eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn36 miesięczna dzierżawa co najmniej 16 rzędowego tomografu komputerowego dla Pracowni T/Kw SPZOZ w Wolsztynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-07

Ogłoszenie nr 510115084-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: 36 miesięczna dzierżawa co najmniej 16 rzędowego tomografu komputerowego dla Pracowni T/Kw SPZOZ w Wolsztynie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526443-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540055384-N-2019, 540060310-N-2019, 540063599-N-2019, 540063666-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, e-mail przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks 683 842 590.
Adres strony internetowej (url): www.spzozwolsztyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

36 miesięczna dzierżawa co najmniej 16 rzędowego tomografu komputerowego dla Pracowni T/Kw SPZOZ w Wolsztynie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/5/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa co najmniej 16 rzędowego tomografu komputerowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (wymagania minimalne - parametry techniczne aparatu) na zasadzie dzierżawy płatnego pakietu minimum 250 badań miesięcznie wraz z usługą jego serwisowania w autoryzowanym serwisie producenta. 2. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 33115rządzenia do tomografii,14109 instalowania sprzętu medycznego ? 50421000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Oferowany przez wykonawcę tomograf komputerowy musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2019.175).c) Zamontowane urządzenie musi przejść wymagane przepisami prawa testy akceptacyjne, których wyniki załączone zostaną do protokołu przekazania do eksploatacji. d) Zamawiający wymaga, aby okres pełnej gwarancji na dzierżawiony tomograf komputerowy wynosił 36 miesięcy, a wszelkie koszty związane z montażem, przeglądami technicznymi i naprawami wraz z kosztem części zamiennych, lamp rtg. itp, aktualizacji oprogramowania, a także wszelkie inne koszty związane z obsługą serwisową w tym koszty dojazdów, noclegów oraz robocizny wliczony został w koszt dzierżawy. e) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków dzierżawy oraz serwisowania przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 9). f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. parametry techniczne minimalne tomografu wraz z teleradiologią, stacja opisową i robotem nagrywającym płyty CD/DVD oraz integracją z systemem RIS - zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania badań ponad wyznaczony limit tj. 250 badań miesięcznie. Wykonawca zagwarantuje stały koszt dodatkowego badania przez cały okres trwania umowy. h) Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez autoryzowany serwis producenta oferowanego urządzenia. i) Wszelkie prace adaptacyjne objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czasie pracy oddziałów szpitalnych, pracowni w związku z tym prace muszą być wykonane w sposób jak najmniej uciążliwy dla pacjentów. j) W celu ułatwienia złożenia oferty Zamawiający ustępnia rysunek techniczny -pracowni TK z zestawieniem grubości osłon radiologicznych przystosowanych do obecnie dzierżawionego tomografu Brilliance 16, Philips, produkcja 2009 r - załącznik nr 3 do SIWZ. k) W celu ułatwienia złożenia oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej mieszczeń, termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Nie dokonanie wizji lokalnej nie będzie podstawą do wykluczenia wykonawcy ani też do odrzucenia jego oferty. 4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany jest do: a) Dostawy i montażu aparatu, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia Pracowni TK spełniającej indywidualn wymagania aparatu na zasadzie dzierżawy płatnego pakietu minimum 250 badań miesięcznie przez okres 36 miesięcy, b) wykonania projektu ochrony radiologicznej spełniający wymogi SANEPID-u, c) wykonania testów akceptacyjnych podstawowych, d) zapewnienia serwisu eksploatacyjnego i naprawczego w tym zapewnienia przeglądów technicznych, konserwacji i testów w zakresie ustawowym oraz jeden raz w roku zapewnienia wykonania testów specjalistycznych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (t.j. Dz. U z 2017 r. poz.884 ). Wszelkie czynności serwisowe będą odnotowane w paszportach wyrobów medycznych. e) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia, f) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, g) wykonywania testów podstawowych i specjalistycznych w okresie 36 miesięcy dzierżawy, h) uzyskania od właściwych organów (SANEPID) pozwolenia na użytkowanie, i) zapewnienia autoryzowanego serwisu producenta, przeglądów technicznych i napraw wraz z częściami zamiennymi i kosztami lamp rentgenowskich przez cały okres dzierżawy, j) przeszkolenia personelu w zakresie obsługi i użytkowania, k) aktualizacji oprogramowania, o ile jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania tomografu. 5. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty: Zamawiający informuje, że w Pracowni TK SPZOZ w Wolsztynie są zamontowane: a) urządzenia klimatyzacyjne: FUJI Electic kasetonowyRCG30LR- 1 szt.; GREE ścienny ES-H 126LLAO- 1 szt. b) system nawywiewno-wywiewny składa się z następujących elektrycznych wentylatorów: osiowy z regulatorem TD-250/100; wyciągowy SILENT 200, -Dokumentacja techniczna systemu nawiewno-wywiewnego dla pracowni TK- stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, ponadto c) Pracownia zasilana jest w energią elektryczną- kablem LY5x50mm 2.,dautomatyczną strzykawką do podawania kontrastu firmy Urlich, e) Zamawiający dysponuje systemem PACS, o parametrach: - Windows Server 2008 R2 Standard; - Procesor: Intel Xeon 8 core 3,3GHz; - Pamięć: 4GB Kontroler dysków: LSI 9750 RAID; - Powierzchnia dyskowa: 4TB (2TB wolne); - Oprogramowanie PACS: PacsOne Server Premium Edition v6.3.3; - Baza danych: MySQL; - Licencja na AE (Application Entity): 10 urządzeń; - Integracja z RIS: - (Eskulap).6. Warunki realizacji zamówienia:- - Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pracownia TK SPZOZ w Wolsztynie, mieszcząca się przy ul.Wschowskiej 3, Budynek B.- - Wymagany termin dostawy, zainstalowania i uruchomienia tomografu komputerowego, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia Pracowni TK, wykonanie projektów, testów, szkoleń o których mowa w Rozdz. III, pkt. 4 SIWZ - oraz uzyskanie zgody SANEPIDU na użytkowanie w maksymalnym terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. 7. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników serwisowych ujących czynności serwisowe i konserwacyjne sprzętu oraz prace z zakresu pomiarów ochronnych jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.917 t.j.). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33115000-9


Dodatkowe kody CPV: 51410000-9, 50421000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 705600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meditech X-Ray Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wirowska 6
Kod pocztowy: 62-052
Miejscowość: Komorniki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 839106.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 839106.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 839106.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.