eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi
dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931118643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karmelkowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-437

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warr@warr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/warr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi
dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab8e7b5e-a805-4df0-a4a4-0242b3ae4cce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523973

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 894308,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Łączne szacowane zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. wynosi: 877 500 kWh. Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi na czas trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostawy określonej dla poszczególnych punktów poboru – z zastrzeżeniem, że łączna wielkość zamówienia nie będzie większa niż 950 000 kWh.
2. W PPE nr 590322415104615404, jest zamontowana instalacja PV, Zamawiający posiada status Prosumenta zgodnie z ustawą z dnia 20 lutego 2015 o odnawialnych źródłach energii, a nadwyżka energii wyprodukowanej i nie skonsumowanej w miejscu jej wytworzenia rozliczana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie net-billing (poprzez odjęcie kwoty wynikającej z ekwiwalentu depozytu od kolejnej nieopłaconej faktury za pobór energii). Moc instalacji fotowoltaicznej wynosi 30,8 kWh.
3. Lokalizacja punktów poboru energii, dane techniczne i całkowite, szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2026 r. zawarte są w Załączniku nr 1 do SWZ. Zapotrzebowanie na energię elektryczną zostało określone na podstawie zużycia energii elektrycznej w 2025 r. i ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ewentualnemu Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości energii.
4. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji realizowana będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U.2024 poz. 266 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, w tym m.in. Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22.03.2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. aktualnie obowiązującej taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, ogólnie obowiązujących przepisów prawnych oraz jednostkowych cen energii czynnej określonych po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania.
5. Jako dostawcę rezerwowego Zamawiający wskazuje TAURON SPRZEDAŻ REZERWOWA.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia umowy na dostawę energii elektrycznej i dystrybucję na wzorze umowy stosowanym przez Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że umowa ta powinna zawierać dodatkowo/jako załącznik do umowy z Wykonawcą postanowienia opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami umowy Wykonawcy z projektowanymi postanowieniami umownymi pierwszeństwo mają projektowe postanowienia umowne Zamawiającego, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania Umowy do zmiany grup taryfowych, mocy umownej dla poszczególnych PPE określonych w załączniku nr 1 do Umowy (załącznik nr 1 do SWZ) po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD. Zmiany w Umowie następować będą na pisemne zgłoszenie Zamawiającego do Wykonawcy począwszy od dokonania zmiany przez OSD. Powyższe zmiany będą przeprowadzone na zasadach określonych w taryfie operatora systemu dystrybucyjnego odpowiedniego dla Zamawiającego i będą dotyczyły, w szczególności zapewnienia danemu obiektowi poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego przeznaczeniem) i/lub obniżenie kosztów na usłudze dystrybucji.
8. Zamawiający wymaga, aby rozliczenie za pobraną energię odbywało się w okresach rozliczeniowych stosowanych przez OSD, wg faktycznego zużycia, z terminem płatności faktur.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1115039,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1288184,9 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1115039,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa-Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370

7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1115039,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.