To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Wieliczka: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce oraz odbiór zużytych tablic do złomowania
Numer ogłoszenia: 6762 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219117 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce oraz odbiór zużytych tablic do złomowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1)wyprodukowanie i dostarczenie Zamawiającemu następujących tablic rejestracyjnych: Tablic samochodowych ( jedno i dwurzędowe) - 8750 kompletów, Tablic motorowerowych - 600 sztuk, Tablic ciągnikowo-motocyklowych - 600 sztuk, Tablic do przyczep ( jedno i dwurzędowe) -500 sztuk, Tablic indywidualnych - 20 kompletów, Tablic zabytkowych - 10 kompletów. 2)odbiór tablic rejestracyjnych, przeznaczonych do likwidacji i ich kasacja, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3)przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tj. Dz.U. z 2007 r. nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), a w przypadku jego zmiany lub uchylenia, zgodnie z wszystkimi przepisami, które regulować będą wymogi techniczne i wzory tablic rejestracyjnych. 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części dostawy oraz zmiany ilości w poszczególnych rodzajach zamawianych tablic stosownie do potrzeb. Zakres zamówienia nie może być jednak mniejszy niż 70 % ogólnej wartości zamówienia. 5)Dostawa następować będzie partiami, według zamówień częściowych, sporządzanych przez Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi faksem Wykonawcę o ilości i rodzaju tablic niezbędnych do dostarczenia w ramach danej dostawy częściowej. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego ( tj. Wieliczka ul. Dembowskiego 2 ) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. 6)Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostarczenia nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do likwidacji w terminie maksymalnie 12 dni od dnia złożenia zamówienia. 7)Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 315197.40 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROTAB" KOWALCZUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PROTAB" KOWALCZUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy spółka jawna, ul. Marii Konopnickiej 11 B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 315197.40
- Oferta z najniższą ceną: 315197.40 oferta z najwyższą ceną: 365940.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.