Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usług serwisowych oraz wsparcie systemu informatycznego obsługującego Wojskową Specjalistyczną Przychodnię Lekarską Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kołobrzegu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWA SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOŁOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331052779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jedności Narodowej 86/88
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspl.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wspl.kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług serwisowych oraz wsparcie systemu informatycznego obsługującego Wojskową Specjalistyczną Przychodnię Lekarską Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kołobrzegu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57c7fe7b-f17b-4a71-9877-332b5a7816cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075322/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi informatyczne zabezpieczające potrzeby WSPL Kołobrzeg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wspl.kolobrzeg3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wspl.kolobrzeg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WSPL-DL.2612.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja usług serwisowych oraz wsparcie systemu informatycznego obsługującego Wojskową Specjalistyczną Przychodnię Lekarską Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kołobrzegu przez okres 36 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Głównym miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Jedności Narodowej 86/88, 78 – 100 Kołobrzeg.
3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4. Do zadań Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą należały:
1) kompleksowy serwis oprogramowania SOMED Zamawiającego w ilości 1 sieciowej instalacji systemu (w tym stanowisk znajdujących się w filii Zamawiającego w Mrzeżynie przy ul. Trzebiatowskiej 1, dalej „filia”), tj. w szczególności:
a) instalacja i konfiguracja systemu SOMED na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych w zakresie posiadanej przez Zamawiającego licencji,
b) konfiguracja systemu SOMED obecnie funkcjonującego u Zamawiającego;
c) instalacja wszelkich wymaganych aktualizacji systemu SOMED;
d) pomoc użytkownikom w obsłudze wszystkich użytkowanych przez Zamawiającego modułów/elementów systemu SOMED;
e) konsultacje uzupełniające przy stanowiskach pracy użytkownika, w siedzibie i filii Zamawiającego oraz poprzez zdalne połączenie;
f) konsultacje telefoniczne;
2) zarządzanie bazą danych Oracle;
3) wsparcie Zamawiającego w zakresie elektronicznej wymiany danych z NFZ;
4) serwis i diagnostyka sprzętu komputerowego i sieci Zamawiającego w wymiarze:
a) serwery fizyczne – 3,
b) serwery NAS – 3,
c) maszyny wirtualne – 17,
d) urządzenia UTM i routery – 4,
e) przełączniki zarządzalne – około 12,
f) drukarki sieciowe – około 10,
g) komputery – około 50,
h) inne urządzenia sieciowe – 3;
5) pełne zintegrowanie Zamawiającego z systemem CeR w zakresach i terminach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, wsparcie Zamawiającego w zakresie wdrożenia CeR dla poszczególnych świadczeń zdrowotnych realizowanych przez Zamawiającego oraz wsparcie Zamawiającego w bieżącej obsłudze centralnej elektronicznej rejestracji po dokonaniu wdrożenia;
6) wsparcie Zamawiającego w konfiguracji i obsłudze poczty elektronicznej;
7) inne usługi informatyczne zlecane przez Zamawiającego, związane z obsługą pozostałych systemów informatycznych (z uwzględnieniem posiadanych funkcjonalności tych systemów) znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, a w szczególności: wsparcie w obsłudze systemów finansowo-kadrowych, konfiguracja podpisów elektronicznych, wsparcie w integracji z systemem RTG;
8) wsparcie i konsulting w zakresie rozwoju IT;
9) utrzymanie istniejącego lub wdrożenie równoważnego z posiadanym systemu monitoringu infrastruktury IT Zamawiającego w zakresie:
a) monitorowania stanu działania samego systemu nadzoru (CPU, RAM, HDD, ruch na interfejsach sieciowych),
b) monitorowania maszyny wirtualnej służącej do przechowywania kopii bezpieczeństwa (CPU, RAM, HDD, ruch na interfejsach sieciowych),
c) monitorowania pozostałych maszyn wirtualnych i serwerów tj. SZBD Oracle wraz ze wszystkimi instancjami bazodanowymi tj. ADM, HIS, RIS, serwery aplikacyjne, serwery wirtualne (CPU, RAM, HDD, ruch na interfejsach sieciowych),
d) Firebox-Watchguard (CPU, RAM, dysk, interfejsy sieciowe oraz ruch sieciowy skonfigurowanych polityk bezpieczeństwa),
e) monitorowania zarządzanych aktywnych urządzeń sieciowych (monitorowane wszystkie interfejsy sieciowe oraz informacje na temat Firmware urządzeń),
f) monitorowania kontrolerów domeny w zakresie CPU, RAM, HDD, ruchu na interfejsach sieciowych, interfejsów sieciowych, dodatkowo monitorowanie logów bezpieczeństwa na temat kont użytkowników (utworzenie, usunięcie, zablokowanie, odblokowanie, nieuprawnione próby dostępu, nieuprawnione próby instalacji serwisów, wyczyszczenie logów, nieudane próby logowania,
g) monitorowania kluczowych stron internetowych wskazanych przez Zamawiającego,
Rozwiązanie ma udostępniać pulpity prezentujące ww. parametry użytkownikowi/ administratorowi wraz z konfigurowalnym zestawem powiadomień w przypadku przekroczenia krytycznych wartości wskazanych parametrów. Pulpity mają dodatkowo udostępniać dane w postaci graficznej;
9) pełny nadzór nad systemem monitoringu infrastruktury IT opisanym w punkcie 8) powyżej;
10) pełny nadzór nad infrastrukturą dostarczoną w ramach projektu POPC;
11) wsparcie w zakresie obsługi Centralnej Platformy e-usług MON wdrożonej w ramach projektu POPC (e- zdrowie MON);
12) monitoring komunikatów i korespondencji z CSRiT i, w porozumieniu z Zamawiającym, wdrażanie wymagań opisanych przez ten organ, gdzie koszty niezbędnych materiałów pokrywa Zamawiający;
13) zapewnienie wsparcia w aktualizacji strony WWW Zamawiającego - wymagana znajomość WordPress, HTML5;
14) zapewnienie możliwości interwencji serwisowych na miejscu w siedzibie lub filii Zamawiającego w ciągu 30 minut w przypadku wystąpienia awarii krytycznej dotyczącej serwerów lub infrastruktury serwerowej;
15) zapewnienie możliwości interwencji serwisowych na miejscu w siedzibie lub filii Zamawiającego w ciągu 1 godziny w przypadku wystąpienia awarii sprzętu informatycznego w przypadku niemożliwości usunięcia awarii w sposób zdalny;
16) zapewnienie dostępności serwisu w godzinach 8.00-16.30 w dni robocze;
17) zapewnienie dostępności jednego konsultanta IT w siedzibie Zamawiającego w każdy dzień roboczy w godzinach 8.00 – 11.00;
18) zapewnienie dostępu do całodobowego serwisu w przypadku zlecenia realizacji usług dodatkowych, dodatkowo płatnych i realizowanych poza godzinami pracy serwisu;
19) zapewnienie utrzymania istniejącego lub wdrożenie równoważnego z posiadanym monitoringu infrastruktury serwerowo-sieciowej na zasobach w pełni niezależnych od zasobów Zamawiającego (poza siedzibą Zamawiającego i na zasobach Wykonawcy). W przypadku wdrożenia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania w ciągu 3 dni roboczych liczonych od dnia podpisania umowy;
20) zapewnienie utrzymania infrastruktury dostarczonej w ramach projektu POPC;
21) zapewnienie utrzymania Centralnej Platformy e-usług MON uruchomionej w ramach projektu POPC (e- zdrowie MON);
22) monitorowanie bieżących komunikatów i korespondencji z CSRiT i wdrażanie wymaganej przez ten organ polityki informatycznej.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu zamówienia na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia katalogu elektronicznego do składanej oferty.
9. Zamawiający nie zastrzega aby o udzielenie zamówienia mogli ubiegać się wyłącznie Wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni Wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 i art. 121 ustawy PZP.
13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.
14. Zamawiający nie przewiduje możliwości sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
15. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
16. Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia.
17. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jakie Wykonawca wykonuje, co najmniej: dwie usługi polegające na administrowaniu infrastrukturą serwerową, urządzeniami UTM i połączeniami VPN oraz wsparciu w zakresie kompleksowej obsługi systemu KS-Somed o wartości minimum 100 000,00 zł brutto oraz wykaże się referencjami od co najmniej jednego klienta z wdrożenia CeR w ramach programu pilotażowego dotyczącego centralnej elektronicznej rejestracji na wybrane świadczenia opieki zdrowotnej w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz programów zdrowotnych, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 sierpnia 2024 r. w sprawie programu pilotażowego w zakresie centralnej elektronicznej rejestracji na wybrane świadczenia opieki zdrowotnej z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz programów zdrowotnych (Dz. U. poz. 1212) w przynajmniej 2 podmiotach posiadających oprogramowanie Kamsoft KS-Somed. W wykazie należy podać wartość usług, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Referencje powinny zostać wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór oświadczenia o wykazie usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi ważny na dzień składania oferty certyfikat producenta (Kamsoft) poświadczający znajomość systemu KS-Somed, co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikat ITIL – poświadczający, że Wykonawca zna i potrafi zastosować zasady i dobre praktyki w zarządzaniu usługami IT, co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikat Prince2 Foundation – poświadczający, że Wykonawca zna i potrafi zastosować metodyki związane z zarządzaniem projektami wdrożeniowymi, oraz co najmniej 1 osobą posiadającą Certyfikat Oracle DBA. Wzór oświadczenia o wykazie osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej, podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 2A do SWZ).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby, zdolności techniczne, zawodowe, ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego, zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wspl.kolobrzeg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Realizacja usług serwisowych oraz wsparcie systemu informatycznego obsługującego Wojskową Specjalistyczną Przychodnię Lekarską Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kołobrzegu.
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- "Przebudowa zewnętrznych schodów wejściowych na Dzienny Oddział Psychiatryczny w budynku A Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu" - z opracowaniem dokumentacji w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie w prawidłowej eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno -Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części - 1 półrocze 2026 r.
- Dostawa gazów medycznych
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wsparcia / gwarancji producenckiej dla serwerów - 8 szt. i macierzy - 2 szt.
- Dostarczenie wsparcia technicznego oraz licencji dla urządzeń Juniper umożliwiających aktualizację oprogramowania i wymianę urządzeń.
- Realizacja usług serwisowych oraz wsparcie systemu informatycznego obsługującego Wojskową Specjalistyczną Przychodnię Lekarską Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kołobrzegu.
- Usługa serwisowania systemów weryfikacji opłat oraz urządzeń do obsługi Stref Płatnego Parkowania w Gdyni
- Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu "e-Świętokrzyskie - budowa sieci światłowodowej wraz z urządzeniami na terenie Miasta Kielce"
- Odnowienie gwarancji i wsparcia dla urządzeń sieciowych, serwerów, macierzy oraz centralnego UPS na okres 12 m-cy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





