eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"Wykonanie pod³ogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".



Og³oszenie z dnia 2025-05-24

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wykonanie pod³ogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 735 55 00

1.5.8.) Numer faksu: 95 73 55 670

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gorzowskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993261121

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Ignacego Mo¶cickiego 6

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Gorzów Wielkopolski

1.11.5.) Kod pocztowy: 66-400

1.11.6.) Województwo: lubuskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.11.9.) Numer telefonu: 95 71 46 183

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gim.gorzow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://gim.gorzow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie pod³ogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7e8efc05-49e2-4058-ae81-e00b17164c51

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00246308

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00044085/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.53 Wykonanie pod³ogi w Sali gimnastycznej Zespo³u Szkó³ Elektrycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gim.gorzow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gim.gorzow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gim.gorzow 2. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystaj±cy z “Wy¶lij wiadomo¶æ zamawiaj±cego”, po klikniêciu przycisku Wy¶lij, otrzyma na adres mailowy, podany w polu Twój adres e-mail, wiadomo¶æ mailow± zawieraj±c± kod uwierzytelniaj±cy. Kod nale¿y wpisaæ w polu Kod Uwierzytelniaj±cy, a nastêpnie potwierdziæ przyciskiem Wy¶lij. Nastêpnie Wykonawca otrzyma potwierdzenie wys³ania wiadomo¶ci. Kod uwierzytelniaj±cy jest aktywny przez 30 minut od wygenerowania lub do momentu wygenerowania kolejnego kodu. 4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio
naplatformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer, d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Pozosta³e informacje zamieszczone s± w SWZ w rozdziale 11 z uwagi na ograniczon± liczbê znaków w og³oszeniu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿:
1) administratorem danych osobowych s± Gorzowskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. z siedzib± w Gorzowie Wielkopolskim ul.
Ignacego Mo¶cickiego 6;
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych: Waldemar Kaak pod adresem mailowym: insp.ochrony.danych@wp.pl .
Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP, a tak¿e na podstawie ustawy o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 22.7. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Szczegó³owe informacje zamieszczone zosta³y w rozdziale 22 SWZ, z uwagi na ograniczenia ilo¶ci znaków w og³oszeniu o zamówieniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GIM.271.12.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pod³ogi w sali gimnastycznej ZS Elektrycznych. Zakres robót obejmuje:
• podniesienie poziomu wykoñczenia pod³ogi w sali gimnastycznej o 4 cm oraz now± posadzkê sportow± z zaznaczonymi liniami boisk do gier: w pi³kê rêczn±, koszykówkê oraz siatkówkê,
• wymianê stolarki okiennej w dwóch polach, w elewacji wschodniej zgodnie z czê¶ci± rysunkow±, na okna ze sterowaniem elektrycznym, umo¿liwiaj±cym ich otwarcie z poziomu posadzki dziêki ³±cznikom roletowym znajduj±cym siê przy drzwiach ³±cz±cych salê gimnastyczn± z korytarzem,
• wymianê istniej±cych drzwi zlokalizowanych w po³udniowo-wschodniej ¶cianie budynku, w tym ich poszerzenie i osadzenie stolarki dwuskrzyd³owej, o symetrycznym uk³adzie skrzyde³ i parametrach 180x200 cm (90+90x200) oraz wyposa¿enie ich w kratê rolowan± we wnêce otworu,
• wymianê trzech istniej±cych drzwi wewnêtrznych, zlokalizowanych w po³udniowo-zachodniej ¶cianie sali gimnastycznej: 1 x drzwi jednoskrzyd³owe o parametrach 80x200 i 1 x drzwi jednoskrzyd³owe 100x200 oraz 1x drzwi dwuskrzyd³owe, o uk³adzie skrzyde³ 90+56x200,
• demonta¿ istniej±cych kaloryferów na sali gimnastycznej oraz zamiana ich na nowe odbiorniki grzewcze (agregaty grzewcze wodne), montowane w dwóch naro¿nikach pomieszczenia,
• monta¿ destratyfikatorów oraz wentylatorów dachowych,
• now± kolorystykê ¶cian i posadzki w sali gimnastycznej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
1) Opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami,
2) Projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212225-9 - Roboty budowlane zwi±zane z halami sportowymi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamówienia bêd± polega³y na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia i wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zakres rzeczowy robót stanowi±cych przedmiot zamówienia nie przekroczy warto¶ci 20% warto¶ci niniejszego zamówienia, co stanowi kwotê: 133 982,86 z³, Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ tego zamówienia przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia publicznego. Zamówienia bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej rêki.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, i¿ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie) wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie i/lub remoncie sali gimnastycznej wraz monta¿em wyk³adziny homogenicznej, jednowarstwowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400000, z³ brutto ka¿da.
Przez warto¶æ robót budowlanych Zamawiaj±cy rozumie wysoko¶æ wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcê od Inwestora z tytu³u ich wykonania. Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko zadania prawid³owo ukoñczone tj. takie, dla których wydano ostateczne pozwolenie na u¿ytkowanie lub – je¿eli pozwolenie na u¿ytkowanie nie by³o wymagane – wobec których organ nadzoru budowlanego nie wniós³ sprzeciwu, o którym mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) zwane dalej „Prawem budowlanym” lub dla których wydano za¶wiadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, o którym mowa w art. 54 ust. 2 ustawy Prawo budowlane albo dla których wydano inny równowa¿ny dokument/dokumenty, zgodnie z przepisami kraju, w którym zosta³y wykonane wykazywane roboty budowlane.
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego, w tym co najmniej:
1) Kierownika budowy posiadaj±cego:
 uprawnienia w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
oraz:
 co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu obowi±zków Kierownika Budowy;
2) Kierownika Robót sanitarnych posiadaj±cego:
 uprawnienia w specjalno¶ci instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych, wentylacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
oraz:
 co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu obowi±zków Kierownika Robót Sanitarnych;
3) Kierownika Robót Elektrycznych posiadaj±cego:
 uprawnienia w specjalno¶ci w specjalno¶ci instalacji elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
 uprawnienia SEP G1
oraz:
 co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu obowi±zków Kierownika Robót Elektrycznych.
Dodatkowe informacje, które nale¿y uwzglêdniæ przy wykazywaniu spe³nienia w/w warunku:
 Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie kilku funkcji przez jedn± osobê w przypadku posiadania przez ni± do¶wiadczenia i uprawnieñ wskazanych dla ww. osób (maksymalnie ³±czenie 2 funkcji).
 Je¿eli wykonawca lub podmiot trzeci, którego potencja³em wspiera siê wykonawca realizowa³ zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiaj±cy uzna robotê budowlan±, o której mowa w pkt 4a) za spe³niaj±c± warunek, je¿eli robota ta bêdzie odpowiada³a swoim zakresem i wymogom okre¶lonym w pkt 4a);
 Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, i które uprawniaj±c do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotowego zamówienia lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
 w przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencja³em wspiera siê wykonawca realizowa³ zamówienie, w zakres którego wchodzi³y roboty budowlane okre¶lone w pkt 4a) wspólnie z innym podmiotem, nieubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy wymaga, aby podmiot trzeci udostêpniaj±cy potencja³ wykonawcy faktycznie uczestniczy³ w realizacji ww. zakresu robót budowlanych.
Dodatkowe informacje, które nale¿y uwzglêdniæ przy wykazywaniu spe³nienia w/w warunku udzia³u w postêpowaniu:
 przez pojêcie „kierownika budowy” lub „kierownika robót” - nale¿y rozumieæ kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane;
 zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania;
 wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia musz± biegle pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostêpni wystarczaj±c± ilo¶æ t³umaczy, wykazuj±cych znajomo¶æ jêzyka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalno¶ciach wystêpuj±cych przy realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SWZ Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 8.1 SWZ Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ).

Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Okres wyra¿ony w latach, o którym mowa wy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adnia ofert.

b) dowodów okre¶laj±cych, ¿e wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane nale¿ycie.

Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ (numer oraz zakres uprawnieñ zapewniaj±cych prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z podaniem daty i pe³nej podstawy prawnej ich wydania) i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W terminie sk³adania ofert okre¶lonym w pkt 15.1. SWZ wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu Ofertê zawieraj±c±:
a) formularz Oferty (sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ ) sporz±dzony pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) Tabela Elementów Rozliczeniowych (sporz±dzona zgodnie z za³±cznikiem nr 2A do SWZ) pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
c) wstêpne o¶wiadczenia, sporz±dzone zgodnie ze wzorami stanowi±cymi odpowiednio za³±cznik nr 3A i za³±cznik 3B do SWZ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upowa¿nionych do reprezentacji podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, z³o¿one przez:
− Wykonawcê,
− Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
− Podmioty trzecie udostêpniaj±ce Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 w zw. z art. 266 PZP,
d) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 10.4. SWZ, je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
f) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP, je¿eli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP
- dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 14.4. lit e)
SWZ, sporz±dzone w sposób okre¶lony w pkt 10.13.-10.22 SWZ,
g) dokumenty, o których mowa wy¿ej w pkt 14.4. lit. c) SWZ dla osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP w zw. z art. 266 PZP.
Zamawiaj±cy zaleca do³±czenie do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim a ich niez³o¿enie nie bêdzie wywieraæ ¿adnych skutków negatywnych dla Wykonawcy (czyli nie spowoduje odrzucenia oferty).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3A do SWZ) oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3B do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa wy¿ej powinny zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. SWZ obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego
(lidera) upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna. W przypadku Wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje siê odpowiednio. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gim.gorzow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.