eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLY MUZYCZNEJ I STOPNIA W ŚWIDNIKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ TOWARZYSZĄCĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Świdnik: NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLY MUZYCZNEJ I STOPNIA W ŚWIDNIKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ TOWARZYSZĄCĄ
Numer ogłoszenia: 55750 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku, ul. Króla Pole 5, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7516856, fax 0814687047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.swidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLY MUZYCZNEJ I STOPNIA W ŚWIDNIKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ TOWARZYSZĄCĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest pełnienie w imieniu Zamawiającego obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Rodziny Wiłkomirskich w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Usługa obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru we wszystkich branżach (budowlanej, instalacyjnej). 2. Kod CPV - Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 3. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: a) na etapie prowadzenia robót budowlanych: - prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; - uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; - wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym; - podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót; - prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym; - pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; - stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; - prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych; - podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; - sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, ewentualnymi podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji; - zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystawienie dowodów OT, PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót. b) po zakończeniu robót budowlanych: - wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę 5 letniej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi; - zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie 5 letniej gwarancji i rękojmi; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie 5 letniej gwarancji i rękojmi; - sporządzenie protokołu pousterkowego; - uzyskanie w imieniu Inwestora (w razie potrzeby) pozwolenia na użytkowanie. 4. Informacje pomocnicze: a) Wartość umowy na realizację robót, których dotyczy nadzór inwestorski wynosi ca 6.500.000,00 zł brutto. b) Budowa budynku szkoły obejmuje m.in.: - Budowę budynku, - Budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, - Budowę przyłącza ciepłowniczego niskich parametrów, - Budowę przyłącza kablowego nn 0,4 kV, - Budowę wewnętrznej kanalizacji deszczowej z przyłączem do miejskiej sieci, - Budowę wewnętrznej instalacji wod-kan, - Budowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z węzłem bezpośrednim, - Budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej, - Budowę instalacji sygnalizacji pożaru SAP, - Budowę instalacji sygnalizacji włamania SSWIN, - Budowę ogrodzenia terenu, - Budowę zatoki parkingowej i zjazdu. c) Prace budowlane będą prowadzone w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty budowlane wykonawcze) oraz decyzję pozwolenia na budowę nr WBI/7351-354/07-3 z dnia 04.09.2007 roku. d) Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ilościowy określają: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Kosztorys ofertowy wykonawcy prac, - Przedmiary

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie B. wykonać zamówienie w terminie: w ciągu 84 miesięcy od momentu podpisania umowy, z zastrzeżeniem iż: - realizacja założeń określonych w pkt. 3a) oraz 3b) piąte wypunktowanie Rozdziału I SIWZ - w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy i wykonawca zobowiązuje się do co najmniej jednej wizyty na placu budowy w każdym tygodniu roku kalendarzowego w tym okresie. - realizacja założeń określonych w pkt. 3b) z zastrzeżeniem powyższego wypunktowania Rozdziału I SIWZ - w okresie 60 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego i przekazania obiektu do eksploatacji. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym C. zaakceptować termin, sposób i etapowanie płatności - w ciągu 14 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury, możliwość fakturowania etapowego z zastrzeżeniem, iż: - 95% wynagrodzenia umownego - będzie płatne w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy w miesięcznych równych ratach w wysokości wynikającej z formularza cenowego, każda faktura będzie wystawiana w terminie do 7 dnia każdego miesiąca za poprzedni miesiąc. - 5% wynagrodzenia umownego - będzie płatne w okresie 60 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego i przekazania obiektu do eksploatacji w rocznych równych ratach w wysokości wynikającej z formularza cenowego, każda faktura będzie wystawiana w terminie do 7 stycznia każdego roku za poprzedni rok. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym D. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 2 zamówień o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze (tj. nadzorowania budowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 złotych brutto każda, zakres robót winien obejmować prace ogólnobudowlane i instalacyjne) w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), podana wartość dotyczy wartości nadzorowanych robót budowlanych, a nie wynagrodzenia z tytułu pełnienia nadzoru inwestorskiego, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego E. posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane i instalacje sanitarne (wod-kan, co) oraz elektryczne) z zastrzeżeniem iż osoby legitymujące się w/w uprawnieniami posiadają minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 . Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Formularz cenowy (wzór w SIWZ). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). wykaz (wzór w załączeniu) zawierający wykonanie minimum 2 zamówień o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze (tj. nadzorowania budowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 złotych brutto każda, zakres robót winien obejmować prace ogólnobudowlane i instalacyjne) w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), podana wartość dotyczy wartości nadzorowanych robót budowlanych, a nie wynagrodzenia z tytułu pełnienia nadzoru inwestorskiego, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, dokumenty muszą zawierać dokładne dane Zleceniodawcy, jego adres, zakres zrealizowanych prac, termin wykonania prac, wartość wykonanych prac. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego b). zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c). informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d). informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e). dokument uprawniający do pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane i instalacje sanitarne (wod-kan, co) oraz elektryczne) z zastrzeżeniem iż osoby legitymujące się w/w uprawnieniami posiadają minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, dodatkowo należy dołączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa dla w/w osób. f). wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór w załączeniu) g). oświadczenie Oferenta o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w załączeniu). Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm.swidnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świdnik, Króla Pole 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 14:00, miejsce: Świdnik, ul. Króla Pole 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.