Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00379006/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
- 2025/BZP 00388173/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania i uruchomienia platformy zdalnego uczenia się
w dziedzinie robotyka (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Transportowo-Komunikacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zemborzycka 82
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-445
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zstk.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zstk.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3559c3af-f338-4ec8-8b37-7707306353db1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania i uruchomienia platformy zdalnego uczenia sięw dziedzinie robotyka (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3559c3af-f338-4ec8-8b37-7707306353db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00144454/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa wykonania i uruchomienia platformy zdalnego uczenia się w dziedzinie robotyka w ramach realizacji przedsięwzięcia „Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności (...)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Robotyki przy Zespole Szkół Transportowo- Komunikacyjnych im. Tadeusza Kościuszki w Lublinie. Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Komponent A: Odporność i konkurencyjność gospodarki. Inwestycja A3.1.1: Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTK-KG.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304843,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wykonania i uruchomienia platformy zdalnego uczenia się w dziedzinie robotyka w ramach realizacji przedsięwzięcia „Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Robotyki przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. Tadeusza Kościuszki w Lublinie” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki” jako inwestycja A3.1.1 „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”.
2. Platforma powinna posiadać następujące funkcje:
2.1. Uzupełnienie tradycyjnych stacjonarnych zajęć poprzez utworzenie miejsca do udostępniania materiałów edukacyjnych, dzięki którym jest możliwy łatwy dostęp do wykładów, podręczników, filmów, ćwiczeń i innych zasobów edukacyjnych.
2.2. Materiały kursowe, ćwiczenia, zadania czy przykłady powinny być dostępne w dowolnym czasie przy użyciu zdalnych środków komunikacji z wykorzystaniem sieci Internet.
2.3. Dostęp do zastrzeżonych zasobów edukacyjnych, które z powodu praw autorskich, ustaleń licencyjnych czy z powodu tajemnicy przedsiębiorstwa nie mogą być udostępnione publicznie.
2.4. Słuchacze platformy mogą wykonywać określone działania i prace, które wykraczają poza zakres czasu zajęć stacjonarnych. Może to dotyczyć pracy grupowej, ale także projektów, które wymagają realizacji w dłuższym czasie.
2.5. Nauczyciele i instruktorzy mogą monitorować postępy słuchaczy, analizując zaliczone materiały, ukończone testy czy ukończone moduły.
2.6. Słuchacze mogą w efektywny sposób dzielić się doświadczeniami i także uzyskiwać wsparcie od nauczycieli, instruktorów czy innych słuchaczy.
2.7. Platforma e-learningowa może pełnić rolę głównego medium nauczania np. w sytuacji długotrwałej niemożności zjawienia się na zajęciach stacjonarnych danej osoby. W sytuacji izolacji domowej taki stan może się odnosić do większej grupy słuchaczy.
2.8. Platforma musi być w stanie obsłużyć przynajmniej 500 zalogowanych użytkowników systemu e-learningowego oraz 1000 użytkowników anonimowych w tym samym czasie.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) oraz wzór umowy (zał. nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72243000-0 - Usługi programowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212931-4 - Usługi opracowywania oprogramowania szkoleniowego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544398,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERSIEĆ Andrzej Szandała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262548222
7.3.3) Ulica: ul. Karola Goduli 36
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-712
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Białej Podlaskiej: Dostawa piasku do mieszanki piaskowo-solnej
- Organizacja i obsługa jednodniowej konferencji szkoleniowej dla gmin
- Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WSSE w Lublinie na 2026 rok
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych.
- Zakup 9 osobowego z przystosowaniem do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Wykonanie modernizacji zasilania serwerowni w wybranych budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.57.2025)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego pn. "System Wspomagania Weryfikacji Podmiotów Szkolących"
- Zakup wyposażenia i sprzętu (w tym komputerowego i multimedialnego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Z Robotyką na Ty"
- Podniesienie jakości usług kulturalnych poprzez zakup wyposażenia dla Suwalskiego Ośrodka Kultury
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informatycznego Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez wdrożenie rozwiązań poprawiających odporność na ataki z cyberprzestrzeni i zapewniających ciągłość działania jednostki
- Dostawa subskrypcji dla oprogramowania Microsoft
- DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH MODRNIZACJI SERWEROWNI W PODZIALE NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.