5-467c-a970-06cc2109549f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Pełna informacja o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarta została w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://kirm.org.pl/polityka-przetwarzania-danych/
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): https://kirm.org.pl/polityka-przetwarzania-danych/
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025/KIRM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zbudowanie kompleksowej infrastruktury IT umożliwiającej wytworzenie oraz utrzymywanie systemów Krajowej Izby Ratowników Medycznych w tym między innymi "Rejestru Ratowników Medycznych", systemu obsługi obiegu dokumentacji EZD RP, części systemów tzw. backoffice, części systemów monitorowania bezpieczeństwa, cyberbezpieczeństwa oraz monitorowania infrastruktury.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień stanowiących powtórzenie podobnych usług, tj. usług kolokacji, do kwoty 45 000,00 PLN netto. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego ewentualne zawarcie umów na podobne usługi, a ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Przestrzeń (RU)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: TDP
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: RAM
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii krytycznej komponentów krytycznych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii krytycznej komponentów kluczowych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii krytycznej komponentów priorytetowych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarcze lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się:
osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. Wykonawca winien dysponować niezbędnymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia posiadającymi wymienione w rozdziale V SWZ kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu agresji, składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP – wg załącznika nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy – wg załącznika nr 1do SWZ.2) Jeżeli dotyczy – stosowne pełnomocnictwo(a) – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3) Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – stosowne pełnomocnictwo – do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 uPZP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej):- do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 uPZP;
- oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu agresji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia – wg załącznika nr 2do SWZ;
- oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPZP, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego – wg załącznika nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały określone w § 12 PPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Zaprojektowanie i budowa kompletnej infrastruktury IT umożliwiającej stworzenie oraz utrzymanie systemu Rejestr Ratowników Medycznych
- Zwiększenie odporności społecznej
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Szklarniowej w miejscowości Mieszkowo na odcinku od skrzyżowania ulicy Malinowej / Ustronie do drogi ekspresowej S 7
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Chylicach
- Rozbudowa drogi gminnej ul. 4 KDD w Józefosławiu w ramach zadania Ulica Rekreacyjna w Józefosławiu - Poprawa infrastruktury.
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa kompletnej infrastruktury IT umożliwiającej stworzenie oraz utrzymanie systemu Rejestr Ratowników Medycznych
- "Dostawa licencji, wdrożenie modułów oraz dostosowanie funkcjonalności systemu Enova365 dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Dostawa serwera GPU do obsługi aplikacji Test FUS w ramach projektu WF z AWF do AWF J. Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2"
- Świadczenie usług utrzymania oraz asysty technicznej Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie
więcej: Systemy i serwery informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





