eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikDostawa sprzêtu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik"



Og³oszenie z dnia 2025-11-07

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu informatycznego w ramach projektu pn. „Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu informatycznego w ramach projektu pn. „Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4f2f190a-9872-4d75-a9d6-163a2048d726

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00524204

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024000/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla Urzêdu Miasta ¦widnik i jednostek organizacyjnych w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorz±d

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

4 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), w ramach projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczny samorz±d” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz bud¿etu pañstwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f2f190a-9872-4d75-a9d6-163a2048d726

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
- adres prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia znajduje siê w pkt 3.1) og³oszenia (adres strony internetowej prowadzonego postêpowania) . Zarówno komunikacja elektroniczna jak i sk³adanie ofert odbywa siê przy wykorzystaniu odpowiednich funkcjonalno¶ci udostêpnionych na Platformie e-Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych
przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zampub@e-swidnik.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne). Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z
dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r (RODO) dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³
Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci: wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c±
jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onka organu zarz±dzaj±cego
wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦widnik z siedzib± w ¦widniku, ul.Stanis³awa
Wyspiañskiego 27, 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej ¦widnik mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail:
iod@e-swidnik.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie podstawowym,4) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; 5)
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art.15
RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana
danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)
nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZP 271.18.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa sprzêtu i oprogramowania informatycznego:

1) Zakup access point TYP A - 7 szt.
2) Zakup access point TYP B - 6 szt.
3) Zakup baterii do UPS - 1 szt.
4) Zakup macierzy dyskowej NAS - 2 szt.
5) Zakup UPS do stacji roboczych - 6 szt.
6) Zakup serwerowego systemu operacyjnego wraz z licencjami dostêpowymi - 1 szt.

2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urz±dzenia energetyczne

35100000-5 - Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce

31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezale¿nych dysków (RAID)

48620000-0 - Systemy operacyjne

48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarz±dzania systemem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - waga 100%. Szczegó³owy sposób oceny ofert podano w sekcji 14 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:

a) dla zaoferowanego access point TYP A - dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania: Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowany Access Point spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE. Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub o¶wiadczenia producenta Access Point lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.

b) dla zaoferowanego access point TYP B - dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania: Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowany Access Point spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE. Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub o¶wiadczenia producenta Access Point lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.

c) dla zaoferowanej baterii do UPS - dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania: Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowana bateria do UPS spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE. Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub o¶wiadczenia producenta baterii UPS lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.

d) dla zaoferowanej macierzy dyskowej NAS - dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania: Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e oferowany NAS spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE. Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub o¶wiadczenia producenta NAS lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.

e) dla zaoferowanego UPS do stacji roboczych - dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania: Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowany UPS spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE. Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub o¶wiadczenia producenta UPS lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wszystkie wymienione w sekcji 5.8) og³oszenia

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz.700 z pó¼n.zm.), o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2.Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy dotycz±cego niepodlegania wykluczeniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, potwierdzaj±cego tak¿e brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.z 2025r., poz.514).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± przedstawiæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo,
2.¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy zmian w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy (z zastrze¿eniem, ¿e zmiany te nie mog± powodowaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, ani obni¿enia parametrów technicznych i jako¶ciowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia) na przyk³ad:
1) konieczno¶æ dostarczenia innego ni¿ okre¶lonego w Umowie urz±dzenia lub oprogramowania, niepowoduj±ca zwiêkszenia ceny, spowodowana zakoñczeniem produkcji okre¶lonego w Umowie urz±dzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadaj±cego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcê w ofercie;
2) pojawienie siê na rynku urz±dzenia producenta sprzêtu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i/lub pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, ¿e te zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia ceny;
3) w przypadku ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanego urz±dzenia Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie przedmiotu Umowy polegaj±c± na zast±pieniu danego produktu produktem zastêpczym, spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w SOPZ dla produktu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcê w zwi±zku z ujawnieniem wad;
4) zmiana oferowanych przez Wykonawcê urz±dzeñ lub oprogramowania w sytuacji, gdy producent lub jego przedstawiciel na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (osoba trzecia) nie bêdzie móg³ dostarczyæ oferowanych przez Wykonawcê urz±dzeñ lub oprogramowania w terminie wyznaczonym w Umowie.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy zmian:
1) w przypadku przerwy w wykonywaniu Umowy spowodowanej dzia³aniem si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia,
2) w zakresie zmiany formy zabezpieczenia Umowy,
3) zmiana (obni¿enie) wysoko¶ci wynagrodzenia, przy czym w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, ³±czna warto¶æ zmiany nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci pierwotnej wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w par. 7 ust. 1 Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególno¶ci:
1) o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, w szczególno¶ci ze wzglêdu na zaistnienie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 pkt pkt 1),
2) ze wzglêdu na okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy, np. opó¼nienie w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opó¼nienie lub zatrzymanie transportu wynikaj±ce, np. z powodów warunków atmosferycznych.
4. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania Umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
5. Po rozpatrzeniu wniosku o zmianê Zamawiaj±cy decyduje o udzieleniu zgody na wprowadzenie zmiany do Umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w ci±gu 7 dni roboczych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo niewydania zgody na zmianê Umowy.
6. Strony postanawiaj±, ¿e w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – wynagrodzenie przewidziane niniejsz± Umow± ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug (ulegnie korekcie o wysoko¶æ zmiany podatku VAT), przy czym powy¿sza zmiana bêdzie mia³a zastosowanie wy³±cznie w odniesieniu do czê¶ci wynagrodzenia objêtego fakturami wystawionymi po dacie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów prawa wprowadzaj±cych nowe stawki podatku od towarów i us³ug.
7. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³adaæ nale¿y poprzez Platformê e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.