Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DZP/49/25 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W KOŚCIERZYNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191103039
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piechowskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital-koscierzyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP/49/25 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76f1a4fc-3031-4b65-95f3-7ee278ddb2b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
ZADANIE 1 - szczegóły-informacje dodatkowe ZADANIE 2 - szczegóły - informacje dodatkowe
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-koscierzyna.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-koscierzyna.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie, w tym komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://szpital-koscierzyna.eb2b.com.pl/
2. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy eB2B:
a) niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie eB2B:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania)
zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera
włączona obsługa JavaScript,
zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
b) Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze
do 250 MB a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10MB.
c) Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.
3. Ofertę, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej:
z kwalifikowanym podpisem elektronicznym (forma elektroniczna) lub
z podpisem zaufanym lub
z podpisem osobistym.
4. Pozostałe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zamieszczono w dokumentach zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zamieszczono w dokumentach zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagane informacje zamieszczono w dokumentach zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/49/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 – „Utworzenie Centrum Senioralnego w Dzierżążnie poprzez przystosowanie placówki do obsługi pacjentów w podeszłym wieku”;
4.2.6.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 – „Przyspieszenie procesów cyfryzacji w Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:Zadanie 1
3.1) posiada łączny przychód za rok 2024 w wysokości minimum 200 000,00 zł brutto.
4) zdolności technicznej lub zawodowej (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub normy zarządzania środowiskowego).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Zadanie 1
4.1) Wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę zarządzania co najmniej 2 projektami w podmiotach użyteczności publicznej, dla których wartość wydatków kwalifikowanych wynosiła min. 1 mln. zł (dla każdego projektu) i polegała na czynnościach związanych z zarządzaniem tymi projektami.
4.2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług:
dwoma osobami tj. Głównym Menadżerem Projektu unijnego oraz Menadżerem Projektu unijnego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i osobno każda z tych osób, w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zarządzała (projekty zakończone) co najmniej dwoma projektami unijnymi o łącznej wartości wydatków kwalifikowanych wynoszącej minimum 2 mln zł.
Zadanie 2
4.3) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę zarządzania co najmniej 3 zamówieniami polegającymi na pełnieniu funkcji Menadżera Projektu lub Inżyniera Kontraktu lub innej o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym, sprawowanej w projekcie realizowanym przez podmiot użyteczności publicznej, a mającym na celu zakup sprzętu i/lub wdrożenie oprogramowania do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną o średniej wartości tych projektów minimum 5 mln złotych brutto współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
Zadanie 2
4.4) dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, w skład którego wchodzą w szczególności:
a) Kierownik Projektu: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe
ekonomiczne lub techniczne, min. 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika/Koordynatora Zespołu, doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu co najmniej dwoma projektami o łącznej wartości minimum 5 mln brutto oraz posiadająca aktualny na dzień składania ofert certyfikat zarządzania projektami na poziomie PRINCE2 Foundation lub równoważny, otrzymany na podstawie egzaminu zewnętrznego. Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny do wskazanego powyżej,
w szczególności pod względem:
- dziedziny merytorycznej wynikającej z roli której dotyczy certyfikat;
- potwierdzenia egzaminem (dotyczy ról, których certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem);
- wydania przez właściwą, niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą,
b) Specjalista ds. rozliczeń: co najmniej jedna osoba, odpowiedzialna za przygotowanie rozliczenia projektów współfinansowanych ze środków UE, posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne posiadająca biegłą znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości, posiadająca doświadczenie w rozliczeniu co najmniej dwóch projektów o łącznej wartości minimum 5 mln złotych brutto współfinansowanego ze środków zewnętrznych;
c) Specjalista ds. promocji co najmniej jedna osoba, posiadająca doświadczenie w nadzorowaniu działań promocyjnych dla co najmniej dwóch projektów o łącznej wartości minimum 5 mln złotych brutto współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
Nie dopuszcza się łączenia powyższych funkcji. Zespół Wykonawcy musi liczyć minimum 3 osoby dedykowane do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy dołączonym do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://szpital-koscierzyna.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Nazwa projektu:ZADANIE 1 - UMOWA Nr KPOD.07.08-IP.10-0090/24/KPO/1090/2025/63 o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia „Utworzenie Centrum Senioralnego w Dzierżążnie poprzez przystosowanie placówki do obsługi pacjentów w podeszłym wieku”
ZADANIE 2 - na realizację usługi w ramach realizacji Projektu pn. „Przyspieszenie procesów cyfryzacji w Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie” jest współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w ramach Komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, Inwestycja D1.1.2. „Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia”
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/49/25 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- Przeprowadzenie szkolenia Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie w ramach projektu "Nowoczesna Edukacja Zawodowa w Sercu Kaszub II"
- DZP/56/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- DZP/54/25 DOSTAWA ELEMENTÓW SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO DO POBIERANIA KRWI ORAZ TESTÓW DO OZNACZANIA KRWI UTAJONEJ W KALE ILOŚCIOWO
- DZP/53/25 DOSTAWA SPRZĘTU DLA REHABILITACJI ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji projektu "Transformacja Cyfrowa Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- DZP/49/25 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





