Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubicz 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pokra@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-krakow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a60380d-ba97-4cfa-8000-9fd96576f732
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00136595/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a60380d-ba97-4cfa-8000-9fd96576f7323.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a60380d-ba97-4cfa-8000-9fd96576f732
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zakładce „Zgłoś problem”.
Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli)
Wykonawcy za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3017-7.261.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji
2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach opisanych w załączniku nr 8 do SWZ - projekcie umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA oferty brutto 60%
CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia 40%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA oferty brutto:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 60, gdzie:
Cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
Cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej
Kryterium CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia:
Do 60 minut (włącznie) na terenie miasta i 90 minut (włącznie) poza granicami miasta = 0 pkt
Do 45 minut (włącznie) na terenie miasta i 75 minut (włącznie) poza granicami miasta = 20 pkt
Do 30 minut (włącznie) na terenie miasta i 60 minut (włącznie) poza granicami miasta = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji
2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach opisanych w załączniku nr 8 do SWZ - projekcieumowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA oferty brutto 60%
CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia 40%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA oferty brutto:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 60, gdzie:
Cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
Cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej
Kryterium CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia:
Do 60 minut (włącznie) na terenie miasta i 90 minut (włącznie) poza granicami miasta = 0 pkt
Do 45 minut (włącznie) na terenie miasta i 75 minut (włącznie) poza granicami miasta = 20 pkt
Do 30 minut (włącznie) na terenie miasta i 60 minut (włącznie) poza granicami miasta = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji
2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach opisanych w załączniku nr 8 do SWZ - projekcieumowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA oferty brutto 60%
CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia 40%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA oferty brutto:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 60, gdzie:
Cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
Cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej
Kryterium CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia:
Do 60 minut (włącznie) na terenie miasta i 90 minut (włącznie) poza granicami miasta = 0 pkt
Do 45 minut (włącznie) na terenie miasta i 75 minut (włącznie) poza granicami miasta = 20 pkt
Do 30 minut (włącznie) na terenie miasta i 60 minut (włącznie) poza granicami miasta = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji
2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach opisanych w załączniku nr 8 do SWZ - projekcieumowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA oferty brutto 60%
CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia 40%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA oferty brutto:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 60, gdzie:
Cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
Cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej
Kryterium CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia:
Do 60 minut (włącznie) na terenie miasta i 90 minut (włącznie) poza granicami miasta = 0 pkt
Do 45 minut (włącznie) na terenie miasta i 75 minut (włącznie) poza granicami miasta = 20 pkt
Do 30 minut (włącznie) na terenie miasta i 60 minut (włącznie) poza granicami miasta = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji
2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach opisanych w załączniku nr 8 do SWZ - projekcieumowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA oferty brutto 60%
CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia 40%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA oferty brutto:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 60, gdzie:
Cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
Cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej
Kryterium CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia:
Do 60 minut (włącznie) na terenie miasta i 90 minut (włącznie) poza granicami miasta = 0 pkt
Do 45 minut (włącznie) na terenie miasta i 75 minut (włącznie) poza granicami miasta = 20 pkt
Do 30 minut (włącznie) na terenie miasta i 60 minut (włącznie) poza granicami miasta = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji
2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach opisanych w załączniku nr 8 do SWZ - projekcieumowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA oferty brutto 60%
CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia 40%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA oferty brutto:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 60, gdzie:
Cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
Cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej
Kryterium CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia:
Do 60 minut (włącznie) na terenie miasta i 90 minut (włącznie) poza granicami miasta = 0 pkt
Do 45 minut (włącznie) na terenie miasta i 75 minut (włącznie) poza granicami miasta = 20 pkt
Do 30 minut (włącznie) na terenie miasta i 60 minut (włącznie) poza granicami miasta = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji
2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach opisanych w załączniku nr 8 do SWZ - projekcieumowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA oferty brutto 60%
CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia 40%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA oferty brutto:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 60, gdzie:
Cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
Cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej
Kryterium CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia:
Do 60 minut (włącznie) na terenie miasta i 90 minut (włącznie) poza granicami miasta = 0 pkt
Do 45 minut (włącznie) na terenie miasta i 75 minut (włącznie) poza granicami miasta = 20 pkt
Do 30 minut (włącznie) na terenie miasta i 60 minut (włącznie) poza granicami miasta = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji
2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach opisanych w załączniku nr 8 do SWZ - projekcieumowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA oferty brutto 60%
CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia 40%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA oferty brutto:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 60, gdzie:
Cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
Cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej
Kryterium CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia:
Do 60 minut (włącznie) na terenie miasta i 90 minut (włącznie) poza granicami miasta = 0 pkt
Do 45 minut (włącznie) na terenie miasta i 75 minut (włącznie) poza granicami miasta = 20 pkt
Do 30 minut (włącznie) na terenie miasta i 60 minut (włącznie) poza granicami miasta = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:1) Nie podlegają wykluczeniu
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
d) Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
Minimum jednym pojazdem specjalistycznym (dla każdej części), przeznaczonym do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, spełniającymi wymagania techniczne i sanitarne określone w art. 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. nr 249 poz. 1866).
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w rozdz. X ust. 1 lit. b) Specyfikacji. (Załącznik nr 7 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz art. 109 ust 1 pkt 4) i pkt 8), oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. Zm.)., Wykonawca przedkłada:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji; załącznik nr 4 do Specyfikacji (jeżeli dotyczy).
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji / Załącznik nr 4 do Specyfikacji – jeżeli dotyczy.
b) wykaz pojazdów samochodowych, które będą służyły do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi pojazdami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty opisane w Rozdziale XV lit D Specyfikacji Warunków ZamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz art. 109 ust 1 pkt 4) i pkt 8), oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. Zm.).
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o której mowa w ust. 5) powyżej,
c) Wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),
d) Wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy wsprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-06 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a60380d-ba97-4cfa-8000-9fd96576f732
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1) Zamawiający dopuści do negocjacji 3 Wykonawców. W przypadku gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniuwpłynie więcej ofert, Zamawiający zastosuje wskazane kryteria oceny ofert. Wykonawcy (w liczbie 3), którzy otrzymają
najwyższą ilość punktów, zostaną zaproszeni do udziału do negocjacji – z zastrzeżeniem, że Zamawiający może odstąpić
od przeprowadzenia negocjacji.
2) Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 – 6 jest
mniejsza niż 3, Zamawiający kontynuuje postępowanie.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pozostałe informacje zawiera SWZ.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku przy ul. Stanisławy Daneckiej 1 w Miechowie, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostosowanie sali obsługi klienta w budynku w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-311/25
- 155.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki monitora stacjonarnego na potrzeby Zakładu Humanocentrycznej Sztucznej Inteligencji IIS WFAIS UJ.
- Przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobów medycznych oraz recertyfikacja systemu zarządzania jakością dla producentów wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczestników do Klubu Samopomocy w Tarnawce i z Klubu do miejsca zamieszkania w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na zadania
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków umożliwiających tym dzieciom realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki w roku szkolnym 2025/2026
- 27/2025 "Świadczenie usługi transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym (S)" w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Świadczenie usługi całodobowego przewozu osób zmarłych, płodów oraz kończyn dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: Środki transportu zwłok »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.