Ogłoszenie z dnia 2025-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00521436/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Z S C K R w Marszewie – Zakup i dostawa sprzętu IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W MARSZEWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszew
1.5.2.) Miejscowość: Marszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@marszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: marszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12080811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Z S C K R w Marszewie – Zakup i dostawa sprzętu IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c6a708-3b01-418c-9ca9-9e8ada47fa0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00155164/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w ZS CKR w Marszewie - Zakup i dostawa sprzętu IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu finansowany ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie ENERGETYKA ODNAWIALNA(WODNA) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie” przedsięwzięcie nr KPO/24/1/BCU/U/0006, NUMER umowy: KPO/24/BCU/U/0019.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KGS.272.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249407,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w celu wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności powstającego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie, w ramach projektu finansowanego ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie ENERGETYKA ODNAWIALNA(WODNA) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie” przedsięwzięcie nr KPO/24/1/BCU/U/0006, NUMER umowy: KPO/24/BCU/U/0019.Część I: zestawy komputerowe – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 120987,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w celu wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności powstającego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie, w ramach projektu finansowanego ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie ENERGETYKA ODNAWIALNA(WODNA) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie” przedsięwzięcie nr KPO/24/1/BCU/U/0006, NUMER umowy: KPO/24/BCU/U/00194.5.3.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 17728,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w celu wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności powstającego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie, w ramach projektu finansowanego ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie ENERGETYKA ODNAWIALNA(WODNA) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie” przedsięwzięcie nr KPO/24/1/BCU/U/0006, NUMER umowy: KPO/24/BCU/U/0019.Część III: projektory i ekrany projekcyjne – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 10120,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w celu wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności powstającego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie, w ramach projektu finansowanego ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie ENERGETYKA ODNAWIALNA(WODNA) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie” przedsięwzięcie nr KPO/24/1/BCU/U/0006, NUMER umowy: KPO/24/BCU/U/0019.Część IV: drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 21917,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w celu wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności powstającego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie, w ramach projektu finansowanego ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie ENERGETYKA ODNAWIALNA(WODNA) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie” przedsięwzięcie nr KPO/24/1/BCU/U/0006, NUMER umowy: KPO/24/BCU/U/0019.Część V: tablice multimedialne szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195000-2 - Tablice
4.5.5.) Wartość części: 22256,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w celu wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności powstającego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie, w ramach projektu finansowanego ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie ENERGETYKA ODNAWIALNA(WODNA) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie” przedsięwzięcie nr KPO/24/1/BCU/U/0006, NUMER umowy: KPO/24/BCU/U/0019.Część VI: system nagłośnienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 48952000-6 - System nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 17681,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w celu wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności powstającego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie, w ramach projektu finansowanego ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie ENERGETYKA ODNAWIALNA(WODNA) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie” przedsięwzięcie nr KPO/24/1/BCU/U/0006, NUMER umowy: KPO/24/BCU/U/0019.Część VII: wyposażenie serwerowni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
32400000-7 - Sieci
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 30957,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w celu wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności powstającego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie, w ramach projektu finansowanego ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie ENERGETYKA ODNAWIALNA(WODNA) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie” przedsięwzięcie nr KPO/24/1/BCU/U/0006, NUMER umowy: KPO/24/BCU/U/0019Część VIII: sprzęt RTV i AGD - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 7760,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136161,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU INFO-KOMPLEKS JACEK DROSDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171139937
7.3.3) Ulica: ul. Lenartowicka 2
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21687,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21687,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21687,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU INFO-KOMPLEKS JACEK DROSDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171139937
7.3.3) Ulica: ul. Lenartowicka 2
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21687,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12534,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12534,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12534,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU INFO-KOMPLEKS JACEK DROSDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171139937
7.3.3) Ulica: ul. Lenartowicka 2
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12534,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 pod nazwą „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie – Zakup i dostawa sprzętu IT”
część IV: Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne , w terminie składania ofert, tj. do dnia 17 listopada 2025 r. do godziny 10:00, do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty złożone przez Wykonawców:
XERO-SERVICE, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Żwirki 29D , Faxpol Andrzej Iwanowicz Sp.z o.o., Warszawa oraz PHU INFO-KOMPLEKS JACEK DROSDOWSKI, 63-300 Pleszew, ul. Lenartowicka 2.
Zamawiający po otwarciu ofert zorientował się, że nastąpiła niezgodność pomiędzy Opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem cenowym w IV części postępowania. Niszczarka która w Opisie przedmiotu zamówienia znajduje się w VIII części postępowania – Sprzęt RTV AGD została omyłkowo zapisana w formularzu cenowym dotyczącym IV części postępowania. W ofercie firmy Faxpol Andrzej Iwanowicz Sp.z o.o. w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3.4 została samodzielnie usunięta niszczarka natomiast w ofercie firmy PHU INFO-KOMPLEKS JACEK DROSDOWSKI oraz w ofercie firmy XERO-SERVICE 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Żwirki 29D została ona wyceniona zgodnie z zapisami formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 3.4.
Powyższa rozbieżność ma charakter istotny, dotyczy bowiem samego przedmiotu zamówienia i uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie prawidłowej oceny ofert. Jednocześnie nie zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 223 ust. 2 Pzp, pozwalające na poprawienie omyłek w sposób niepowodujący istotnej modyfikacji treści oferty.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnia postepowanie w części IV jako obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22112,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27306,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU INFO-KOMPLEKS JACEK DROSDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171139937
7.3.3) Ulica: ul. Lenartowicka 2
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21377,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21377,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21377,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU INFO-KOMPLEKS JACEK DROSDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171139937
7.3.3) Ulica: ul. Lenartowicka 2
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21377,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32463,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32463,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32463,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU INFO-KOMPLEKS JACEK DROSDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171139937
7.3.3) Ulica: ul. Lenartowicka 2
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INFO - KOMPLEKS" JACEK DROSDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32463,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 pod nazwą „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie – Zakup i dostawa sprzętu IT”
część VIII: sprzęt RTV AGD, w terminie składania ofert, tj. do dnia 17 listopada 2025 r. do godziny 10:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Brak ofert uniemożliwia dokonanie wyboru wykonawcy oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej na potrzeby ZSCKR w Jabłoniu".
- Zakup i dostawa serwerów
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia w ramach projektu - Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Jerzmanowice-Przeginia"
- Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2026
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





