Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00399935/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem realizowany w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Włocławek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: URZAD@G.WLOCLAWEK.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.wloclawek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem realizowany w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Włocławek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a803b214-389e-4f3f-a77d-f03a10ffc1b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002366/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu w ramach prokektu: „Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Włocławek”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Sprzęt IT wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Gminy Włocławek, o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.1.1. Wymagania w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający szczegółowo określił w Załączniku nr 1 do SWZ.
1.2. Warunki dotyczące realizacji dostawy:
1) Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia, zgodny z wymaganiami przedstawionymi w niniejszym dokumencie.
2) Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji dostawy, m.in. rozładunek, wniesienie oraz utrzymanie porządku w czasie rozładunku prowadzonego na terenie urzędu.
3) Wykonawca, co najmniej na 3 dni przed dniem planowanej dostawy sprzętu, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy.
4) Dostawa sprzętu odbędzie się w dniu roboczym, od poniedziałku do czwartku, w godzinach 8:00 - 13:00, transportem
zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
5) Do czasu odbioru sprzętu przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z je-go ewentualnym
uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
6) Wraz ze sprzętem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz wszelką dokumentację dostarczoną przez producenta sprzętu.
7) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu zamówienia wszelkie wymagane dokumenty techniczne, gwarancyjne oraz certyfikaty.
8) Miejsce dostawy: Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek.
1.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w tym dokumencie stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Zamawiający za pomocą wyszukiwarki internetowej na ogólnodostępnej stronie www dokona weryfikacji parametrów oferowanego sprzętu w celu potwierdzenia spełniania wszystkich minimalnych wymagań zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku braku możliwości przeprowadzenia takiej weryfikacji, Zamawiający uzna treść złożonej Oferty za niezgodną z warunkami zamówienia - nie tylko w sposób zasadniczy, ale również w sposób nieusuwalny, gdyż Zamawiający ma obowiązek poprawienia w złożonej ofercie tylko tych niezgodności z dokumentami zamówienia, które nie mają istotnego charakteru i wpływu na treść Oferty. Skutkować to będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
1.4. Rękojmia i gwarancja:
Minimalny okres gwarancji i rękojmi dla poszczególnych elementów zamówienia Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do SWZ. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady przedmiotu. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
1.5. Rozwiązania równoważne:
1) Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przed-miotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność
oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie/oprogramowanie spełnia wymagania
dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia/oprogramowanie zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań
równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony
i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
4) Wszystkie przewidziane w dokumentacji postępowania parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń/oprogramowania są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48620000-0 - Systemy operacyjne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 198800,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Sprzęt IT wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Włocławek, o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.1.1. Wymagania w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający szczegółowo określił w Załączniku nr 1 do SWZ.
1.2. Warunki dotyczące realizacji dostawy:
1) Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia, zgodny z wymaganiami przed-stawionymi w niniejszym dokumencie.
2) Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji dostawy, m.in. rozładunek, wniesienie oraz utrzymanie porządku w czasie rozładunku prowadzonego na terenie urzędu.
3) Wykonawca, co najmniej na 3 dni przed dniem planowanej dostawy sprzętu, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy.
4) Dostawa sprzętu odbędzie się w dniu roboczym, od poniedziałku do czwartku, w godzinach 8:00 - 13:00, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
5) Do czasu odbioru sprzętu przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z je-go ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
6) Wraz ze sprzętem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz wszelką dokumentację dostarczoną przez producenta sprzętu.
7) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu zamówienia wszelkie wymagane dokumenty techniczne, gwarancyjne oraz certyfikaty.
8) Miejsce dostawy: Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek.
1.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w tym dokumencie stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Zamawiający za pomocą wyszukiwarki internetowej na ogólnodostępnej stronie www dokona weryfikacji parametrów oferowanego sprzętu w celu potwierdzenia spełniania wszystkich minimalnych wymagań zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku braku możliwości przeprowadzenia takiej weryfikacji, Zamawiający uzna treść złożonej Oferty za niezgodną z warunkami zamówienia - nie tylko w sposób zasadniczy, ale również w sposób nieusuwalny, gdyż Zamawiający ma obowiązek poprawienia w złożonej ofercie tylko tych niezgodności z dokumentami zamówienia, które nie mają istotnego charakteru i wpływu na treść Oferty. Skutkować to będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
1.4. Rękojmia i gwarancja:
Minimalny okres gwarancji i rękojmi dla poszczególnych elementów zamówienia Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do SWZ. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady przedmiotu. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
1.5. Rozwiązania równoważne:
1) Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przed-miotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność
oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie/oprogramowanie spełnia wymagania
dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia/oprogramowanie zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań
równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony
i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
4) Wszystkie przewidziane w dokumentacji postępowania parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń/oprogramowania są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 76882,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240943,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245251,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240943,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532539098
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240943,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96960,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96960,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96960,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForIP Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482799328
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96960,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego w sezonie 2025/2026" - gmina Lubień Kujawski
- Adaptacja wraz z modernizacją budynku gospodarczego nr inw. 108/583 dla potrzeb kancelarii Leśnictwa Poraza.
- "Mini Tężnia Solankowa w Parku Łokietka" (Budżet Obywatelski)
- Przebudowa ulicy Sportowej w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa/rekonstrukcja dróg gminnych
- Wymiana stolarki okiennej w ramach zadania pn. "Przebudowa Urzędu Miasta Włocławek"
- "Wykonanie instalacji CO, CWU i modernizacji wod-kan, wraz z remontem pomieszczeń gospodarczych"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie jakości usług kulturalnych poprzez zakup wyposażenia dla Suwalskiego Ośrodka Kultury
- Dostawa serwera, macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego i sieciowego dla Ośrodka Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka w Krakowie.
- DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH MODRNIZACJI SERWEROWNI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Obryte
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu: "Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Żukowice"
- Dostawa biurowego sprzętu informatycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.