eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE NA BUDOWĘ : DRÓG, OŚWIETLENIA, UZBROJENIA WOD-KAN., CMENTARZA, DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, SZKÓŁ, OBIEKTÓW SPORTOWYCH.



Ogłoszenie z dnia 2006-01-30

POZYCJA 5460

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Gdynia: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Gdyni, do kontaktów: Tomasz Szpinda, Al. Marszałka Piłsudskiego, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6688570, fax 058 6209798, e-mail: umgdynia@gdynia.pl, www.gdynia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE NA BUDOWĘ : DRÓG, OŚWIETLENIA, UZBROJENIA WOD-KAN., CMENTARZA, DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, SZKÓŁ, OBIEKTÓW SPORTOWYCH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.14.15.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 4.501.800 ZŁ., A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCENA NIERUCHOMOŚCI, WYDZIELENIA GEODEZYJNE, INWENTARYZACJA. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 70.33.10.00, 70.10.00.00, 70.33.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 1.187.000 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.01.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzory autorskie, inwestorskie, ksero dokumentacji, opłaty przyłączeniowe, dokumentacje przetargowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.26.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 1.780.000 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE DRZEWOSTANU W MIEŚCIE, PRACE PIELĘGNACYJNE PRZY DRZEWOSTANIE W PROGRAMIE PORZĄDEK NA KOLIBKACH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 77.21.10.00, 92.52.21.00, 74.27.32.00, 74.22.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE ZADAŃ W PROGRAMIE PORZĄDEK NA KOLIBKACH WYNOSI 536.671 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPORZĄDZANIA MAP, USŁUGI BADAŃ KATASTRALNYCH, USŁUGI PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.27.40.00, 74.27.43.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI OK. 842.000 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.22.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 269.113 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI, ZAKUP, MONTAŻ I DEMONTAŻ CHOINKI BOŻONARODZENIOWEJ. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 77.31.00.00, 77.34.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 197.656 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIA NAUKOWO - TECHNICZNE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.31.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 90.000 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BADANIE BAKTERIOLOGICZNE WODY W MIEJSKICH POIDEŁKACH, BADANIE WODY W STUDNIACH PUBLIICZNYCH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.31.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 13.152 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU UPORZĄDKOWANIA TERENU. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 5.892 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BADANIE JAKOŚCI WÓD OPADOWYCH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.11.50.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 16.187 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EWIDENCJA DRÓG KRAJOWYCH ,WOJEWÓDZKICH, POWIATOWYCH I GMINNYCH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.31.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 278.688,52 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: W ramach powyższej kategorii zostaną przeprowadzone dwa postępowania -ewidencja dróg gminnych, aktualizacja ewidencji dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄDY PODSTAWOWE I SZCZEGÓŁOWE OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.31.31.45. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 31.967,21 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: W ramach kategorii zostaną przeprowadzone 2 postępowania o udzielenie zamówienia: przeglądy podstawowe, oraz przeglądy szczegółowe obiektów inżynierskich.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BADANIA WBUDOWANYCH MAS BITUMICZNYCH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.15.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 22.131,15 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EKSPERTYZY I DOKUMENTACJA TECHNICZNA. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 29.508,20 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: W ramach kategorii przeprowadzone zostaną dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZORY INWESTORSKIE. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.15.40. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 11.475,41 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: W ramach kategorii przeprowadzone zostaną dwa postępowania o udzielenie zamówienia na pełnienie nadzoru inwestorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOKUMENTACJA REMONTU MOSTU. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.22.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 65.573,77 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Dokumentacja remontu kładki dla pieszych nad torami PKP i ul. J.Wiśniewskiego przy przystanku SKM Gdynia Stocznia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE MAPY AKUSTYCZNEJ GDYNI. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.00.00.00, 74.23.13.10, 74.23.18.00, 74.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 600.000 ZŁ, A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 12 WYNOSI OK. 12,4 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE I ROBOTY AWARYJNO - NAPRAWCZE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA GDYNI W LATACH 2007-2010. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.11.40.00, 45.24.71.12. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 01 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 6.070.000 ZŁ., A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 1 WYNOSI OK. 6,7 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I REMONT TABLIC INFORMACYJNYCH. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.33.00, 74.23.37.00, 50.80.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 01 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 35.300 ZŁ., A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 1 WYNOSI OK. 6,7 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.30.00.00, 50.33.31.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 01 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 30.300 ZŁ., A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 1 WYNOSI OK. 6,7 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE POMIARÓW SKUTECZNOŚCI ZEROWANIA. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.14.10 - Usługi elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.41.00 - Usługi elektryczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 01 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: WARTOŚĆ ŚRODKÓW ZAPLANOWANYCH NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ WYNOSI 30.300 ZŁ., A DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Z KATEGORII 1 WYNOSI OK. 6,7 MLN ZŁ. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EZP-340/06/U.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 23.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.