Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa przeprowadzania konserwacji i oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania RayStation”.
( COZL/DZP/AW/3412/TP- 160/25)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K. Jaczewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@cozl.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa przeprowadzania konserwacji i oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania RayStation”.
( COZL/DZP/AW/3412/TP- 160/25)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a3c62cb-c01c-4707-97b4-1be906972b4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023172/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa przeprowadzenie konserwacji oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania leczenia RayStation.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12018693.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201869
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikację zamawiającego z
wykonawcą określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów
elektronicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1261). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowe środki
dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie
dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf., .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim
mowa w Rozdziale VII, IX składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy odnośnie zapoznania się z art. 13 ust. 1 i
2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: COZLDZP/AW/3412/TP-160/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
jest „Usługa przeprowadzania konserwacji i oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania RayStation”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności związane z realizacją niniejszej umowy:
- przegląd techniczny systemu planowania leczenia
- sprawdzenie zapisów plików LOG serwerów systemu Ray Station
- sprawdzenie zapisów LOG serwera bazy danych SQL
- sprawdzenie kontrolerów ACTIVE DIRECTORY
- sprawdzenie poprawności wykonywania kopii zapasowych (backup)
- instalacja uaktualnień systemu serwera oraz systemu operacyjnego stacji komputerowych (jeżeli są wymagane)
- diagnostyka urządzeń będących składowymi systemu planowania leczenia w przypadku stwierdzenia usterki
- wsparcie użytkownika w naprawie uszkodzonych części – zakup części zamiennych w celu ich wymiany pozostaje po stronie użytkownika.
2. Wykonawca będzie dysponował stałym dostępem (on-line) do obsługi serwisowej przedmiotu zamówienia.
3. Czas reakcji/interwencji na zgłoszenie usterki maksymalnie do 24 godzin w dni robocze rozumiane, jako dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy - …………………..(podać).
4. Czas skutecznej naprawy licząc od momentu zgłoszenia awarii, bez konieczności wsparcia serwisu producenta – maksymalnie 48 godzin w dni robocze rozumiane jako dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy - …………………..(podać).
5. Czas skutecznej naprawy licząc od momentu zgłoszenia awarii, przy konieczności wsparcia serwisu producenta – maksymalnie 4 dni robocze rozumiane jako dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy - …………………..(podać).
6. Wykonawca poda godziny i sposób przyjmowania zgłoszeń o awarii:………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający wymaga:
• Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z zakresem wykony-wanych przez nie czynności w toku realizacji zamówienia oraz informację o podstawie do dyspo-nowania tymi osobami - (zgodnie z zał. Nr 7 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach
zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a)Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
b)Dokumenty wymagane w pkt. VIII. 1.d) SWZ – warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia Składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320
ze zm.), dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania przetargowego prowadzonego w trybie podstawowym
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Oferta składa się z :• Formularza Ofertowego - załącznik nr 1 do SWZ;
• Kosztorysu Ofertowego oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ;
4. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
• Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SWZ;
• Oświadczenie podmiotu trzeciego o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);
• Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające regulacje sankcyjne – Załącznik nr 6 do SWZ (należy dołączyć do oferty jeżeli dotyczy Wykonawcy);
• Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
ZAŁĄCZNIKI DO SWZ:
Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy
Załącznik nr 2 – Kosztorys Ofertowy
Załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6 - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające regulacje
sankcyjne (należy dołączyć do oferty jeżeli dotyczy Wykonawcy)
Załącznik Nr 7- Wykaz osób wykonujących poniższe czynności
Załącznik nr 8 – Wykaz pracowników (załącznik do umowy)
Wzór umowy powierzenia danych - jeśli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj oraz zakres zmian umowy określa załącznik nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy: 1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano zaprzestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o
sporcie (Dz. U. z 2023 r. poz. 1488) lub w art. 54 ust. 1–4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków
spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 930, z późn. zm.),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub
przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich
pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20
Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego
przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 usta-wy z
dnia 15 czerwca
2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywają-cym wbrew przepisom na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2021 poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym
mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d
Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy
cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub
partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie
skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem
terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po-stępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) jeżeli zamawiający może
stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na
celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w po-stępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikające-go z wcześniejszego
zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji
może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których ...
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Bezgotówkowe tankowanie samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie paliwami płynnymi .
- Dostawa czasopism polskich w prenumeracie rocznej na 2026 rok dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części
- "Usługa przeprowadzania konserwacji i oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania RayStation". ( COZL/DZP/AW/3412/TP- 160/25)
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych obiektach garnizonu lubelskiego Policji
- Organizacja i przeprowadzenie dwóch 4-dniowych wyjazdów warsztatowych z zakresu rozwoju osobistego w ramach projektu "KOMPAS KARIERY"
- Rozbudowę pamięci w serwerach posiadanych przez Sąd Apelacyjny w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przeprowadzania konserwacji i oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania RayStation". ( COZL/DZP/AW/3412/TP- 160/25)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego część 4.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





