Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i poboru opłat za przejazdy komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Związek Powiatowo-Gminny „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Powiatowo-Gminny "SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524958157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska19a lokal103-105
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 832 87 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zpgsa.bielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpgsa.bielawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
transport zbiorowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i poboru opłat za przejazdy komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Związek Powiatowo-Gminny „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”(...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee9cac38-5238-44f4-9647-e15a1d897975
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048320/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i poboru opłat za przejazdy komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Związek Powiatowo-Gminny „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee9cac38-5238-44f4-9647-e15a1d8979753.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e‑mail: biuro@zpgsa.bielawa.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e
Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych, jest Związek Powiatowo-Gminny „Sowiogórskie Autobusy” reprezentowany przez Prezesa Zarządu z siedzibą przy ulicy Piastowskiej 19a , 58-260 Bielawa,, zwany dalej: „Zamawiającym”. Mogą Państwo skontaktować się z Administratorem korespondencyjnie na adres siedziby, telefonicznie pod numerem: 74 832 87 78, za pośrednictwem poczty e-mail: biuro@zpgsa.bielawa.pl.
Zamawiający powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować pisząc na adres: iod@zpgsa.bielawa.pl
Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla realizacji konkretnego celu związanego z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, oraz późniejszą realizacją umów, zawartych z wyłonionymi przez Zamawiającego kontrahentami, a także dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Zamawiającego oraz wykonania ciążących na nim obowiązków prawnych; Proces postępowania i realizacji zamówień wynika z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Klauzula
informacyjna dotycząca danych osobowych stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPG.272.2.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu poboru opłat w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w ramach Publicznego Transportu Zbiorowego organizowanego przez Związek Powiatowo-Gminny „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”, w tym:
1.1. Dostawa i wdrożenie Systemu Centralnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, oprogramowaniem, licencjami oraz niezbędną konfiguracją;
1.2. Dostawa i instalacja fabrycznie nowych kasowników mobilnych do płatności bezstykowych kartami płatniczymi w systemie co najmniej VISA PayWave i Mastercard PayPass (bez klawiatury PIN Pad), które zostaną zamontowane w pojazdach operatora,
w tym:
a) 70 sztuk kasowników mobilnych przeznaczonych do zamontowania w pojazdach operatora – w ramach zamówienia podstawowego;
b) 4 szt. kasowników rezerwowych („magazyn szybkiego reagowania”);
c) 4 szt. czytników kontrolerskich z drukarkami – w ramach zamówienia podstawowego;
d) szkolenie pracowników Związek Powiatowo-Gminny „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”
w zakresie obsługi oprogramowania i systemu;
e) świadczenie usług serwisowych i utrzymaniowych (hosting i karty SIM) w okresie zgodnym z formularzem ofertowym, jednakże w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty odbioru końcowego;
f) wykonanie i dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej i użytkowej;
g) udzielenie bezterminowej licencji na każde dostarczone oprogramowanie wraz z bezterminową (dożywotnią) aktualizacją.
1.3. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla 7 osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie umożliwiającym prawidłowe korzystanie z przedmiotu zamówienia, wg poniższych zasad:
1) Szkolenie odbędzie się w siedzibie zamawiającego w ustalonym później terminie;
2) Szkolenia obejmują w szczególności:
a) przedstawienie funkcjonalności systemu lub usługi;
b) omówienie zasad eksploatacji i utrzymania;
c) przekazanie instrukcji użytkownika (w formie elektronicznej lub papierowej);
d) odpowiedzi na pytania uczestników;
e) praktyczne ćwiczenia (jeżeli charakter zamówienia tego wymaga);
1.4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wsparcie techniczne i merytoryczne w okresie:
1) co najmniej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego – w przypadku usług informatycznych lub wdrożeniowych;
2) lub przez okres określony w ofercie – w przypadku innych usług wymagających wsparcia powdrożeniowego.
1.5. Wsparcie, o którym mowa powyżej, obejmuje co najmniej:
1) konsultacje telefoniczne i e-mailowe;
2) usuwanie usterek i błędów;
3) bieżące doradztwo w zakresie prawidłowego korzystania z usługi;
4) możliwość zgłaszania problemów poprzez dedykowany kanał kontaktowy (np. helpdesk, formularz zgłoszeniowy);
1.6. Całość systemu poboru opłat musi być dostarczona z:
1) gwarancją;
2) opieką serwisową zapewniającą:
a) usuwanie usterek zarówno w sprzęcie jak i w oprogramowaniu zgodnie z warunkami gwarancji i umowy;
b) dostosowywaniu oprogramowania do zmian sprzętowych i systemowych w ramach systemu poboru opłat;
c) dostosowywaniu oprogramowania do zmian w prawie zarówno polskim jak
i europejskim;
d) bezpłatnego dostarczania i instalacji aktualizacji i nowych wersji oprogramowania dostarczonego w ramach systemu poboru opłat (zarówno oprogramowania merytorycznego jak i systemów operacyjnych i baz danych);
e) zapewnienia bezpieczeństwa aplikacji dostępnych dostarczanych w ramach usługi SAAS poprzez:
- aktualizacji oprogramowania systemowego, narzędziowego oraz sygnatur oprogramowania zabezpieczającego przed złośliwym oprogramowaniem (dotyczy to również sprzętowych i programowych zapór na styku internet / aplikacja);
- monitoring zdarzeń;
- rejestr incydentów bezpieczeństwa udostępnianych na żądanie zamawiającego;
- kopii bezpieczeństwa zarówno oprogramowania jak i danych, na okres wymieniony
w punkcie
1.7. W ramach dostawy i dostarczanej dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy dokumentację przedstawiającą strukturę danych baz danych wraz opisem pól.
1.8. W przypadku wygaśnięcia umowy bez jej przedłużenia Wykonawca na wniosek Zamawiającego udostępni bezpłatnie dane przechowywane w bazach danych w ramach systemów poboru opłat wraz z aktualizacją . Dane te muszą być dostarczone w sposób ustrukturyzowany pozwalający w łatwy zaimportować do innej bazy danych (formaty JSON, XML, ANSI SQL lub analogiczne).
1.9. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji został szczegółowo opisany w załączniku nr 11 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30123100-8 - Maszyny potwierdzające ważność biletów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30144400-4 - Automaty do pobierania opłat
30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
64212500-0 - Usługi pakietowego przesyłania danych drogą radiową (GPRS)
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72212610-8 - Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych
79941000-2 - Usługi pobierania opłat
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający obejmuje część zamówienia prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z opcji polegającej na zwiększeniu liczby dostarczanych kasowników mobilnych o maksymalnie 10 sztuk wraz z elementami niezbędnymi do ich montażu i pracy. Szczegółowe informacje nt. opcji znajdują się w projekcie umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która nie podlega wykluczeniu z
postępowania, złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:
K = KC + KG
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”,
KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie doświadczenia:
- wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wdrożyli, co najmniej jedną dostawę (w ramach jednego zamówienia/umowy) infrastruktury rozumianej jako wdrożenie systemu poboru opłat umożliwiającego zbliżeniowe pobieranie, wnoszenie i rozliczanie opłat za przejazd w pojazdach transportu zbiorowego, w ilości nie mniejszej niż 30 urządzeń. Przez urządzenie Zamawiający rozumie urządzenie mobilne (zamontowane w pojazdach transportu zbiorowego).
b) w zakresie kwalifikacji zawodowych:
- skieruje do realizacji zamówienia następującą osobę, umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj.
- jedną osobę tj. pracownika wykonawcy, który w okresie ostatnich 3 lat, koordynował co najmniej jeden projekt obejmujący co najmniej jedną dostawę (w ramach jednego zamówienia / umowy) infrastruktury rozumianej jako wdrożenie systemu poboru opłat umożliwiającego zbliżeniowe pobieranie, wnoszenie i rozliczanie opłat za przejazd w pojazdach transportu zbiorowego w ilości nie mniejszej niż 50 urządzeń. Przez urządzenie Zamawiający rozumie urządzenie mobilne.
Zmiana ww. osoby może nastąpić tylko wtedy gdy Wykonawca wykaże inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami, o których mowa w SWZ, wymagana jest również akceptacja Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy
brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi
załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na
dzień złożenia, następującego podmiotowego środka dowodowego: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1.2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego - załącznik nr 8 do SWZ; (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia/podmiot udostępniający zasoby).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z art. 274 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu z doświadczeniem stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykaz osoby w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale III pkt. 1.2.4.2 SWZ, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnej za koordynację, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wzór wykazu z osobą skierowaną do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ. 2. Aktualne na dzień złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowi załącznik nr 2 do SWZ ) w zakresie wskazanym w SWZ – każdy osobno spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp (dotyczy wszystkich części zamówienia). 3. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy / należy złożyć dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów , jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy). 6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 3 do SWZ informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. 7. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 zł.1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2.1. Oznaczenie beneficjenta składanych gwarancji wadialnych:
Związek Powiatowo-Gminny „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”
NIP: 882-214-37-93, REGON: 524958157
2.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PKO BP S.A. o numerze 45 1020 5138 0000 9002 0524 9984 z adnotacją: Wadium w postępowaniu pn. Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu (…) numer ref. ZPG.272.2.5.2025, a dokument potwierdzającywniesienie wadium (dokonanie przelewu) zaleca się załączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza przedłożenie potwierdzenia wykonania
przelewu wygenerowanego z systemu bankowości elektronicznej (bez stempla banku) jako
potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek Zamawiającego).
2.3. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego
dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału
dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
2.4. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na rachunku bankowym.
Szczegółowe informacje nt. wadium znajdują się w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich; g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które dostawy/usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Okoliczności zostały wskazane w § 3 i 7 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieśćszkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w
dziale IX ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy wykonawcę w
przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego. Pełna nazwa zamówienia: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i poboru opłat za
przejazdy komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Związek Powiatowo-Gminny
„SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” w pojazdach operatora. Dostawa ma zostać zrealizowana w terminie do 6 miesięcy od zawarcia umowy.
Uwaga!
W części dotyczącej prawa opcji termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne 12 miesięcy,
jeżeli Zamawiający zdecyduje się na skorzystanie z prawa opcji (przypadający po upływie 6
miesięcy świadczenia dostawy).
INNE PRZETARGI Z BIELAWY
- Zakup, dostawa oraz montaż agregatu przewoźnego o mocy 100 kVA - 2 szt.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i poboru opłat za przejazdy komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Związek Powiatowo-Gminny "SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY"(...)
- "Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu Senior+ przy ul. Lotniczej 5 w Bielawie w roku 2026"
- Poprawa stanu infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Bielawie
więcej: przetargi w Bielawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i poboru opłat za przejazdy komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Związek Powiatowo-Gminny "SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY"(...)
- Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach - etap obejmujący ul. Złote Piaski w Kosakowie i ul. Ogrodową w Mostach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Miejskiego Centrum Kultury i Sztuki w Pułtusku
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa windy w Szkole Podstawowej nr 1 w Iławie
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Remont drogi powiatowej nr 1105 O w m. Smogorzów - etap II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





