To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
"Modernizacja i wyposażenie/doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP 2 - dostawa wyposażenia rolniczego w ramach projektu "Wyższe kompetencje to lepsza praca i płaca""
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Wyższe kompetencje to lepsza praca i płaca” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności.
Numer ogłoszenia: 777568-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 468 373 705
faks: 46 8373377, 8373705
e-mail: .blich@zsp2lowicz.pl
www: www.zsp2lowicz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Modernizacja i wyposażenie/doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP 2 - dostawa wyposażenia rolniczego w ramach projektu "Wyższe kompetencje to lepsza praca i płaca""
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSP2.CKZ.ZP.26.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następującego zadania: „Modernizacja i wyposażenie/doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP 2 – dostawa wyposażenia rolniczego w ramach projektu „Wyższe kompetencje to lepsza praca i płaca””.
W ramach przedmiotu umowy przewiduje się dostawę, montaż, uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania wyposażenia warsztatów, w tym m.in.: specjalistycznego rozsiewacza do nawozów z oprogramowaniem, modelu rozsiewacza do nawozów, zestawu kamer z osprzętem o charakterystyce i w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 6 do SIWZ.
Cena oferty powinna zawierać dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z montażem, uruchomieniem, instalacją, sprawdzeniem poprawności działania oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi sprzętu - minimum 5 godzin w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie - zgodnie z § 9 ust. 6 SIWZ dostarczyć dla oferowanego sprzętu opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca na żądanie Zamawiającego dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania – pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wszystkich wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z instalacją przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp.
Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
b) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony dla poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
c) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta - w razie powzięcia uzasadnionych wątpliwości.
Oznaczenie wg CPV: 16.00.00.00-5 Maszyny rolnicze
UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.
Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę, o ile zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 16.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 27.01.2021 r. w związku z tym, iż nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
Podstawia prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B"
- Wymiana przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej zewnętrznej dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy Al. H. Sienkiewicza 58 i ul. Zduńskiej 27 w Łowiczu.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla dwóch obrębów ewidencyjnych Patoki, Janowice w gminie Nieborów, powiat łowicki, województwo łódzkie
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niedźwiada - etap II" w ramach operacji: "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łowicz"
więcej: przetargi w Łowiczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.