eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce oraz odbiór zużytych tablic do złomowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Wieliczka: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce oraz odbiór zużytych tablic do złomowania
Numer ogłoszenia: 219117 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce oraz odbiór zużytych tablic do złomowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) wyprodukowanie i dostarczenie Zamawiającemu następujących tablic rejestracyjnych: a/. Tablic samochodowych ( jedno i dwurzędowe) - 8750 kompletów, b/. Tablic motorowerowych - 600 sztuk, c/. Tablic ciągnikowo-motocyklowych - 600 sztuk, d/. Tablic do przyczep ( jedno i dwurzędowe) -500 sztuk, e/. Tablic indywidualnych - 20 kompletów, f/. Tablic zabytkowych - 10 kompletów. 2)odbiór tablic rejestracyjnych, przeznaczonych do likwidacji i ich kasacja, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3)przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tj. Dz.U. z 2007 r. nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), a w przypadku jego zmiany lub uchylenia, zgodnie z wszystkimi przepisami, które regulować będą wymogi techniczne i wzory tablic rejestracyjnych. 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części dostawy oraz zmiany ilości w poszczególnych rodzajach zamawianych tablic stosownie do potrzeb. Zakres zamówienia nie może być jednak mniejszy niż 70 % ogólnej wartości zamówienia. 5)Dostawa następować będzie partiami, według zamówień częściowych, sporządzanych przez Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi faksem Wykonawcę o ilości i rodzaju tablic niezbędnych do dostarczenia w ramach danej dostawy częściowej. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego ( tj. Wieliczka ul. Dembowskiego 2 ) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. 6)Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostarczenia nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do likwidacji w terminie maksymalnie 12 dni od dnia złożenia zamówienia. 7)Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych Ocena zostanie dokonana wg. formuły ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymienionych w pkt. 9 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć : 1.oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik C do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy ( dotyczy każdego z wykonawców działających wspólnie ) - załącznik nr 2 do oferty, 3.pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej ( zgodnie z art. 23 Pzp dotyczy także Wykonawców występujących wspólnie- tj. konsorcjum, S.C.) - załącznik nr 3 do oferty 4.aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji i dystrybucji tablic, wydane przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym - załącznik nr 4 do oferty. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej do oferty należy załączyć : 5.aktualny certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tj. Dz.U. z 2007 r. nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), wydany przez Instytut Transportu Samochodowego - załącznik nr 5 do oferty, 6.wypełniony formularz cenowy - zgodnie z drukiem D - załącznik nr 6 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. Nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 08:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. Nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.