Og³oszenie z dnia 2025-06-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00321874/01 - Wynik z dnia 2025-07-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydzia³u Komunikacji i Dróg
Starostwa Powiatowego w ¦wieciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydzia³u Komunikacji i Dróg
Starostwa Powiatowego w ¦wieciu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3260ccf4-bcf7-45c3-82b8-bddf0f3afa72
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00263073
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00071942/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydzia³u Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w ¦wieciu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11221373.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/csw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/, zwanej dalej Platform±.
2. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy dostêpne s± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie na podstawie informacji od dostawcy platformy zakupowej znajduj±cych siê pod nastêpuj±cym adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików Portable Document Format (PDF).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, ¿e:
1) Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w ¦wieciu jest Starosta ¦wiecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie. Telefon: 525683100. Adres e-mail: sekretariat@csw.pl
2) Inspektor Ochrony Danych:
w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych drog± elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
3) cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP),
b) na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci przez odpowiednio wymienione: Urz±d Zamówieñ Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urz±d Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urz±d Skarbowy, Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych, Urz±d Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Najwy¿sza Izba Kontroli, Urz±d Marsza³kowski, Urz±d Wojewódzki i inne dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
6) prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a) przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
b) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Mo¿e Pani/Pan wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, je¿eli s±dzi Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) informacja o wymogu dobrowolno¶ci podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania przez Pani±/Pana danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemo¿liwe bêdzie zrealizowanie zadania, co mo¿e skutkowaæ nieudzieleniem zamówienia.
9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjêcia jakiejkolwiek decyzji i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRiZP.272.1.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadañ Starosty ¦wieckiego zwi±zanych z rejestracj± pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) i przepisów wykonawczych do tej ustawy zgodnie z za³±czonym Opisem Przedmiotu Zamówienia. Dostawa obejmuje nastêpuj±ce ilo¶ci i rodzaje tablic:
Lp. Rodzaje tablic Jednostka miary Ilo¶æ w sztukach
1 Tablice zwyczajne samochodowe szt. 15000
2 Tablice zwyczajne motocyklowe szt. 600
3 Tablice zwyczajne motorowerowe szt. 300
4 Tablice samochodowe indywidualne szt. 50
5 Tablice motocyklowe indywidualne szt. 10
6 Tablice samochodowe zmniejszone szt. 30
7 Tablice samochodowe zabytkowe szt. 20
8 Tablice motocyklowe zabytkowe szt. 10
9 Tablice motorowerowe zabytkowe szt. 10
10 Tablice samochodowe zabytkowe zmniejszone szt. 10
11 Tablice profesjonalne szt. 10
12 Tablice samochodowe zwyczajne zielone szt. 50
13 Tablice motocyklowe zwyczajne zielone szt. 10
14 Tablice motorowerowe zwyczajne zielone szt. 20
15 Tablice samochodowe zmniejszone zielone szt. 20
16 Tablice tymczasowe szt. 50
2. Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi: o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów wi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz.U. z 2022 r., poz. 1849 z pó¼n. zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeñ oraz op³at zwi±zanych z profesjonaln± rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2616) oraz innymi przepisami reguluj±cymi przedmiotow± dzia³alno¶æ, w ilo¶ci zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiaj±cego
3. Zamawiaj±cy planuje, i¿ ilo¶æ zamówionych tablic w okresie wykonania umowy nie bêdzie wy¿sza ni¿ 16200 sztuk, w tym:
samochodowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, zmniejszone , profesjonalne
i zielone dla pojazdu elektrycznego i napêdzanego wodorem w ilo¶ci: 15.190 sztuk,
motocyklowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, profesjonalne i zielone dla pojazdu elektrycznego i napêdzanego wodorem w ilo¶ci: 630 sztuk,
motorowerowe zwyczajne, zabytkowe, profesjonalne i zielone dla pojazdu elektrycznego i napêdzanego wodorem w ilo¶ci: 330 sztuk,
tablice tymczasowe w ilo¶ci: 50 sztuk.
4. Podane ilo¶ci zamawianych tablic rejestracyjnych s± maksymalne. W zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zamówienia mniejszej ilo¶ci tablic bez jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia zamówienia w stosunku do warto¶ci przedmiotu umowy nie wiêcej jednak ni¿ o 20% warto¶ci brutto okre¶lonej w formularzu ofertowym.
5. W przypadku zmiany przepisów prawa w czasie obowi±zywania umowy, Wykonawca jest zobowi±zany dostosowaæ dostarczane tablice do zmian okre¶lonych w ww. przepisach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-15 do 2026-07-14
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny wg nastêpuj±cego wzoru:
P = C + T
P – warto¶æ punktowa badanej oferty
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto”
G – liczba punktów za kryterium „termin dostawy”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: - aktualne za¶wiadczenie potwierdzaj±ce wpis przedsiêbiorcy do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, o których mowa w art.75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ,
- o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: za¶wiadczenie potwierdzaj±ce wpis przedsiêbiorcy do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, o których mowa w art.75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1251).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa w przypadku:1) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zast±pienia go produktem o parametrach nie gorszych ni¿ oferowany, za cenê tak± jaka zosta³a ustalona w niniejszej umowie,
2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
4) zmiany osób upowa¿nionych do realizacji umowy wskazanych w § 3.
2. Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1122137
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-12 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-11
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy w zaproszeniu do negocjacji wska¿e miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których bêd± prowadzone negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofertINNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Zakup urz±dzeñ zwi±zanych z popraw± cyberbezpieczeñstwa dla Powiatu ¦wieckiego - Starostwa Powiatowego oraz 13 jednostek organizacyjnych - etap II
- Dostawa wyposa¿enia do pracowni elektrycznej w Technikum nr 2 w ZSOiP w ¦wieciu w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"
- Budowa profesjonalnej ogólnodostêpnej si³owni zewnêtrznej w ¦wieciu
- DOSTAWY MIÊSA I WÊDLIN DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ¯£OBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓ£ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ¦WIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ¯£OBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓ£ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ¦WIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY RÓ¯NYCH ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ¯£OBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓ£ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ¦WIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych.
- Dostawa artyku³ów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Doposa¿enie turystycznej infrastruktury terenowej Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Poprawa dostêpno¶ci budynku Urzêdu Miasta i Gminy Kañczudze dla osób niepe³nosprawnych
- Kompleksowa us³uga: projektowania, druku, wykonywania i monta¿u elementów informacji wizualnej, w tym: folii, tablic, zewn. i wewnêtrznego oznakowania graficznego na potrzeby SP ZOZ CSK UM w £odzi
- "Poprawa jako¶ci powietrza na terenie Biskupca."
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.