eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie aranżacji meblowej wybranych stref lokalu biurowego, wykonanie oraz montaż mebli na podstawie zatwierdzonej aranżacji oraz dostawa i montaż pozostałych mebli i wyposażenia w lokalu biurowym na 14 piętrze przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie na potrzeby Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-14

Ogłoszenie nr 510218729-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników: Wykonanie aranżacji meblowej wybranych stref lokalu biurowego, wykonanie oraz montaż mebli na podstawie zatwierdzonej aranżacji oraz dostawa i montaż pozostałych mebli i wyposażenia w lokalu biurowym na 14 piętrze przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie na potrzeby Zamawiającego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580385-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540171998-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, Krajowy numer identyfikacyjny 01034702600000, ul. Stanisława Moniuszki 1a, 00-114 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 629-70-96, e-mail przetargi@fsusr.gov.pl , faks 022 629-97-24.
Adres strony internetowej (url): www.fsusr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: osoba prawna typu korporacyjnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie aranżacji meblowej wybranych stref lokalu biurowego, wykonanie oraz montaż mebli na podstawie zatwierdzonej aranżacji oraz dostawa i montaż pozostałych mebli i wyposażenia w lokalu biurowym na 14 piętrze przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie na potrzeby Zamawiającego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FS.ZPN.251.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie aranżacji meblowej wybranych stref lokalu biurowego, wykonanie oraz montaż mebli na podstawie zatwierdzonej aranżacji oraz dostawa i montaż pozostałych mebli i wyposażenia w lokalu biurowym na 14 piętrze przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie na potrzeby Zamawiającego ". Lokal jest wynajmowany na potrzeby siedziby Biura Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników. Poszczególne meble biurowe muszą być fabrycznie nowe i posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające zgodność z przepisami prawa i normami (np. oceny, świadectwa, atesty, certyfikaty, karty techniczne, badania itp.) - wydane przez niezależne jednostki uprawnione do wydawania tego typu dokumentów. Na potwierdzenie zgodności oferty z treścią SIWZ Wykonawca załączy do Oferty Formularz Uzupełniający - brak dokumentu w ofercie spowoduje jej odrzucenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z rzutem lokalu biurowego zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Uwaga ! 1. Wymiary poszczególnych mebli zostały dobrane na podstawie pomiarów rzutu pomieszczenia, Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy dokona pomiarów pomieszczeń z natury. 2. Załączony rzut lokalu z naniesionymi meblami nie dotyczy wymagań Zamawiającego względem ilość i ustawienia wymaganego zamówieniem wyposażenia i jest jedynie materiałem podlądowym. 3. W opisie wskazane zostały przykładowe zdjęcia mebli, które stanowią materiał poglądowy wyglądu poszczególnych mebli, Zamawiający oczekuje przedstawienia propozycji mebli i ich wymiarów przy uwzględnieniu wymiarów poszczególnych pomieszczeń. 4. Szafy, komody, regały winny być dostosowane do przechowywania dokumentów w segregatorach w formacie A4. Zamawiający umożliwi udostępnienie lokalu celem dokonania rzeczywistych pomiarów potrzebnych do wyceny oferty przy uwzględnieniu konieczności opracowania projektu aranżacji meblowej stref wskazanych w Załączniku nr 2 i nr 3. W tym celu Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej, o którym poinformuje zainteresowanych wykonawców i zamieści informację na swojej stronie Internetowej/BIP. Warunkiem dokonania przez Wykonawcę/ców wizji jest złożenie pisemnego wniosku do Zamawiającego - przy czym termin wizji będzie nie krótszy niż 2 dni od przesłania/zamieszczenia informacji dla Wykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39121000-6, 39141300-5, 39143310-2, 39113000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ARKOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolność 2
Kod pocztowy: 01-018
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192900.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192900.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 390486.87
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.