Og³oszenie z dnia 2025-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. W³odawska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.piszczac.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-36f046e5-71cd-465c-aa49-c74900b35b1d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00524203
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00051447/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36f046e5-71cd-465c-aa49-c74900b35b1d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.4.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie
zam. publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na
e-Zamówienia. 11.5.Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dok. postêpowania nie wymaga posiadania konta na e-Zamówienia ani logowania do e-Zamówienia. 11.6.Sposób sporz±dzenia dok. elekt. lub dok. elektronicznych bêd±cych kopi± elekt. tre¶ci zapisanej w postaci papierowej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozp. Prezesa RM z dn. 30.12.2020 r.
11.7.Dok. elekt. o których mowa w § 2 ust. 1 rozp. o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporz±dza siê w postaci elekt. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozp. RM z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci
11.8.Inf., o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozp., o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków kom. elekt.
11.9.Je¿eli dok. elekt., przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elekt., zawieraj± inf. stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
11.10.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elekt.za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” .
11.11.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na e-Zamówienia oraz zalogowania siê na e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na e-Zamówienia.
11.12.Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
11.13.Mak. rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.14. Min. wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug e-Zamówienia oraz inf. dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
11.14.1.W celu prawid³owego korzystania z us³ug e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
przegl±darka Chrome 61 lub nowsza.
11.14.2.Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL,
obs³ugi Java Script, oraz cookies;
11.14.3.Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
11.16.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wyk. i Zam. za po¶r. e-Zamówienia, Zam. dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elek. na adres e-mail: inwestycje@piszczac.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zadanie publiczne pn. „Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach” dofinansowano ze ¶rodków Ministerstwa Edukacji Narodowej zgodnie z zawart± umow± nr MEN/2025/DFS/1374 z dnia14.10.2025 r”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach w celu jej doposa¿enia dla celów dydaktycznych w ramach programu inwestycyjny pod nazw± „Ma³a szko³a- wsparcie publicznych szkó³ podstawowych prowadzonych przez jednostki samorz±du terytorialnego”.
4.2. Zakres dostaw obejmuje w szczególno¶ci:
- Szafki szkolne 2 szt.
- Szafa skrytkowo-ubraniowa 6 szt.
- Sofa 2 szt.
- Sofa 2 szt.
- Pufa 150 cm. 5 szt.
- Pufa 200 cm. 1 szt.
- Pufa 100 cm. 3 szt.
- Pufa 40 cm. 3 szt.
- Tablica korkowa 6 szt.
- Przeno¶ny odtwarzacz 5 szt.
- ¦cianka reprezentacyjna 170 cm. 1 szt.
- ¦cianka reprezentacyjna 150 cm. 1 szt.
- Zestaw (£awka+2 krzes³a) 17 szt.
- Szafa I 2 szt.
- Szafa II 1 szt.
- Szafa III 1 szt.
- Rega³ I 3 szt.
- Szafa IV 1 szt.
- Rega³ II 1 szt.
- Rega³ III 1 szt.
- Szafa V 2 szt.
- Stó³ komputerowy 16 szt..
- £awka 5-osobowa 1 szt.
- Zestaw mebli 1 szt.
- Biurko gabinetowe 1 szt.
4.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzes³a
39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
39141300-5 - Szafy
39121100-7 - Biurka
39121000-6 - Biurka i sto³y
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz Ofertowy do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).2) Zestawienia cenowe - do wykorzystania wzory (druki), stanowi±ce Za³±czniki nr 3a do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ zestawienie wg innego wzorca, powinno ono wówczas obejmowaæ wszystkie dane wymagane we wzorze). Brak wskazania wymaganych informacji bêdzie podstaw± odrzucenia oferty z zastrze¿eniem art. 223 ustawy pzp.
3) O¶wiadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ;
4) Uzasadnienie do zastrze¿enia informacji znajduj±cych siê w ofercie jako tajemnica przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy:
a) zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezale¿nie od przypadków umo¿liwiaj±cych zmianê umowy wynikaj±cychz przepisów powszechnie obowi±zuj±cych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w sprawie zamówienia w stosunku do tre¶ci wybranej oferty, dotycz±cych przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu p³atno¶ci a tak¿e wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, w szczególno¶ci w przypadku:
1) zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa, powoduj±cych konieczno¶æ dokonania zmian w umowie,
2) w zakresie obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cego prawa w tym zakresie,
3) zaistnienia si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenia pozostaj±ce poza kontrol± ka¿dej ze stron, których strony nie mog³y przewidzieæ ani im zapobiec, i które zak³ócaj± lub uniemo¿liwiaj± realizacjê Umowy, takie zdarzenia obejmuj± w szczególno¶ci: wojny, rewolucje, po¿ary, powodzie, dzia³ania terrorystyczne, zak³ócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeñ antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody),
4) wstrzymania realizacji umowy przez zamawiaj±cego na czas przeprowadzenia przez zamawiaj±cego lub podmiot upowa¿niony kontroli jako¶ci i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
5) wykazania przez Wykonawcê, i¿ zaoferowane wyposa¿enie zosta³o wycofane ze sprzeda¿y lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostêpu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania i dostarczenia innego wyposa¿enia pod warunkiem, ¿e jego funkcjonalno¶æ i jako¶æ nie bêdzie gorsza ni¿ wyposa¿enia zaoferowanego w ofercie (zmiana przedmiotu ¶wiadczenia oraz wynagrodzenia wykonawcy z zastrze¿eniem, ¿e nie mo¿e byæ ono zmienione na wy¿sze od umówionego).
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
4. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. oszczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. 2025 r., poz. 514 z pó¼n. zm.)
INNE PRZETARGI PISZCZAC
wiêcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ mebli i wyposa¿enia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podzia³em na czê¶ci
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Ró¿añcu
- Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach
- "Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajêæ w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespó³ Szkó³ w Karczmiskach - czê¶æ 2 i czê¶æ 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuñczo-Wychowaczej w Tomis³awicach "
- Zakup wyposa¿enia do salki edukacyjnej.
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





