eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiModernizacja budynku, wymiana dachu Zespołu Szkół Specjalnych im. ks. Jana Twardowskiego w Kowanówku, ul. Miłowody, dz. Nr geod. 352/4 gmina Oborniki."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-03

Ogłoszenie nr 510135324-N-2019 z dnia 03-07-2019 r.

Powiat Obornicki : Modernizacja budynku, wymiana dachu Zespołu Szkół Specjalnych im. ks. Jana Twardowskiego w Kowanówku, ul. Miłowody, dz. Nr geod. 352/4 gmina Oborniki."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550835-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Obornicki , Krajowy numer identyfikacyjny 63125801700000, ul. 11 Listopada 2a, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 29 73 100, e-mail sekretariat@powiatobornicki.pl, faks 61 29 73 101.
Adres strony internetowej (url): www.powiatobornicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku, wymiana dachu Zespołu Szkół Specjalnych im. ks. Jana Twardowskiego w Kowanówku, ul. Miłowody, dz. Nr geod. 352/4 gmina Oborniki."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KR.272.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji (remontu) budynku Zespołu Szkół Specjalnych im ks. Jana Twardowskiego w Kowanówku (w zakresie wymiany pokrycia dachu wraz z odwodnieniem i instalacją odgromową) na nieruchomości położonej w miejscowości Kowanówko - działka nr ew. 352/4, gmina Oborniki, powiat obornicki, województwo wielkopolskie. Zespół Szkół Specjalnych im ks. Jana Twardowskiego w Kowanówku, położony jest w pobliżu drogi krajowej nr 11. Budynek znajduje się na terenie zabytkowego parku sanatoryjnego "Miłowody" - rejestr zabytków nr 1964/A - decyzja z 16.11.1984 r. i decyzja z 11.07.2003 r., a sam obiekt ujęty został w gminnej ewidencji zabytków. Budynek o regularnej bryle, o rzucie w kształcie prostokąta o podstawowych wymiarach 14,05 x 52,29 m, o dwóch kondygnacjach nadziemnych i jednej podziemnej oraz poddaszu nieużytkowym oraz powierzchni zabudowy ok. 735 m2 i wysokości ok. 12 m. Budynek wzniesiono w technologii tradycyjnej, ściany zewnętrzne murowane, ściany konstrukcyjne wewnętrze murowane, schody klatki schodowej - żelbetowe, więźba dachowa drewniana; kominy wentylacyjne i dymowe murowane z cegły ceramicznej pełnej. Układ funkcjonalny: * piwnica - pomieszczenia techniczne i gospodarcze * parter - pomieszczenia szkolne * piętro - pomieszczenia szkolne * poddasze - nieużytkowe Ogólny zakres robót objętych Roboty budowlane polegające na remoncie dachu (zabezpieczenie pożarowe konstrukcji i wymiana pokrycia, wymiana elementów odwodnienia oraz instalacji odgromowej). Zakres robót przewidywanych do wykonania zadania Prace przygotowawcze Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych należy wykonać trwałe wygrodzenia strefy bezpieczeństwa wokół obiektu, ustawić znaki i tablice ostrzegawcze, wykonać zastawy zabezpieczające na dachu i daszki zabezpieczające nad wejściem do budynku wynikające z warunków prowadzenia robót. ? Wykonanie daszków i rusztowań zabezpieczających: Rusztowanie usytuowane bezpośrednio przy ciągach komunikacyjnych powinno być wyposażone w daszki ochronne ze spadkiem w stronę budynku pod kątem 45°. Odległość daszka od podłoża nie powinna być mniejsza niż 2,40 m. Daszki nad przejściami i przejazdami powinny być szczelne, wykonane z desek o minimalnej grubości 24 mm i przykryte materiałem amortyzującym upadek przedmiotu. Szerokość daszków powinna być większa niż szerokość przejścia lub przejazdu co najmniej o 1,0 m, a ich wysięg powinien wynosić (licząc od zewnątrz rusztowania) - dla rusztowań o wysokości do 20 m - minimalnie 2,20 m, ? Wykonanie siatek zabezpieczających na dachu i rusztowaniach. ? Wykonanie, ustawienie i rozebranie rynny do transportu gruzu. Prace demontażowe ? Rozbiórka pokrycia dachu wykonanego z dachówki karpiówki, ? Demontaż opierzeń, ? Rozebranie elementów więźby dachowej - ołacenia dachu, ? Rozebranie rynien i rur spustowych, ? Rozebranie instalacji odgromowej, Roboty naprawcze i montażowe: ? Oczyszczenie konstrukcji z zanieczyszczeń. ? Zabezpieczenie konstrukcji drewnianej do stopnia niezapalności. ? Ułożenie foli wstępnego krycia (FWK) układanej na krokwiach ? Montaż nowych kontrłat i łat - impregnowanych zabezpieczonych do stopnia niezapalności. Elementy konstrukcji dachu bez zmian. ? Wykonanie/ odtworzenie lukarn - 9 szt. ? Wykonanie opierzeń wraz z systemem odwodnienia z blachy cynk i tytan-cynk. ? Wykonanie pokrycia dachowego - dachówka ceramiczna karpiówka, kolor czerwień angoba, układana w koronkę. ? Montaż wyłazowych przeszklonych - 2 szt., ? Montaż ław kominowych, ? Montaż płotków śniegowych, ? Montaż systemowych kominków wentylacyjnych z rurą doprowadzającą, ? Wykonanie instalacji odgromowej. Prace restauratorskie powinny zostać prowadzone bardzo skrupulatnie z poszanowaniem autentycznej substancji zabytkowej. Głównym cel ich zachowania jak największej ilości pierwotnych elementów a w przypadku braku takich możliwości ich odtworzenie. Wszelkie roboty należy wykonać pod nadzorem osoby uprawnionej do kierowania danym zakresem robót. Szczegóły opis wykonania prac określono w dokumentacji technicznej projektowo - budowlanej oraz przedmiarze robót i STWiOR

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45261100-5, 45422000-1, 45261910-6, 45261210-9, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 403252.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółka z o.o Wojtkowiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Kopernika 37 Oborniki
Kod pocztowy: 64-600
Miejscowość: Oborniki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 496000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 496000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 571950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.