Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dla Komendy Miejskiej PSP w Zielonej Górze przyczepy przystosowanej do przewozu urządzeń do dekontaminacji sprzętu
i infrastruktury wraz z wyposażeniem do jej przeprowadzania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971181857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-074
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684575600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dla Komendy Miejskiej PSP w Zielonej Górze przyczepy przystosowanej do przewozu urządzeń do dekontaminacji sprzętu
i infrastruktury wraz z wyposażeniem do jej przeprowadzania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f61e371-433a-4676-849e-b76a1f5ddc44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00263724/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa dla Komendy Miejskiej PSP w Zielonej Górze przyczepy przystosowanej do przewozu urządzeń do dekontaminacji sprzętu i infrastruktury wraz z wyposażeniem do jej przeprowadzania.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (z wyjątkiem ofert) przekazywane są przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem formularza na Platformie: „wyślij wiadomość do
zamawiającego”.
4. Ofertę należy złożyć na platformie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl
Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania
oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana
i złożona.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych)
(Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej (65-
074 Zielona Góra ul. Kasprowicza 3/5, tel.: 68 45 75 600, e-mail: sekretariat@straz.zgora.pl);
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem
e-mail: sekretariat@straz.zgora.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 280000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa przyczepy ze sprzetem do dekontaminacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
42123000-7 - Sprężarki
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceni powołana komisja.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
oświadczenia5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenia5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia za pośrednictwem Platformy wraz z wypełnionymFormularzem Ofertowym (Załącznik nr 4 do SWZ) składają wypełnione i podpisane odpowiednio dla każdej części
przetargu:
1) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ,
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
PT..2370.26.2025
Strona | 7
2) wspólnie:
a) pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem określonym w Rozdz. XII pkt 5 SWZ;
b) oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie wsparcia psychoterapeutycznego dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych
- Przeprowadzenie warsztatów wyrównujących deficyty i przeciwdziałające wypadaniu uczniów z systemu szkolnego - powiat strzelecko-drezdenecki
- Dostawa szkła i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby Centrum Nauk Przedklinicznych
- Wykonanie żelbetowej płyty konstrukcyjnej pod budowę hali dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze
- Dostawa dla Komendy Miejskiej PSP w Zielonej Górze przyczepy przystosowanej do przewozu urządzeń do dekontaminacji sprzętu i infrastruktury wraz z wyposażeniem do jej przeprowadzania.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 328 w m. Mycielin w km 5+510 - 7+950
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
- "Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności- dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową"
- Zakup wyposażenia w ramach Programu Obrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- EOP.332.28.25 Dostawa agregatów prądotwórczych dla potrzeb zasilania awaryjnego SP ZOZ WSPR w Białymstoku oraz jednostek terenowych
- Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Żychlin w zakresie zadań własnych
- Zakup 3 szt. agregatów wraz z ich przyłączeniem do budynków oraz zakup 1 szt. agregatu mobilnego wraz z przyczepą samochodową do transportu agregatu.
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.