eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówMENADŻER PROJEKTU "MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-02

Ogłoszenie nr 510161313-N-2019 z dnia 02-08-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: MENADŻER PROJEKTU "MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570366-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 43121995700000, ul. ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 855 66 08, e-mail przetargi@spzoz-lubartow.pl, faks 81 855 66 08.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MENADŻER PROJEKTU "MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP/15/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu "Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru". 2. Dofinansowanie w ramach działania 13.1."Infrastruktura ochrony zdrowia" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/1800 Zakres obowiązków Menadżera projektu jest m.in.: 1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014: - postęp rzeczowy, - postęp rzeczowy realizacji projektu, - wskaźnik produktu, - wskaźnik rezultatu, - problemy napotkane w trakcie realizacji projektu, - postęp finansowy, - nadzór nad harmonogramem, - rozliczanie zaliczek, - rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek), - nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków, - weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie, - informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, - inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej, - przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy, - zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji - okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta. 2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji. 3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej. 4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MENADŻER PROJEKTU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22560
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CENTRUMKSZTAŁCENIA SEKTORA PUBLICZNEGO Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mazowiecka 11 lok. 49
Kod pocztowy: 00-052
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27748.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27748.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76800
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.