To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-28
Ogłoszenie nr 510230351-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy na terenie województwa Małopolskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienia realizowane jest w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0180/16 pn.: "Ochrona zagrożonych gatunków i siedlisk chronionych w ramach sieci Natura 2000 w Małopolsce" realizowanego przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Krakowie w ramach działania 2.4. oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598196-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Bartłomiej Kruszyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Kancelaria Radcy Prawnego Bartłomiej Kruszyński ul. Bliska 1a/1, 43-316 Bielsko-Biała Adres do korespondencji: ul. Kościuszki 68, 34-300 Żywiec, Telefon: 505 519 740, e-mail: kancelaria.kruszynski@gmail.com REGON: 243431460 NIP: 679 30 58 172
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12080353600000,
ul. Mogilska
25,
31-542
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 619 81 20, 619 81 21, e-mail
izabela.znamirowska.rakow@rdos.gov.pl, faks
12 619 81 22.
Adres strony internetowej (url): http://krakow.rdos.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy na terenie województwa Małopolskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CH.082.32.2019.MKl
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest profesjonalne świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remontach pokryć dachowych. 2. Zamówienie podzielone zostało na 5 następujących części: 1) Część zamówienia nr 1 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku kościoła pw. św. Stanisława Biskupa i Męczennika i św. Barbary w Szyku"; 2) Część zamówienia nr 2 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła pw. św. Andrzeja Apostoła w Łukowicy"; 3) Część zamówienia nr 3 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła pw. św. Kosmy i Damiana w Wojkowej"; 4) Część zamówienia nr 4 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła pw. św. Łukasza w Izbach"; 5) Część zamówienia nr 5 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku dawnej plebani w Krościenku nad Dunajcem". 3. W ramach: 1) części zamówienia nr 1 - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w kościele pw. św. Stanisława Biskupa i Męczennika i św. Barbary w Szyku", związanymi z wymianą pokrycia dachowego ze starego gontu na pokrycie z nowego gontu modrzewiowego wraz z wymianą deskowania dachu i uszkodzonych elementów więźby, oczyszczeniem i impregnacją więźby dachowej, wymianą instalacji odgromowej w kościele pw. św. Stanisława Biskupa i Męczennika i św. Barbary w Szyku (34-620 Jodłownik, Szyk 7); 2) części zamówienia nr 2 - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w kościele pw. św. Andrzeja Apostoła w Łukowicy", związanymi z wymianą pokrycia dachowego wraz z wieżą i sygnaturką z blachy stalowej ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej wraz z orynnowaniem, wymianę deskowania dachu oraz oczyszczenie i impregnację więźby dachowej, wymianą instalacji odgromowej w kościele pw. św. Andrzeja Apostoła w Łukowicy (34-606 Łukowica, Łukowica 11); 3) części zamówienia nr 3 - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w kościele pw. św. Kosmy i Damiana w Wojkowej", związanymi z wymianą pokrycia dachowego i wież z blachy stalowej ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej wraz z orynnowaniem, wymianę deskowania dachu oraz oczyszczenie i impregnację więźby dachowej i deskowania stropu, wymianę instalacji odgromowej wymianą okuć na elewacjach, w kościele pw. św. Kosmy i Damiana w Wojkowej (33-370 Muszyna, powroźnik 50); 4) części zamówienia nr 4 - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w kościele pw. św. Łukasza Apostoła w Izbach", związanymi z wymianą pokrycia dachowego i wież budynku kościoła z blachy stalowej ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej wraz z orynnowaniem, wymianę deskowania dachu oraz oczyszczenie i impregnację więźby dachowej i deskowania stropu, wymianę instalacji odgromowej, wymianę okuć na elewacjach, odtworzenie podestów komunikacyjnych na strychu w kościele pw. św. Łukasza w Izbach (38-313 Izby, Izby 35); 5) części zamówienia nr 5 - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Wykonanie prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remoncie pokrycia dachowego w budynku dawnej plebani w Krościenku nad Dunajcem", związanymi z wymianą pokrycia dachu z blachy stalowej na gont modrzewiowy łącznie z deskowaniem, rynnami, rurami spustowymi i instalacją odgromową oraz wymiana uszkodzonych elementów więźby w budynku dawnej plebani w Krościenku nad Dunajcem (34-450 Krościenko nad Dunajcem, Rynek 32). 4. Usługi winny być świadczone przez wykwalifikowanego inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). 5. Zamawiający wymaga aby inspekcje terenu budowy (każdego obiektu z osoba - w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) odbywały się w przedziale od 1 razu do 3 razy w tygodniu, w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, ile będzie dokonywał inspekcji terenu budowy (każdego obiektu z osoba - w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) w okresie obowiązywania umowy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy oraz załącznik nr 7 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 7. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), a te nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71310000-4, 71315210-4, 71530000-2, 71540000-5, 71631300-3, 72220000-3, 71313430-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku kościoła pw. św. Stanisława Biskupa i Męczennika i św. Barbary w Szyku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10733.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PUH Jerzy Gawlik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11270.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła pw. św. Andrzeja Apostoła w Łukowicy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10733.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PUH Jerzy Gawlik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11970.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła pw. św. Kosmy i Damiana w Wojkowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10733.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlowo Budowlany Tadeusz Desaniuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9225.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła pw. św. Łukasza w Izbach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10733.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlowo Budowlany Tadeusz Desaniuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9225.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku dawnej plebani w Krościenku nad Dunajcem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10733.33
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PUH Jerzy Gawlik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8270.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont instalacji elektrycznej WLZ w budynku przy ul. Krowoderskich Zuchów 18 w Krakowie.
- Remont kominów w 23 budynkach w zasobach Spółdzielni.
- USŁUGA NAPRAWY NAMIOTU DOWÓDCZO - SZTABOWEGO JOC
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
- Remont dachu na budynku Cz-D (17-13) WIMIF Politechniki Krakowskiej przy al. Jana Pawła II 37 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji: Rozbudowa i przebudowa Regionalnego Domu Tradycji Ludowych w Trzcianie
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych kubaturowych zadań inwestycyjnych w mieście Ząbki
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn. "Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z termomodernizacją istniejącego budynku"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych - drogi dla rowerów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.