Ogłoszenie z dnia 2025-11-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa dwóch aut osobowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piasecznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piasecznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013304773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czajewicza 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 602385897
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.nowak@pinbpiaseczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinb.nbip.pl/pinb/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa dwóch aut osobowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c978a17-219a-441d-91e4-87c3858dd000
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c978a17-219a-441d-91e4-87c3858dd0003.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami za pośrednictwem:
Systemu Teleinformatycznego e-Zamówienia, dostępnego pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą wyłącznie za pośrednictwem systemu e-Zamówienia. Komunikacja prowadzona innymi kanałami nie będzie uznawana za skuteczną, chyba że ustawa Pzp przewiduje wyjątki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się z wykorzystaniem Systemu Teleinformatycznego e-Zamówienia, dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca, chcąc korzystać z komunikacji elektronicznej w ramach postępowania, musi posiadać:
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet;
aktualną przeglądarkę internetową kompatybilną z systemem e-Zamówienia;
aktywne konto użytkownika w systemie e-Zamówienia;
możliwość odbierania powiadomień e-mail związanych z komunikacją w systemie (jeśli wykonawca włączy taką funkcję);
oprogramowanie umożliwiające odczyt i wysyłanie plików w formatach dopuszczalnych przez zamawiającego (m.in. pdf, docx, xlsx, zip);
w przypadku dokumentów wymagających podpisu – kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty zgodnie z wymaganiami Pzp.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem modułów komunikacji systemu e-Zamówienia. System rejestruje datę i godzinę wysłania oraz odbioru korespondencji; za wiążący uważa się czas serwera systemu.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za:
prawidłowe działanie własnego sprzętu, oprogramowania oraz łącza internetowego;
bieżące monitorowanie skrzynki komunikacyjnej w systemie e-Zamówienia;
ryzyko niezłożenia lub nieterminowego złożenia korespondencji wynikające z problemów po stronie wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za trudności techniczne po stronie wykonawcy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dotyczy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 357317,07 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
auto osobowe
4.2.5.) Wartość części: 170731,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: PARAMETRY TECHNICZNE
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: POŻĄDANE DODATKOWE WYPOSAŻENIE
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ I FUNKCJONALNOŚĆ
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA I SERWIS
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
AUTO OSOBOWE
4.2.5.) Wartość części: 186991,8 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: PARAMETRY TECHNICZNE
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty innowacyjne
4.3.5.) Nazwa kryterium: POŻĄDANE DODATKOWE WYPOSAŻENIE
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ I FUNKCJONALNOŚĆ
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA I SERWIS
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zgodnie z załącznikiem 35.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Tak
6.2.) Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej: dopuszcza tylko z jednoczesnym złożeniem oferty podstawowej
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-30 18:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, że z uwagi na konieczność rozliczenia środków w bieżącym roku budżetowym, planuje zakończenie realizacji zamówienia do dnia 22 grudnia 2025 r.INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Remont drogi powiatowej nr 2857W (ul. Błońska) w gminie Tarczyn"
- "Rozbudowa infrastruktury parkingowej - parking przy ul. Kameralnej w Józefosławiu"
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 10 w Piasecznie
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodów specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
- "Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie"
- Zakup i dostawa samochodu osobowego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Różańcu
- Zakup mikrobusu do przewozu osób dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach
- "Zakup i dostawa dwóch 9-osobowych samochodów osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej Powiatu Grodziskiego"
- 42/AUTA/DCZP/2025/P "Najem długoterminowy samochodów na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. "
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





