To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-14
Ogłoszenie nr 510218729-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników: Wykonanie aranżacji meblowej wybranych stref lokalu biurowego, wykonanie oraz montaż mebli na podstawie zatwierdzonej aranżacji oraz dostawa i montaż pozostałych mebli i wyposażenia w lokalu biurowym na 14 piętrze przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie na potrzeby Zamawiającego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580385-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540171998-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, Krajowy numer identyfikacyjny 01034702600000,
ul. Stanisława Moniuszki
1a,
00-114
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 629-70-96, e-mail
przetargi@fsusr.gov.pl , faks
022 629-97-24.
Adres strony internetowej (url): www.fsusr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: osoba prawna typu korporacyjnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie aranżacji meblowej wybranych stref lokalu biurowego, wykonanie oraz montaż mebli na podstawie zatwierdzonej aranżacji oraz dostawa i montaż pozostałych mebli i wyposażenia w lokalu biurowym na 14 piętrze przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie na potrzeby Zamawiającego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FS.ZPN.251.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie aranżacji meblowej wybranych stref lokalu biurowego, wykonanie oraz montaż mebli na podstawie zatwierdzonej aranżacji oraz dostawa i montaż pozostałych mebli i wyposażenia w lokalu biurowym na 14 piętrze przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie na potrzeby Zamawiającego ". Lokal jest wynajmowany na potrzeby siedziby Biura Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników. Poszczególne meble biurowe muszą być fabrycznie nowe i posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające zgodność z przepisami prawa i normami (np. oceny, świadectwa, atesty, certyfikaty, karty techniczne, badania itp.) - wydane przez niezależne jednostki uprawnione do wydawania tego typu dokumentów. Na potwierdzenie zgodności oferty z treścią SIWZ Wykonawca załączy do Oferty Formularz Uzupełniający - brak dokumentu w ofercie spowoduje jej odrzucenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z rzutem lokalu biurowego zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Uwaga ! 1. Wymiary poszczególnych mebli zostały dobrane na podstawie pomiarów rzutu pomieszczenia, Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy dokona pomiarów pomieszczeń z natury. 2. Załączony rzut lokalu z naniesionymi meblami nie dotyczy wymagań Zamawiającego względem ilość i ustawienia wymaganego zamówieniem wyposażenia i jest jedynie materiałem podlądowym. 3. W opisie wskazane zostały przykładowe zdjęcia mebli, które stanowią materiał poglądowy wyglądu poszczególnych mebli, Zamawiający oczekuje przedstawienia propozycji mebli i ich wymiarów przy uwzględnieniu wymiarów poszczególnych pomieszczeń. 4. Szafy, komody, regały winny być dostosowane do przechowywania dokumentów w segregatorach w formacie A4. Zamawiający umożliwi udostępnienie lokalu celem dokonania rzeczywistych pomiarów potrzebnych do wyceny oferty przy uwzględnieniu konieczności opracowania projektu aranżacji meblowej stref wskazanych w Załączniku nr 2 i nr 3. W tym celu Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej, o którym poinformuje zainteresowanych wykonawców i zamieści informację na swojej stronie Internetowej/BIP. Warunkiem dokonania przez Wykonawcę/ców wizji jest złożenie pisemnego wniosku do Zamawiającego - przy czym termin wizji będzie nie krótszy niż 2 dni od przesłania/zamieszczenia informacji dla Wykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39121000-6, 39141300-5, 39143310-2, 39113000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ARKOL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
192900.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





