To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Dostawa ryb świeżych, wędzonych, mrożonych i produktów rybnych do punktów żywienia w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 776779-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 943 548 802
faks: 94 35 225 16
e-mail: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
www: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa ryb świeżych, wędzonych, mrożonych i produktów rybnych do punktów żywienia w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPZ.271.35.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do punktów żywienia w obiektach zamawiającego, środkiem transportu dostawcy, ryb świeżych, wędzonych, mrożonych i przetworzonych w następujących rodzajach i ilościach:
1 Filety śledzie opiekane kg 500
2 Halibut wędzony kg 50
3 Kawior czarny 100g szt 100
4 Koreczki śledziowe kg 380
5 Krewetka w ziemniaku 300g szt 8
6 Leczo rybne 3kg kg 8
7 Łosoś wędzony kg 250
8 Łosoś wędzony brzuszki 3+ kg 700
9 Makrela wędzona kg 1800
10 Pałeczki krabowe 250g kg 120
11 Paprykarz z łososia wędzonego 2kg kg 8
12 Paprykarz z makreli wędzonej 2kg kg 8
13 Pasta rybna – łososiowa/ kawiorowa/ z tuńczyka 130g szt 30
14 Rolada z dorsza ze szpinakiem kg 6
15 Sałatka śledziowa 2,8 – 3kg kg 450
16 Szaszłyk z łososia kg 8
17 Śledź solony matias 4kg kg 1800
18 Śledź płat wędzony na gorąco 3kg kg 12
19 Śledź tuszka wędzona kg 12
20 Śledź w sosie tatarskim 3kg kg 12
Ryby świeże
1 Dorsz filet b/s kg 70
2 Dorsz filet kawałki z fileta kg 50
3 Filet z łososia świeży kg 90
4 Filet z flądry bez skóry kg 40
5 Karp świeży filet kg 50
6 Pstrąg patroszony kg 120
7 Sandacz kg 50
Ryby mrożone
1 Dorsz – filet kg 2800
2 Filet z czerniaka b/s kg 6800
3 Filet z łososia kg 70
4 Filet z mintaja kg 80
5 Filet z miruny kg 400
6 Filet z morszczuka kg 50
7 Flądra tuszka b/s kg 50
8 Kalmar krążki bez panierki kg 80
9 Kalmar krążki z panierką kg 90
10 Kalmary tuba kg 90
11 Karp filet b/o z/s kg 120
12 Krewetki królewskie black tiger 16-20 got kg 10
13 Leszcz płat z/s kg 40
14 Łosoś wędzony ścinki kg 80
15 Sandacz – filet kg 40
Podane ilości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb zamawiającego w zakresie do 5% zamówienia.
2. Dostarczane produkty powinny odpowiadać Polskiej Normie, zachowywać wszystkie wymagane cechy przydatności do spożycia, walory estetyczne oraz powinny posiadać określony, aktualny termin przydatności do spożycia. Towar powinien być zapakowany w opakowania adekwatne do masy i rodzaju towaru z oznaczonymi:
- nazwą produktu,
- nazwą producenta,
- masą zawartości opakowania,
- terminem przydatności do spożycia lub okresem przechowywania,
- identyfikacją partii produktu.
3. Termin ważności danego produktu nie może upływać w dniu dostawy ani w ciągu dwóch następnych dni po dostawie.
Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.
Ryby wędzone powinny być świeże nie pakowane w opakowania typu VAKU (hermetycznych opakowań).
Poza okresem ochronnym powinna być dostarczana ryba świeża, nie mrożona.
Ryby mrożone bez glazury, dopuszcza się wyłącznie glazurę technologiczną.
4. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek we wskazanym miejscu u zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 03.31.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 374000 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: IMPERIAL - KOŁOBRZEG Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Albatrosa 11
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Kołobrzeg
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 314029.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 364076.74
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Realizacja usług serwisowych oraz wsparcie systemu informatycznego obsługującego Wojskową Specjalistyczną Przychodnię Lekarską Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kołobrzegu.
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- "Przebudowa zewnętrznych schodów wejściowych na Dzienny Oddział Psychiatryczny w budynku A Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu" - z opracowaniem dokumentacji w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie w prawidłowej eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno -Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części - 1 półrocze 2026 r.
- Dostawa gazów medycznych
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola w Mońkach.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czyżewie, Gminnego Przedszkola w Czyżewie oraz Gminnego Żłobka w Czyżewie na 2026 rok.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. UNICEF w Grabowie nad Prosną w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie 01.01.2026r. do 30.06.2026r.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





