Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Remont instalacji oświetlenia iluminacyjnego komory Modena - podziemna ekspozycja MŻKW III poziom kopalni soli Wieliczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.jawien@muzeum.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.wieliczka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji oświetlenia iluminacyjnego komory Modena - podziemna ekspozycja MŻKW III poziom kopalni soli Wieliczka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ed036ce-858a-4f24-94d3-fbfcc7320fc6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106200/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 modernizacja instalacji elektrycznej komory Modena - podziemna ekspozycja MŻKW poziom III kopalni soli Wieliczka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ed036ce-858a-4f24-94d3-fbfcc7320fc63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający informuje, że część dokumentacji projektowej tj.: projekt wykonawczy, stanowiący załącznik nr 7C do SWZ stanowi informacje poufne.Z uwagi na powyższe, dostęp do w/w części dokumentacji projektowej (załącznik nr 7C do SWZ) udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania został zabezpieczony hasłem (tj. kodem dostępu). Kod dostępu do poufnej części dokumentacji projektowej otrzymają wykonawcy po przesłaniu do Zamawiającego podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do ww. oświadczenia należy dołączyć aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo CEIDG i adres poczty elektronicznej, na który zostanie przesłany kod dostępu do plików stanowiących poufną części dokumentacji projektowej, ewentualnie pełnomocnictwo udzielone w formie właściwej dla złożenia oświadczenia, które upoważnia do złożenia oświadczenia o zachowaniu poufności. Po otrzymaniu oświadczenia o zachowaniu poufności oraz pozostałych wymaganych dokumentów (odpisy, pełnomocnictwo), Zamawiający prześle drogą mailową Wykonawcy na wskazany przez niego adres poczty e-mail kod dostępu, który umożliwi pobranie dokumentu pn. „Projekt wykonawczy remontu instalacji oświetlenia komory Modena w Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka na poziomie III” ze strony internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający informuje, że oferta złożona przez Wykonawcę, któremu nie przekazano przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z pkt. 7 Działu III SWZ, poufnej części dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7C do SWZ, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Wypełnienie i podpisanie oświadczenia o zachowaniu poufności, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ i tym samym uzyskania dostępu do poufnej części dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7C do SWZ, jest niezbędne do należytego przygotowania oferty w przedmiotowym postępowaniu - uzyskania dostępu do poufnej części stanowiącej załącznik nr 7C do SWZ.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Dziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Dziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-26-01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swoim zakresem wykonanie remontu instalacji oświetlenia komory Modena w Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka na poziomie III Kopalni Soli Wieliczka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. Załączniku nr 6 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,
2.2. Załącznikach nr 7A-7C do SWZ: dokumentacja projektowa,
2.3. Załączniku nr 4 do SWZ: wzór umowy,
2.4. Załączniku nr 8 do SWZ: wzór umowy technicznej zawieranej na podstawie art. 121 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze,
2.5. Załączniku nr 9 do SWZ: zarządzenie KRZG nr KSW/Z/KRZG/42/2018 z dnia 24 kwietnia 2018 roku.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1. opisem przedmiotu zamówienia – stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
3.2. dokumentacją projektową pn. „Koncepcja remontu oświetlenia komory Modena w Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce na poziomie III Kopalni Soli Wieliczka” – stanowiącą załącznik nr 7A do SWZ,
3.3. dokumentacją projektową pn. „Projekt wykonawczy remontu instalacji oświetlenia komory Modena w Muzeum Kopalni Soli w Wieliczka na poziomie III ” – stanowiącą załącznik nr 7B do SWZ (branża elektryczna),
3.4. dokumentacją projektową pn. „Projekt wykonawczy remontu instalacji oświetlenia komory Modena w Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka na poziomie III” – stanowiącą załącznik nr 7C do SWZ (branża elektryczna - część poufna),
3.5. wzorem umowy – stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
3.6. wzorem umowy technicznej – stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ,
3.7. zarządzeniem KRZG nr KSW/Z/KRZG/42/2018 – stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 złotych.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
2.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał w ramach odrębnych umów co najmniej dwie usługi, gdzie każda z usług polegała na wykonaniu:
a) remontu lub przebudowy instalacji oświetleniowej w systemie TNS wraz z aranżacją światłem w podziemnych zabytkowych wyrobiskach górniczych, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych brutto, lub
b) remontu lub przebudowy iluminacji w systemie TNS wraz z aranżacją światłem w podziemnych zabytkowych wyrobiskach górniczych, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych brutto,
2.2. dysponował następującym osobami, które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca winien dysponować co najmniej:
2.2.1. jedną (1) osobą, która na etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie pełniła funkcję Kierownika robót, spełniającą łącznie następujące wymagania:
2.2.1.1. posiadająca kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV,
2.2.1.2. posiadająca kwalifikacje do wykonywania czynności wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka”,
2.2.2. jedną (1) osobą z dozoru spełniającą łącznie następujące wymagania:
2.2.2.1. posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV,
2.2.2.2. posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka”,
2.2.3. jedną (1) osobą, która na etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wykonywać prace instalacyjne, posiadającą kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresie montażu o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
2.2.4. jedną (1) osobą, która na etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wykonywać prace pomiarowe, posiadającą kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresie montażu i kontrolno-pomiarowym o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt. 3 SWZ (aktualnych na dzień ich złożenia):
2.1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 złotych ,
2.2. wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi wykazane w wykazie zostały wykonane należycie (Wzór wykazu zostanie przekazany wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt. 2 powyżej), przy czym:
2.2.1. dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
2.3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wzór wykazu zostanie przekazany wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt 2 powyżej).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z interaktywnym formularzem oferty należy złożyć:1.1. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 lub 2 do SWZ),
1.2. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ) – jeżeli dotyczy,
1.3. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy, z zastrzeżeniem pkt. 2.3. Działu XI SWZ),
1.4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
1.5. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości 10 000,00 zł na czas związania ofertą, zgodnie z Działem XIII SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek o którym mowa w pkt. 3.2.1. Działu V SWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub jeden podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.2. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.1. Działu V SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, zgodnie z art 58 ust. 2 Pzp wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum zobowiązani są do:
5.1. ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.2. złożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa (w przypadku konsorcjum) albo w przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwa lub umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wspólników spółki cywilnej w szczególności do reprezentowania wykonawców w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
6. dotyczy wadium - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum),
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy w następujących przypadkach:1) W przypadku zaistnieje konieczność zmiany określona w art. 455 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP.
2) W przypadku wystąpienia Siły wyższej – w takim przypadku termin wykonania Przedmiotu umowy może zostać przedłużony o okres w jakim realizacja Przedmiotu umowy przez Wykonawcę nie była możliwa z powodu wystąpienia Siły wyższej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-17 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-17 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 5 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),
2.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa elementów umundurowania dla pracowników ochrony Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Sporządzenie dokumentacji oraz wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych w komorze Michałowice w Kopalni Soli "Wieliczka""
- Remont instalacji oświetlenia iluminacyjnego komory Modena - podziemna ekspozycja MŻKW III poziom kopalni soli Wieliczka
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 10 - odzież robocza z logo Kopalni Soli "Wieliczka"
- Utworzenie gabinetów opieki koordynowanej, oraz modernizacja rejestracji pacjentów POZ w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce przy ul. Szpunara 20
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż elektrycznych sztankietów scenicznych w budynku przy ul. Sienkiewicza 75/77 w Łodzi
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Dostawa, montaż i uruchomienie pięciu akomodacyjnych wyświetlaczy czasu wraz z włączeniem istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Staszica - Ofiar Oświęcimia w Szczecinie
- Modernizacja pomp ciepła oraz układu sprężającego, osuszającego powietrze na pływalni WODNIK w Ozorkowie
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Zabrze, ul. Szczęść Boże 18 i 3 Maja 8.
- Usługa zorganizowania wyprawy Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej do Stacji Polarnej Calypsobyen
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.