eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówZakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Mikołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003455362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323242691

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@cus.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cusmikolow.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4df8255e-4b8b-4f11-991e-e5b82a1b0796

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041997/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1214825

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem internetowym:https: //platformazakupowa.pl/pn/mops_mikolow
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1214825

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, a w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformazakupowa.pl stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów (dalej jako: Administrator);
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@apfsolutions.pl lub przesyłając korespondencję na adres Administratora z dopiskiem „IOD”;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów Pzp, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679, tj. obowiązek prawny ciążący na Administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026”, prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp oraz na podstawie prawa powszechnie obowiązującego. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotom wspierającym bieżącą działalność Administratora, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z art. 28 Rozporządzenia 2016/679;
5.) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru Pani/Pana oferty, okres przetwarzania danych osobowych uzależniony będzie od innych obowiązujących przepisów prawa (w tym ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości), jak również od okresu wynikającego z przyjętego u Administratora jednolitego rzeczowego wykazu akt;
6). posiada Pani/Pan:
−prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, zgodnie z art. 15 Rozporządzenia 2016/679;
−prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z art. 16 Rozporządzenia 2016/679;
−prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 18 Rozporządzenie 2016/679, jednakże z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia 2016/679;
−prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że dane przetwarzane są w sposób niezgodny z obowiązującym prawem;
7). jednocześnie, z uwagi na specyfikę zamówienia publicznego oraz obowiązujących przepisów prawa, nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679. Nadto, Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
8) podanie danych osobowych jest niezbędnym elementem do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wprost wynikającym z zapisów prawa. Odmowa podania danych skutkować będzie odrzuceniem oferty przewidzianym w art. 226 Pzp;
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, jak również w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 13 lub 14 Rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskano w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu oraz o obowiązku poinformowania osób, których dane dotyczą o przekazaniu ich danych Zamawiającemu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.26.9.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Mięso wieprzowe i wędliny
1. Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z
ubo: Mięso wieprzowe i wędliny
jni spełniających wymogi prawa UE i krajowego w zakresie bezpieczeństwa żywności.
2. Wędliny najwyższej jakości, świeże, osłony ściśle przylegające do farszu o czystej, suchej powierzchni i charakterystycznym dla danego asortymentu zapachu i wyglądzie.
3. Wędliny powinny być pakowane w atmosferze chronionej.
4. Barwa mięsa wieprzowego świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, dopuszczana niewielka naturalna ilość okrywy tłuszczowej.
5. W przypadku mięs tłustych np. karczek oraz błon np. schab b/k. wędliny, szynki i kiełbasy – zawartość mięsa min. 70 %, wytwarzane bez MOM, smak i zapach charakterystyczny.
6. Dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa.
7. Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do Zamawiającego dla wędlin i kiełbas oraz 5 dni dla mięsa świeżego.
Miejsce dostaw: Centrum Usług Społecznych – Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

15131420-5 - Pulpety mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
2. Punkty przyznawane za wskazane kryteria liczone będą następująco: Ilość punktów = cena najtańszej ze złożonych ofert/cena badanej oferty x 60 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, uzyskując najwyższą ilość punktów.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Mięso drobiowe
1. Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z ubojni spełniających wymogi prawa UE i krajowego w zakresie bezpieczeństwa żywności.
2. Mięso nie może być pakowane próżniowo.
3. Barwa mięsa drobiowego świeżego powinna być bladoróżowa, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.
4. Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
Miejsce dostaw: Centrum Usług Społecznych – Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112100-7 - Świeży drób

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
2. Punkty przyznawane za wskazane kryteria liczone będą następująco: Ilość punktów = cena najtańszej ze złożonych ofert/cena badanej oferty x 60 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, uzyskując najwyższą ilość punktów.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Ryby
1. Ryby świeże – mięso ryb powinno mieć świeży zapach, być pozbawione ości, jędrne i sprężyste, po lekkim naciśnięciu natychmiast wracać do stanu wyjściowego.
2. Łuski – bez uszkodzeń, przylegające do skóry.
3. Ryby mrożone – z glazurą do 10%, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się.
4. Mrożone filety i inne produkty rybne mrożone mają być mrożone metodą SHP i/lub IQF.
5. Termin przydatności do spożycia świeżych oraz wędzonych ryb ma być nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy do Zamawiającego, a w przypadku produktów mrożonych – nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy.
Miejsce dostaw: Centrum Usług Społecznych – Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
2. Punkty przyznawane za wskazane kryteria liczone będą następująco: Ilość punktów = cena najtańszej ze złożonych ofert/cena badanej oferty x 60 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, uzyskując najwyższą ilość punktów.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Mrożonki
1. Owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie charakterystycznej dla produktu wyjściowego, sypkie, nie zbrylone.
2. Mrożone warzywa i owoce będą w odpowiedni sposób zamrożone, nie będą nosić oznak rozmrożenia i ponownego zamrożenia (poszczególne warzywa i owoce są w worku luźne, nie stanowią jednej zmrożonej bryły – za wyjątkiem szpinaku rozdrobnionego, który jest mrożony w formie bryły lub jako małe zmielone kulki-bryły).
3. Mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy towaru do Zamawiającego.
Miejsce dostaw: Centrum Usług Społecznych – Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
2. Punkty przyznawane za wskazane kryteria liczone będą następująco: Ilość punktów = cena najtańszej ze złożonych ofert/cena badanej oferty x 60 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, uzyskując najwyższą ilość punktów.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Warzywa i owoce
1. Owoce i warzywa cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danego gatunku będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, wolne od oznak więdnięcia, wyschnięcia, gnicia.
2. Warzywa nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe.
3. Warzywa korzenne – korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.
4. Ziemniaki – powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny.
5. Warzywa liściaste – bez plam, uszkodzeń.
6. Owoce – skóra gładka, miąższ soczysty, bez jakichkolwiek oznak nieświeżości i zepsucia zewnętrznego.
Miejsce dostaw: Centrum Usług Społecznych – Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221000-6 - Warzywa

03222000-3 - Owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
2. Punkty przyznawane za wskazane kryteria liczone będą następująco: Ilość punktów = cena najtańszej ze złożonych ofert/cena badanej oferty x 60 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, uzyskując najwyższą ilość punktów.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Nabiał
1. Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.
2. Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 7 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane.
Miejsce dostaw: Centrum Usług Społecznych – Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15530000-2 - Masło

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
2. Punkty przyznawane za wskazane kryteria liczone będą następująco: Ilość punktów = cena najtańszej ze złożonych ofert/cena badanej oferty x 60 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, uzyskując najwyższą ilość punktów.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Różne produkty spożywcze
1. Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia.
2. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
3. Makarony mają być sporządzone z najwyższej jakości mąki durum, po ugotowaniu makaron nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.
4. Przyprawy – zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek.
5. Fasola, groch – nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe.
6. Produkty sypkie, takie jak ryż, kasze – mają być najwyższej jakości, po ugotowaniu nie sklejać się.
7. Wyroby czekoladowe powinny być zapakowane pojedynczo, jak i zbiorczo bez uszkodzeń, zagnieceń, oznak białego nalotu.
8. Produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji.
9. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego (bez konieczności używania otwieracza mechanicznego).
Miejsce dostaw: Centrum Usług Społecznych – Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15861000-1 - Kawa

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
2. Punkty przyznawane za wskazane kryteria liczone będą następująco: Ilość punktów = cena najtańszej ze złożonych ofert/cena badanej oferty x 60 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, uzyskując najwyższą ilość punktów.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Jaja
1. Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.
2. Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego. Jaja w dniu dostawy do Zamawiającego nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania.
Miejsce dostaw: Centrum Usług Społecznych – Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
2. Punkty przyznawane za wskazane kryteria liczone będą następująco: Ilość punktów = cena najtańszej ze złożonych ofert/cena badanej oferty x 60 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, uzyskując najwyższą ilość punktów.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Pieczywo
1. Dostarczane pieczywo nie może być mrożone ani rozmrażane.
2. Pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego.
3. Pieczywo świeże, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 godzin od planowanej dostawy do Zamawiającego, niegumiaste, miękkie, chrupiące, wyprodukowane z najwyższej jakości składników, bez śladów wody i wilgoci.
Miejsce dostaw: Centrum Usług Społecznych – Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
2. Punkty przyznawane za wskazane kryteria liczone będą następująco: Ilość punktów = cena najtańszej ze złożonych ofert/cena badanej oferty x 60 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, uzyskując najwyższą ilość punktów.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień złożenia oferty oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór „Oświadczenie wykonawcy dot. podstaw wykluczenia” stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGA: Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie (w wyznaczonych miejscach formularza oferty” wyraźnie wskazano:
−członków konsorcjum z podziałem na lidera konsorcjum oraz członka konsorcjum, a w przypadku większej ilości członków – o dopisanie ich wszystkich,
−pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców warunek (o ile został sformułowany) zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek, przy czym Zamawiający zastrzega, aby wymaganym doświadczeniem wykazał się jeden Wykonawca samodzielnie.
4. Na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które usługi i w jakim zakresie wykonają poszczególni wykonawcy (podział zadań). Wzór „Oświadczenie wykonawców-wspólne ubieganie się” stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia (o ile zostały sformułowane) wobec każdego z tych wykonawców.
7. Ocena wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile zostały sformułowane) nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców dokumentów, o których mowa w Rozdziale X SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 23:59

8.2.) Miejsce składania ofert: strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1214825

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 23:59

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.