eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO z podziałem na części CZĘŚĆ I "Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym oraz dyskowej macierzy pamięci masowej. Wykonanie usługi utworzenia klastra pracy awaryjnej oraz przeniesienia istniejących zasobów serwerowych na maszyny wirtualne, które będą się znajdowały na nowym serwerze oraz przeprowadzenie szkolenia" CZĘŚĆ II "Zakup sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji. Zakup Dysków twardych dedykowanych do urządzenia NAS."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-10

Ogłoszenie nr 510141031-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.

Powiat Chojnicki: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO z podziałem na części CZĘŚĆ I : "Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym oraz dyskowej macierzy pamięci masowej. Wykonanie usługi utworzenia klastra pracy awaryjnej oraz przeniesienia istniejących zasobów serwerowych na maszyny wirtualne, które będą się znajdowały na nowym serwerze oraz przeprowadzenie szkolenia" CZĘŚĆ II "Zakup sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji. Zakup Dysków twardych dedykowanych do urządzenia NAS."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552080-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540108066-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl, faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO z podziałem na części CZĘŚĆ I : "Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym oraz dyskowej macierzy pamięci masowej. Wykonanie usługi utworzenia klastra pracy awaryjnej oraz przeniesienia istniejących zasobów serwerowych na maszyny wirtualne, które będą się znajdowały na nowym serwerze oraz przeprowadzenie szkolenia" CZĘŚĆ II "Zakup sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji. Zakup Dysków twardych dedykowanych do urządzenia NAS."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.272.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup pn.: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO z podziałem na części CZĘŚĆ I : "Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym oraz dyskowej macierzy pamięci masowej. Wykonanie usługi utworzenia klastra pracy awaryjnej oraz przeniesienia istniejących zasobów serwerowych na maszyny wirtualne, które będą się znajdowały na nowym serwerze oraz przeprowadzenie szkolenia" CZĘŚĆ II "Zakup sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji. Zakup Dysków twardych dedykowanych do urządzenia NAS." Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ze względu na ograniczona ilość znaków w BZP zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, załącznikach do SIWZ: SZCZEGÓŁOWE OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, FORMULARZACH ASORTYMENTOWYCH ORAZ ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH DO UMÓW . CZĘŚĆ I : "Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym oraz dyskowej macierzy pamięci masowej. Wykonanie usługi utworzenia klastra pracy awaryjnej oraz przeniesienia istniejących zasobów serwerowych na maszyny wirtualne, które będą się znajdowały na nowym serwerze oraz przeprowadzenie szkolenia" 1. Zakup 2 szt. serwerów z których zostanie utworzony klaster pracy awaryjnej przy zastosowaniu maszyn wirtualnych. Urządzenia o wysokości 1U z przeznaczone do montażu w szafach serwerowych. Każdy z serwerów pracujący w konfiguracji dwuprocesorowej wyposażony w 64 GB pamięci RAM z korekcją błędów oraz 2 szt. dysków SSD 2,5´´ 480 GB hot-plug pracujących w RAID 1. Posiadające dedykowany sprzętowy kontroler macierzy RAID z min. 2 GB pamięci podręcznej. Serwery wyposażone w 2 szt. redundantnych zasilaczy o mocy min 550 W hot-plug. Serwery z zainstalowanym systemem operacyjnym. Zarządzanie poprzez kontroler wykorzystywany do zdalnego zarządzania i monitorowania w serwerach. Dostarczający niezbędnych informacji o pracy oraz parametrach serwera. Możliwość zdalnego włączania i wyłączania serwera, przesyłanie powiadomień o zdarzeniach w formie maila. Możliwość zdalnej aktualizacji firmware komponentów serwera. Do zarządzania wykorzystywany jest port dedykowany (nie zajmuje istniejących kart sieciowych). Gwarancja przynajmniej na pięć lat z czasem reakcji w następnym dniu roboczym, przyjmowanie zgłoszeń od 8-17, w dni robocze, obejmująca wszystkie komponenty serwera, dyski twarde zostają u Zamawiającego. Pozostałe parametry wg załącznika do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZ.I 2. Zakup dyskowej macierzy pamięci masowej, przystosowanej do montażu w szafie serwerowej, wyposażonej w 12 szt. dysków 600 GB SAS 12 Gb, 15K, 2,5´´ HDD oraz 2 szt. redundantnych zasilaczy o mocy min. 1485 W. Posiadająca dwa aktywne kontrolery Hot-Plug z 16 GB pamięci cache na kontroler, obsługujące konfigurację RAID 0, 1, 5, 6, RAID 10 i RAID 10 DM (podwójne kopie lustrzane), z możliwością dynamicznej zmiany poziomów w tej samej warstwie i automatycznym przydziale zasobów. Posiadająca takie funkcje jak : automatyczne tworzenie warstw i migracja danych, dzięki którym najważniejsze i najczęściej używane dane znajdą się na najszybszej pamięci masowej. Dodatkowa licencja Replay Manager umożliwia tworzenie elastycznych migawek, tylko rejestracje zmian oraz automatyczną migrację do pamięci masowej o niższym koszcie. Macierz objęta przynajmniej pięcioletnią gwarancją z czasem reakcji w następnym dniu roboczym, przyjmowanie zgłoszeń od 8-17, w dni robocze, obejmująca wszystkie komponenty macierzy W przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Pozostałe parametry wg załącznika do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZ.I 3. Usługa utworzenia klastra pracy awaryjnej oraz przeniesienia istniejących zasobów serwerowych na maszyny wirtualne, które będą się znajdowały na nowym serwerze oraz macierzy dyskowej. Łącznie 4 maszyny wirtualne. 4. Przeprowadzenie szkolenia dla 2 osób z obsługi oraz konfiguracji klastra pracy awaryjnej. Zakres szkolenia: 1: Dyski i woluminy w systemie Windows Server o Zarządzanie dyskami w systemie Windows Server o Zarządzanie woluminami w systemie Windows Server o Elementy zabezpieczeń przestrzeni STORAGE. 2: Podstawowe komponenty Storage Technologies o Opcje Storage Topology o Konfigurowanie Bus Technologies w systemie Windows Server o Konfigurowanie udostępniania w systemie Windows Server 3: Wysoka dostępność w systemie Windows o Określenie poziomu dostępności o Wysoka dostępność i Disaster Recovery Solutions z Hyper-V o Wysoka dostępność z klastra pracy awaryjnej w systemie Windows Server 2019 4: Realizacja: klaster pracy awaryjnej o Planowanie klastra pracy awaryjnej o Tworzenie nowego klastra pracy awaryjnej 5: Zarządzanie rolami serwera i grupowanie zasobów o Konfigurowanie wysokiej dostępności aplikacji i usług na klastrze pracy awaryjnej o Zarządzanie i obsługa klastra pracy awaryjnej o Rozwiązywanie problemów z klastrem pracy awaryjnej o Wysoka dostępność serwisu wykonawcze z Multi-site klastrem pracy awaryjnej 6: Wdrażanie: klaster pracy awaryjnej z Hyper-V o Przegląd Integracja Hyper-V z klastrem pracy awaryjnej o Wdrożenie Hyper-V z klastrem pracy awaryjnej o Zarządzanie i obsługa Hyper-V maszyn wirtualnych na temat klastrów pracy awaryjnej 7: Implementacja Network Load Balancing Clusters o Przegląd NLB o Konfigurowanie klastra równoważenia obciążenia sieciowego o Planowanie implementacji NLB Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ze względu na ograniczona ilość znaków w BZP zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, załącznikach do SIWZ: SZCZEGÓŁOWE OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, FORMULARZE ASORTYMENTOWE, ISTOTNE POSTANOWIENIA DO UMÓW . CZĘŚĆ II "Zakup sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji. Zakup Dysków twardych dedykowanych do urządzenia NAS." 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dysków twardych dedykowanych do urządzenia NAS wg opisu zawartego w załączniku do SIWZ- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II. 2. Zaoferowane dyski powinny spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego zgodnie opisem zawartym w załączniku do SIWZ- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II. Wykonawca winien wpisać w formularzu asortymentowym do SIWZ typ, model zaoferowanego produktu oraz podać nazwę producenta. 3. Zamawiający informuje, że wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Dostarczone urządzenie musi być: o fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, o należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, o oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, o kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku znajdującego się w Chojnice przy ul. Człuchowskiej 38, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Sprzęt należy wnieść przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. 9. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik Starostwa Powiatowego w Chojnicach. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ze względu na ograniczona ilość znaków w BZP zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, załącznikach do SIWZ: SZCZEGÓŁOWE OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, FORMULARZE ASORTYMENTOWE, ISTOTNE POSTANOWIENIA DO UMÓW .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48822000-6


Dodatkowe kody CPV: 72000000-5, 30233000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I : "Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym oraz dyskowej macierzy pamięci masowej. Wykonanie usługi utworzenia klastra pracy awaryjnej oraz przeniesienia istniejących zasobów serwerowych na maszyny wirtualne, które będą się znajdowały na nowym serwerze oraz przeprowadzenie szkolenia"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100470.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Comel Tomasz Hinz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szewska 11
Kod pocztowy: 77-200
Miejscowość: Miastko
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119283.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119283.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202430.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ II "Zakup sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji. Zakup Dysków twardych dedykowanych do urządzenia NAS."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRICELL P. Kochański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pamięci Katynia 12/32
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10516.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10516.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11328.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.