Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00332325/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00339685/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-22
- 2025/BZP 00344608/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego doposażenia dla OSP w Dobrej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 16A
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-003
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial@dobraszczecinska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dobraszczecinska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd8f3b16-a248-415f-8207-9a3c7f2a0b391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznego doposażenia dla OSP w Dobrej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd8f3b16-a248-415f-8207-9a3c7f2a0b39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043504/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zwiększenie potencjału jednostki OSP w Dobrej do działań ratowniczych i usuwania skutków katastrof w ramach KSRG poprzez zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego i niezbędnego doposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zwiększenie potencjału jednostki OSP w Dobrej do prowadzenia działań ratowniczych i usuwania skutków katastrof w ramach KSRG poprzez zakup specjalistycznego sprzętu ratowniczo-gaśniczego i niezbędnego doposażenia” - projekt realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Działanie 2.15: Wzmocnienie służ ratownictwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2025.MH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego doposażenia dla OSP w Dobrej w ramach umowy o dofinansowanie nr FEPZ.02.15-IZ.00-0087/24 z Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Priorytet 2. Działanie 2.15: Wzmocnienie służb ratownictwa, w tym: sprzętu pożarniczego, ratowniczo-technicznego, ratowniczo-medyczny, wyposażenie osobiste i ochronne strażaka oraz sprzęt specjalistyczny i łączności.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ stanowiącym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5 do SWZ stanowiącym wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281240,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880814,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281240,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoneo Oleksiewicz Spółka Komandytowo-Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7752667756
7.3.3) Ulica: ul. Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281240,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI DOBRA
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Dobra
- Rozdzielenie układu tłocznego Wołczkowo - Dobra (nowy rurociąg tłoczny od PŚ5 do Oczyszczalni Redlica)
- Budowa linii kablowej oraz oświetlenia ulicznego i drogowego w miejscowości Czyste
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mobilnych rękawów przeciwpowodziowych dla Komendy Miejskiej PSP w Lesznie".
- Zakup i dostawa aparatów powietrznych wraz z osprzętem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 - 3 części
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych materiałów stanowiących wyposażenie magazynu ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Pułtusk realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw na terenie Gminy Rzekuń
- Dostawa sprzętu ratowniczego
- Dostawa sprzętu do dekontaminacji na potrzeby JRG-6 SGRChem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





