eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiegosławiceZakup i dostawa sprzętu do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej realizowana na podstawie programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej realizowana na podstawie programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEGOSŁAWICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Niegosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 55

1.5.2.) Miejscowość: Niegosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-312

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683781038

1.5.8.) Numer faksu: 683781038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@niegoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: niegoslawice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej realizowana na podstawie programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24dd692e-3129-40c9-97df-b17f2e9587b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24dd692e-3129-40c9-97df-b17f2e9587b9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
20. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Niegosławice z siedzibą w Niegosławicach.
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych: Pan Rafał Wielgus, adres e-mail: iodo@bhpex.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
17.2 Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RTI.ZP.271.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 28

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dział 1
1 Przecinarka do stali i betonu – 1szt Przecinarka spalinowa STIHL TS 910i (tarcza 400mm)
2 Pilarka do drewna – 1szt Pilarka spalinowa STIHL MS 400 C-M
3 Podkrzesywarka teleskopowa – 1szt Podkrzesywarka spalinowa STIHL HT 135
4 Plandeki zabezpieczające – 42szt 10szt - Plandeka wodoodporna i pleśnioodporna z aluminiowymi otworami do mocowania co 1m, gramatura 200g/m2 - rozmiar 15x20
10szt - Plandeka wodoodporna i pleśnioodporna z aluminiowymi otworami do mocowania co 1m, gramatura 200g/m2 - rozmiar 8x12
10szt - Plandeka wodoodporna i pleśnioodporna z aluminiowymi otworami do mocowania co 1m, gramatura 200g/m2 - rozmiar 6x12
10szt - Plandeka wodoodporna i pleśnioodporna z aluminiowymi otworami do mocowania co 1m, gramatura 200g/m2 - rozmiar 6x10
2szt - Plandeka wodoodporna i pleśnioodporna z aluminiowymi otworami do mocowania co 1m, gramatura 200g/m2 - rozmiar 8x10
5 Pompa do wody brudnej – 1szt Pompa zatapialna WQ 45-15-1,5 INOX PREMIUM 230V OMNIGENA
6 Pompa do wody czystej – 1szt Pompa zatapialna MULTI WQ 1800F 230V Omnigena
7 Myjka wysokociśnieniowa – 2szt Myjka wysokociśnieniowa Stihl RE170 Plus z wyposażeniem:
- 1szt – szczotka obrotowa myjąca ∅155mm,
- 1szt – lanca teleskopowa na długość 1,57-4,00 m,
- 25l. – środek czyszczący CS100,
- 1szt – wąż płaski 12mb w oplocie tekstylnym z kasetą
8 Worki – 17000szt Worek polipropylenowy 15kg, 40x60cm, gramatura: 30g
9 Rękawice ochronne – 66par 33 pary - Rękawice ochronne ocieplane FUNCTION ThermoGrip, rozmiar L/10
33 pary - Rękawice ochronne FUNCTION DuroGrip, rozmiar L/10
10 Szpadel – 15szt Szpadel FISKARS SOLID metalowy prosty do kopania ziemi, darni, korzeni 116cm
11 Siekiera – 8szt Siekiera rozłupująca X24 FISKARS X-series z ostrzałką, ostrze M do łupania 1700g, 60 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dział 2

Dostawa i montaż:
Brama segmentowa Hörmann SPU F42 stucco:
wysokość segmentów 625/750 mm
Szer. x Wys. – 3500 x 3500 mm
Segmenty PU gruntowane farbą poliestrową na zewnątrz na bazie RAL 7016 / wewnątrz RAL 9002
Prowadzenie – typ N
Płyta bramy:
Gr. 42 mm, ocieplane segmenty stalowe wykonane z ocynkowanej
ogniowo blachy stalowej, ocieplane pianką PU.
Powierzchnia:
Z zewnątrz zagruntowane farbą na bazie poliestru w kolorze RAL 7016
wewnątrz RAL 9002
Napęd WA30 230V/mocowanie osiowe lewe.
Sterowanie:
Mikroprocesorowe, stopień ochrony IP 65
2 Drzwi wejściowe szer.1000 x wys.2100 – 1szt Dostawa i montaż:
Drzwi D65 Hörmann wielofunkcyjne:
odporność na włamanie: RC2
Wytrzymałość mechaniczna: klasa 4
Wymiar ościeżnicy w świetle: 908 x 2053
Wymiary:
Wymiar otworu w świetle: 1000 x 21000
Wymiar zestawczy: 990 x 2095
Skrzydło drzwi:
Grubość blachy: 1 mm
Grubość płyty: 65 mm
Trzpień przeciwwyważeniowy: 3
Zawiasy: 2
Ościeżnica:
Wariant: kątowa
Grubość: 2,0 mm
Powierzchnia
Płyta drzwi i ościeżnica RAL 7016
Materiał: powłoka proszkowa
Okucia:
Antywłamaniowe okucie klamka/gałka
krótki szyld

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Defibrylator – 2szt Philips HeartStart FRx w skrzynce PELI 1200 (2 lata przydatności ) dla dzieci i dorosłych

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lodówka turystyczna na leki -2szt Lodówka turystyczna EcoFlow Glacier Classic 35l
Stacja zasilania – 2szt Stacja zasilania EcoFlow Delta Pro 3600 Wh
Generator słoneczny z panelami – 1szt Stacja zasilania EcoFlow Delta Pro 3 + 2x panel fotowoltaiczny 400W

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Garaż wolnostojący 8x6 – 1szt Dostawa + montaż:
Szerokość : 8,00 m
Długość: 6,00 m
Typ dachu: dwuspadowy na boki
Wysokość do szczytu: 3,20 m
Wysokość ścian bocznych: 2,33 m
Bramy: uchylna do góry (2 szt.) w panelu poziomym T17, wyposażone w klamkę, zamek i wkładkę z kluczami (2 szt.) z automatem ( 2 szt)
Szerokość światła wjazdu po otwarciu bramy: 2,80 m
Wysokość światła wjazdu po otwarciu bramy: 1,90 m
Drzwi 100-ki z klamką i wkładką
Przód garażu: blacha w panelu poziomym o profilu T7
Boki garażu: blacha w panelu poziomym o profilu T7
Dach garażu: blacha o profilu trapezowym T14
Obróbka dekarska: na rogach i dachu konstrukcji
Kolorystyka:
Ściany garażu: Grafit mat
Brama garażu: Grafit mat
Dach garażu: Grafit mat
Kotwiczenie do betonu
Orynnowanie
Filc pod dachem
Konstrukcja garażu: wzmacniana profilem 30x30, ocynkowanym

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Namiot pneumatyczny – 1szt Namiot pneumatyczny RAPID S1 Pneumatik

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zbiornik na paliwo ON 950 litrów – 1szt Zbiornik mobilny JFC TruckTank Diesel 950 Basic

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Monitor skażeń radioaktywnych – 1szt Monitor Skażeń Radioaktywnych EKO-C

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Filtr do uzdatniania wody – 15szt Katadyn Filtr Pocket z pompką i z wkładem ceramicznym z możliwością czyszczenia. Żywotność filtra do 50000 l, gwarancja 20 lat.
Tabletki do uzdatniania wody – 21op. 21 op. - Micropur MC 1T Katadyn (opakowanie 100szt)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Latarka taktyczna – 50szt Latarka taktyczna Shadowhawk XHM9, IP67, LED30000lm
2 Nagrzewnica – 5szt 2szt - Nagrzewnica elektryczna WELLTEC EHD300
3szt - Nagrzewnica olejowa JCB-SH140DP24
3 Osuszacz powietrza – 4szt Osuszacz STADLER FORM Lukas Pro

4 Klimatyzator przenośny – 4szt Warmtec Morso+ KP54W 5400W z Wi-Fi
5 Rozdzielnice elektryczne + przedłużacze – 3kpl. Rozdzielnica RB40x60-K63-00128Z-P0-RB63-EATON + przedłużacz do zastosowań zewnętrznych, IP44 , 3x2,5mm2, 20m.
6 Akumulatorowy maszt oświetleniowy – 2szt Najaśnica PELI RALS 9490 LED
7 Drabina teleskopowa – 10szt 4szt - Drabina teleskopowa MAX aluminium 13 stopni DR-AL-TELE-3,8-MAX,
3szt - Drabina teleskopowa MAX aluminium 11 stopni DR-AL-TELE-3,2-MAX
3szt - Drabina teleskopowa MAX aluminium 9 stopni DR-AL-TELE-2,6-MAX
8 Odkurzacz na mokro i sucho – 1szt Odkurzacz piorący Karcher Puzzi 10/1 + RM 760 10kg (1250W, 10L)
9 Ozonator dezynfekujący -1szt Generator ozonu DS-32-R ozonator do biur i magazynów
10 Geowłóknina – 4szt Geowłóknina 300g/m2 5x50m drogowa i drenażowa, poliestrowych (PET)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Namiot 8-osobowy – 4szt Namiot 8-osobowy Outwell Winwood 8
2 Namiot 6-osobowy – 4szt Namiot 6-osobowy Outwell Sky 6
3 Namiot 4-osobowy – 5szt Namiot 4-osobowy Robens Fairbanks
4 Łóżko polowe – 70szt Łóżko turystyczne, polowe Kanadyjka Outtec
5 Śpiwór – 30szt Śpiwór syntetyczny Deuter Orbit EL 0 (200 cm) - ivy/ink
6 Koc – 20szt Koc termiczny Bushmen Thermo Blanket

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Agregat 3KW – 1 szt Agregat prądotwórczy benzynowy F 4001 iS
2
Agregat prądotwórczy 8KW (Przepompownia kanalizacyjna) – 2szt Agregat prądotwórczy benzynowy
FV13000TE + zestaw transportowy
3 Agregat prądotwórczy 10KW przewoźny
(Przepompownia Stara Jabłona i Bukowica) – 2szt Agregat prądotwórczy benzynowy
FV15000TE + zestaw transportowy
4 Agregat prądotwórczy 18-25KW – 5szt Agregat prądotwórczy benzynowy
FV20000TE + zestaw transportowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Agregat prądotwórczy 25-30KW (Stacja uzdatniania wody Gościeszowice) – 1szt Agregat prądotwórczy Diesel Machtmann more power
z powiększonym zbiornikiem MN-30R
Agregat prądotwórczy 40KW (Oczyszczalnia ścieków) – 1szt Agregat prądotwórczy Diesel
Machtmann more power z powiększonym zbiornikiem MN-40R
Agregat prądotwórczy 20-25KW ujęcie wody Stara Jabłona – 1szt Agregat prądotwórczy Diesel
Machtmann more power MN-25R
Agregat prądotwórczy 20-25KW Pompownia ścieków Niegosławice, Gościeszowice – 2szt Agregat prądotwórczy Diesel
Machtmann more power MN-25R

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zasilanie awaryjne automatyczne budynku
Urzędu Gminy 80KW z szafą SZR – 1szt DANE TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO AGREGATU
1. Dane podstawowe
1.1. Moc znamionowa (PRP) 84kVA
1.2. Moc dorywcza (standby-ESP) 92kVA
1.3. Częstotliwość 50 Hz
1.4. Prędkość obrotowa 1500 obr/min
1.5. Napięcie 400/230 V
1.6. Typ połączeń gwiazda
1.7. Klasa izolacji H
1.8. Klasa IP 21
1.9. Obudowa zewnętrzna
1. Poziom hałasu (ciśnienie akustyczne) z 7m Lpa max65 dB(A)
2. Wymiary agregatu w obudowie zewnętrzne 2414x1087x1683
2.1. Pojemność zbiornika paliwa 209,0 l
2.2. Waga – suchy 1490 kg
2.3. Podstawa wykonana ze spawanych stalowych profili
z dodatkowymi amortyzatorami
2.4. Boczna czerpnia
2.5. Górna wyrzutnia i wydech
2.6. Obudowa wyciszona wełną mineralną
2.7. Tłumik z kompensatorem drgań, wewnątrz obudowy agregatu
2.8. Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy
3. Silnik
3.1. Wysokoprężny, turbodoładowany, common rail
1.1. Klasa wykonania G3
1.2. Liczba i układ cylindrów 4, rzędowy
1.3. Rodzaj paliwa Diesel (EN590)
1.4. Pojemność skokowa 4,4 l
1.5. Stopień sprężania 17:1
1.6. Zoptymalizowana emisja spalin Stage IIIA
1.7. Regulator obrotów elektroniczny
1.8. Zużycie paliwa przy obciążeniu 75% 14,6 l/h
1.9. Moc znamionowa 66 kW
1.10. System chłodzenia ciecz chłodząca, obieg zamknięty
1.11. Pojemność układu chłodzenia 17,0 l
1.12. Pojemność układu smarowania 8,0 l
1.13. Zasilanie 12V
1.14. Akumulator rozruchowy 70Ah
1.15. Dodatkowy wskaźnik poziomu paliwa
2. Prądnica
2.1. Rodzaj 4-polowa, bezszczotkowa, samowzbudna
2.2. Regulacja napięcia ±1,5%
2.3. Zniekształcenia harmoniczne THD-u (0÷80%) ≤ 2,5%
2.4. Typ połączeń gwiazda
2.5. Chłodzenie, wentylacja wentylator mechaniczny
2.6. Sprawność przy 75% obciążenia 91,9 %
2.7. Tolerancja napięć 1,5%
2.8. Prąd maksymalny 133,0A
2.9. Połączenie z silnikiem Bezpośrednie
2.10. Ochrona IP 23
3. SZR zewnętrzny 200A
3.1. Aparaty 4 polowe
3.2. Wykonanie na przełącznikach z napędem silnikowym
3.3. Wersja na min. 200A
3.4. Przystosowany do współpracy z PWP
3.5. Automatyka sygnalizacji uruchomienia EPO w agregacie
3.6. Zaciski przyłączy kabli głównego toru zasilania min. 70mm2
4. Zakładane funkcje, cechy i wyposażenie
4.1. Komunikacja i transmisja danych poprzez kartę GPRS, telemetryczną
4.2. Możliwość uzupełniania paliwa w czasie pracy agregatu
4.3. Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu
4.4. Zakładany czas pracy przy obciążeniu 75% 12 h
4.5. Podgrzewany blok silnika przy temp. ≤ 5°C
4.6. Zainstalowane dodatkowe wibroizolatory
4.7. Zewnętrzna sygnalizacja optyczna uruchomienia EPO
4.8. Automatyczny rozruch agregatu
4.9. Dostosowany do współpracy z zewnętrznym SZR
4.10. Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem
4.11. Wykonanie fundamentu żelbetowego agregatu z wanną olejową
4.12. Miejsce produkcji EU

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyczepka dwuosiowa do przewozu agregatu prądotwórczego – 5szt Przyczepa samochodowa do transportu agregatu o mocy do 60kVA PRP,
Wymiary platformy transportowej: 2500 x 1300 mm
Dopuszczalna masa całkowita (DMC): min. 1800 kg - do 2700 kg
Koła: 185R14C
Oś: 2x hamowana 1350 kg – bezobsługowa skrętna AL-KO Kober.
Wzmocnienia podłużne do montażu agregatu
Podpory boczne: 4szt
Oświetlenie: dopuszczenie przyczepy do poruszania się po drogach w całej Unii Europejskiej
Koło podporowe: wzmocnione z obejmą
Kliny pod koła: 2szt.
Adapter wtyczki 13/7 PIN
Zabezpieczenie antykradzieżowe na zaczep kulowy
Koło zapasowe z uchwytem na dyszlu
Przyczepka dwuosiowa z najazdami – 1szt Przyczepa samochodowa Brenderup 3251STB
Wymiary skrzyni: 2500 x 1420 x 350 mm
Ładowność: 1050 kg
Osie: 2 osie hamowane KNOTT 750 kg
Koła: 13"
Adapter z gniazda 7 PIN na wtyczkę 13 PIN (Euro)
Koło zapasowe z uchwytem na dyszlu

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Maska przeciwgazowa z filtrami – 16kpl. Maska pełna wielokrotnego użytku 3M 6800 z pochłaniaczem przeciw gazom i parom nieorganicznym 3M 6059, ABEK1
Maska ochronna ucieczkowa – 34szt Półmaska ucieczkowa MSA MiniScape

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tuba głosowa (megafon) – 11szt Megafon - tuba głosowa LALIZAS 90168
wraz z bateriami 12szt typ R20
Syrena alarmowa ręczna – 11szt Syrena ręczna na korbę min.120dB,
w metalowej lub aluminiowej obudowie
Rozmiar produktu: Wysokość 328 x 195 mm

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gearancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termos żywnościowy - 10szt 5 szt - Termos stalowy niski 50 l FORGAST FG05050
5szt - Termos stalowy niski 35 l FORGAST FG05035
Termos gastronomiczny - 5szt Termos stalowy 50 l z kranem FORGAST FG05950

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek paletowy – 1szt Ręczny wózek paletowy AC (HPT-A) 25/1150
Elektryczny wózek podnośnikowy – 1szt Wózek podnośnikowy elektryczny PSE1229B

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Żywność długoterminowa Żywność liofilizowana ReadyWise pakiet żywnościowy - 120 porcji obiadowych:
3szt - Zupa pomidorowa z bazylią i makaronem (w każdej saszetce 4 porcje)
2szt - Makaron z sosem Alfredo (w każdej saszetce 4 porcje)
2szt - Sycąca zupa meksykańska z tortillą (w każdej saszetce 4 porcje)
2szt - Makaron Macaroni z chili (w każdej saszetce 4 porcje)
3szt - Zupa o smaku kurczaka z suchym makaronem (w każdej saszetce 4 porcje)
2szt - Serowe Lasagne (w każdej saszetce 4 porcje)
1szt - Ryż o smaku Teriyaki (w każdej saszetce 4 porcje)
2szt - Serowy makaron Macaroni (w każdej saszetce 4 porcje)
2szt - zapiekanka ziemniaczana z dodatkami (w każdej saszetce 4 porcje)
3szt - Ryż z fasolą w stylu Southwest (w każdej saszetce 4 porcje)
3szt - Wytrawny Strogonow (w każdej saszetce 4 porcje)
2szt - Zapiekanka o smaku ziemniaka i kurczaka (w każdej saszetce 4 porcje)
3szt - Makaron z warzywami w kremowym sosie (w każdej saszetce 4 porcje)

Żywność liofilizowana ReadyWise pakiet żywnościowy - 120 porcji owoce:
5szt - Liofilizowane jabłko, regulator kwasowości (kwas cytrynowy) (w każdej saszetce 8 porcji)
4szt - Liofilizowany banan, regulator kwasowości (kwas cytrynowy) (w każdej saszetce 8 porcji)
4szt - Liofilizowana truskawka, regulator kwasowości (kwas cytrynowy) (w każdej saszetce 8 porcji)
2szt - Liofilizowana jagoda, cukier (w każdej saszetce 8 porcji)

Żywność liofilizowana ReadyWise pakiet żywnościowy - 120 porcji warzyw:
4 szt - Liofilizowana fasolka szparagowa zielona (w każdej saszetce 8 porcji)
3szt - Liofilizowany groszek zielony (w każdej saszetce 8 porcji)
4szt - Liofilizowana kukurydza (w każdej saszetce 8 porcji)
4szt - Liofilizowane różyczki brokułu (w każdej saszetce 8 porcji)

Żywność liofilizowana ReadyWise pakiet żywnościowy - 120 porcji śniadaniowych:
20 porcji - Granola truskawkowa (5 x 248 g)
20 porcji - Chrupiąca granola (5 x 220 g)
40 porcji - Płatki wieloziarniste o smaku syropu klonowego i cukru brązowego (10x265 g)
40 porcji - Płatki z jabłkiem i cynamonem (10 x 200 g)

2op - Racja żywnościowa Pro Ration Ultimate Tactical Ration Full-Day Menu I

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kuchnia polowa – 4kpl. Kuchnia polowa wyposażona w palenisko oraz kazan Davr Metall (UZB):
Wysokość kazana bez pokrywy: 210 mm.
Średnica kazana: 475 mm.
Grubość kazana: 8 mm
Waga kazana: 20,4 kg.
Pojemność kazana: 22 L.
Materiał kazana: żeliwo
Wysokość ogólna paleniska: 605 mm.
Materiał paleniska: stal
Grubość ścianki: 2 mm.
Zdejmowane nóżki: 4 szt.
Dodatkowe wyposażenie:
1. Okrągły stojak na 3 składanych nogach -Trójnóg do kociołka 15-22 l. Kukmara:
Wysokość ogólna: 470 mm.
Średnica zewnętrzna: 480 mm.
Średnica wewnętrzna: 452 mm.
Grubość nogi: 2 mm.
Materiał: stal
Waga: 1,85 kg.
2. Łyżka wazowa chochla:
Długość ogólna: 47cm
Średnica: 13cm
3. Łyżka cedzakowa szumówka:
Długość ogólna: 47cm
Średnica: 13cm
4. Fajerki krążki do paleniska (1 denko, 3 fajerki):
Średnica: 533 mm.
Grubość: 4 mm.
Materiał: stal
Waga: 4,5 kg.
5. Kazan afgański Misgaran (AFG):
Wysokość z uchwytem: 500 mm.
Wysokość bez pokrywy: 300 mm.
Średnica wewnętrzna: 200 mm.
Średnica zewnętrzna: 365 mm.
Średnica zewn. dna: 245 mm.
Głębokość: 290 mm.
Grubość: 3-8 mm.
Waga: 7 kg.
Pojemność: 20L
Materiał: aluminium

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 22

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System alarmowy do Gminnego Magazynu Obrony Cywilnej – 1kpl. Dostawa + montaż:
Zestaw NeoGSM-IP-64-SET:
- centrala alarmowa: NeoGSM-IP-64
- zasilacz: PSR-ECO-5012-RS
- antena GSM: AT-GSM-MINI
- konektor antenowy: AT-SMAm-20-SMAf - obudowa: O-R4D
Dodatkowe wyposażenie:
- czujka SATEL SLIM-PIR - Cyfrowa czujka ruchu – 5szt
- BRACKET D - Uchwyt sufitowo-ścienny do czujek ruchu typu SLIM-PIR – 5szt
- SP-4001 R - Sygnalizator zewnętrzny akustyczno-optyczny – 1szt
- Satel TSD-1 - czujnik dymu i ciepła – 5szt
- RHT-2 - czujnik temperatury i wilgotności – 5szt
Pompa ciepła wraz z instalacją do Gminnego Magazynu Obrony Cywilnej – 1szt Dostawa + montaż:
Pompa ciepła do C.W.U i C.O powietrze/woda:
- WH-UD16HE8 – jednostka zewnętrzna 9KW High-Performance Panasonic
- WH-SDC16H9E8 – jednostka wewnętrzna 9KW High-Performance Panasonic
Centrala wentylacji mechanicznej z montażem do Gminnego Magazynu Obrony Cywilnej – 1szt Dostawa + montaż:
Heatpex Aria Vitale Silver, 300 Silver

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 23

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dron – 2szt Dostawa + przeszkolenie:
Dron termiczny DJI Matrice 4 (Matrice 4T) + DJI Care Plus 1 rok

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 24

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lornetka termowizyjna – 1szt Pulsar Merger LRF XL50

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 25

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup, montaż i uruchomienie kamery o parametrach:
- rozdzielczość min. 8 Mpx
- wyposażona w 2 obiektywy - Górny obiektyw możemy ustawić ręcznie w zakresie 350° lewo prawo, Dolny obiektyw z obrotową głowicą możemy ustawić w dowolnym kierunku w zakresie 355° lewo prawo i 90° góra dół oraz dodatkowo sterować głowicą kamery bezpośrednio za pomocą telefonu
- Materiał: tworzywo ABS, głowica kamery metal
- Wbudowane akumulatory ładowane energią słoneczną min. 1200mAh
- Panel słoneczny o mocy min. 7W
- wbudowany sensor PIR – detekcja rychu
- możliwość przybliżenia obrazu – min. zoom 36x
- Wspiera karty microSD o pojemności min. 128 GB
- łączność 4G/LTE
- Podczerwień: min. 40m
- kamera nie może być wyposażona w system audio
- Wodoodporność min. IP66
- wbudowany slot na kartę sim
- Temperatura pracy: od -25 do 45 stopni Celsjusza
- Wsparcie dla systemów: IOS oraz Android
- słup z fundamentem do montażu kamery o wysokości min. 4 m z dedykowanym mocowaniem
- instrukcja obsługi i montażu w języku polskim

zasilania i sterowania do studni głębinowej SW 2 na Ujęciu Wody w Gościeszowicach dz. nr 705/1 obręb Gościeszowice gm. Niegosławice. Pompy głębinowe zasilane i sterowane są z rozdzielni technologicznej „RGS2”. Praca pompy uzależniona jest od poziomu wody w zbiorniku reakcji i sterowana poprzez sterownik. Poziom wody w zbiornikach kontrolowany jest przez sterownik na podstawie sygnałów analogowych otrzymywanych z sond hydrostatycznych. Od rozdzielni do skrzynki przyłączeniowej w obudowie studni należy wykonać:
- linię kablową zasilającą np.YAKY 4x35 mm2 do montażu w ziemi w rurze osłonowej i taśmą ostrzegawczą, kabel odporny na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne.
- linię kablową sygnalizacyjno – sterującą np. olflex classic 110 CY Black 4Gx1,5 + YKSY 7x1,5 w oddzielnej rurze osłonowej i taśmą ostrzegawczą, kable odporne na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne
- zakup i montaż sondy hydrostatycznej 0-20 m
- zakup i montaż sondy konduktometrycznej 0-20 m
- zakup i montaż wodomierza kątowego impulsowego DN100
- zakup i montaż czujnika otwarcia włazu
- wymiana 18 m rur kołnierzowych DN100 ze stali AISI 304 do mocowania pompy głębinowej
- podłączenie przewodów do rozdzielni technologicznej RGS2
- zakup, montaż i uruchomienie 1 szt. kamery z gniazdem sim na słupie min. 4 m.
- zakup, montaż i uruchomienie 1 szt. lampy LED zasilanie PV + wiatrak na słupie min. 4 m.
Odległość między obiektami wynosi około 500 m. Na trasie linii kablowej znajduje się rzeka Sucha. Przewody należy poprowadzić na odległości około 20 m drogą napowietrzną wykorzystując istniejące słupy i linki naciągowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 26

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabezpieczenie bakteriologiczne wody na
przepompowni Bukowica – 1szt Zakup i montaż lampy UV o parametrach:
Maksymalny godzinowy przepływ wody Q =10m3/h
Transmisja UV wody UVT10mm: 95%. UWAGA! Transmisja wody szacowana, należy ją zmierzyć i
zweryfikować dobór urządzeń.
Reaktor wykonany ze stali AISI 316L
Zestaw wyposażony w balast zasilający
Przyłącza DN80
Reaktor w kształcie litery „U”
Oferta musi zawierać koszty montażu urządzenia, wykonania rurociągów bocznikowych, dostawy i montażu armatury, posadowienia szafki sterowniczej, doprowadzenia zasilania elektrycznego urządzenia.
promienników UV: 12000h

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 27

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Beczkowóz wody pitnej 3m3 – 1szt zakup zbiornika do przewozu wody pitnej na przyczepie ciągnikowej o pojemności minimum 3000 litrów.
Parametry zbiornika i przyczepy:
- zbiornik z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany
- dyszel ocynkowany
- zestaw kołowy jedno lub dwuosiowy
- ogumienie dostosowane do obciążenia
- dolny kran spustowy wyposażony w zawór minimum 1 ½”
- belka z 4-zaworami czerpalnymi
- króciec zalewowy z przyłączem W52
- górny właz zalewowy minimum fi 500 mm
- metalowa skrzynka na narzędzia
- przystosowana do podpinania na dolny zaczep
- mechanicznie regulowana stopka podporowa
- instalacja elektryczna 12 V
- instalacja oświetleniowa przystosowana do wymagań przepisów ruchu drogowego
- hamulec zasadniczy – układ jednoobwodowy, pneumatyczny
- hamulec ręczny postojowy
- instalacja przelewowa
- piktogram z oznaczeniem „Woda zdatna do spożycia po przegotowaniu”
- świadectwo homologacji
- atest PZH na przewóz wody pitnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 28

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie zgodne z załącznikiem nr 5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (Dz. U. z 2025 r. poz. 162).
Ilość osób do przeszkolenia: 38

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 3 do SWZ.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Powołują pełnomocnika do reprezentowania i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zawarte są w paragrafie nr 9 załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.