To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-10
Ogłoszenie nr 510116411-N-2019 z dnia 10-06-2019 r.
Gmina Niegosławice: Nadzór inwestorski w ramach projektu pn.: "Wdrożenie i rozwój e-usług w administracji samorządowej oraz podnoszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Nadzór inwestorski w ramach projektu pn.: "Wdrożenie i rozwój e-usług w administracji samorządowej oraz podnoszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś. Priorytetowa 2 " Rozwój Cyfrowy", Działanie 2.1 " Rozwój społeczeństwa informacyjnego", Poddziałanie 2.1.2 " Rozwój społeczeństwa informacyjnego - projekt realizowany poza formułą ZIT"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507931-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540023109-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Babimost, Rynek 3, 66-110 Babimost, NIP 9730822475, REGON 970770563;
Gmina Bytnica, Bytnica 52, 66-630 Bytnica, NIP 9261004272, REGON 970770215
Gmina Gozdnica, ul. Ceramików 2, 68-130 Gozdnica, NIP 9241872203, REGON 970770818
Gmina Gubin o statusie miejskim, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, NIP 9260008606, REGON 970770190
Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, NIP 9260008977, REGON 970770250
Gmina Kolsko, ul. Piastowska 12, 67-415 Kolsko, NIP 9251960357, REGON 970770310
Miasto Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, NIP 5992771328, REGON 210966674
Gmina Kożuchów, Rynek 1a, 67-120 Kożuchów, NIP 9251957786, REGON 970770327
Gmina Krzeszyce, ul. Skwierzyńska 16, 66-435 Krzeszyce, NIP 5980006390, REGON 210966734
Gmina Lubrza, ul. ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza, NIP 9271888775, REGON 970770468
Gmina Maszewo, Maszewo 71, 66-614 Maszewo, NIP 9261350985, REGON 970770273
Gmina Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe, NIP 9271400236, REGON 970770505
Gmina Zbąszynek, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, NIP 9271443487, REGON 970770557
Gmina Żary o statusie miejskim, Plac Rynek 1-5, 68-200 Żary, NIP 9282077626, REGON 970770540
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Niegosławice, Krajowy numer identyfikacyjny 97077042200000,
ul. Niegosławice
55,
67-312
Niegosławice, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 781 038, e-mail
kufel.g@niegoslawice.pl, faks
683 781 038.
Adres strony internetowej (url): www.niegoslawice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Umowa została zawarta pomiędzy wykonawcą a Liderem projektu partnerskiego tj. Gminą Niegosławice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski w ramach projektu pn.: "Wdrożenie i rozwój e-usług w administracji samorządowej oraz podnoszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ROR.OOP.042.1.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia było wyłonienie podmiotu do realizacji zamówienia polegającego na świadczeniu usługi nadzoru inwestorskiego, niezbędnej do wdrożenia systemów informatycznych, infrastruktury technicznej, właściwego funkcjonowania e-usług publicznych, zapewnienia prawidłowej procedury przetargowej, osiągnięcia zakładanych efektów i prawidłowego rozliczenia projektu. Przedsięwzięcie realizowane jest w partnerstwie 15 podmiotów administracji samorządowej z województwa lubuskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79421000-1
Dodatkowe kody CPV: 72100000-6, 72000000-5, 72220000-3, 79111000-5, 79420000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273333.33
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Ekspertyz i Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131610.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NIEGOSŁAWICE
więcej: przetargi NIEGOSŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i poboru opłat za przejazdy komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Związek Powiatowo-Gminny "SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY"(...)
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Dostawa i wdrożenie systemu repertoryjno-biurowego w komórkach organizacyjnych Sądu Rejonowego w Słubicach wraz z usługą opieki autorskiej
- "Zarządzanie Cmentarzem komunalnym w Tarnobrzegu w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026 r."
- Dostawa, migracja i wdrożenie oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania do harmonogramów wraz ze szkoleniami, wsparciem i dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





