To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-14
Ogłoszenie nr 510082325-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.
Bielskie Pogotowie Ratunkowe: Dostawa ambulansu typu B/C ze sprzętem medycznym dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańców miasta Bielsko-Biała i powiatu bielskiego poprzez zakup nowoczesnego sprzętu - ambulansu sanitarnego z defibrylatorem, respiratorem, ssakiem oraz komorą ochronną BIO-BAG
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532813-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bielskie Pogotowie Ratunkowe, Krajowy numer identyfikacyjny 10905310000000,
ul. ul. E. Plater
14,
43-300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 8159045, e-mail
sekretariat@pogotowie.bielsko.pl, faks
33 8117447.
Adres strony internetowej (url): www.pogotowie.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.pogotowie.bielsko.pl/index.php?id_kat=19
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansu typu B/C ze sprzętem medycznym dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/D/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu B/C ze sprzętem medycznym (nosze, respirator, defibrylator, ssak elektryczny) na potrzeby Bielskiego Pogotowia Ratunkowego o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 2.1 Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2019 ambulansu typu B/C z zabudową części medycznej, spełniającego wymogi zharmonizowanej polskiej normy PN-EN 1789:A2. 2.2 Oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.2018 poz.1990 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022), obowiązujących norm PN EN 1789:A2 dla środka transportu drogowego typu B/C oraz PN-EN 1865-2+A1 (wymagania dotyczące noszy stosowanych w ambulansach drogowych) lub równoważne. 2.3 Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia. 2.4 Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015 poz. 1475), lub dopuszczenie jednostkowe, Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN-EN 1789:A2. Homologacja/dopuszczenie jednostkowe oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. 2.5 Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 186 ze zm.). 2.6 Zaoferowany ambulans musi spełniać warunki określone w przepisach dotyczących oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1251). 2.7 Dostarczony ambulans oraz sprzęt medyczny powinien być nowy i nieużywany, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. 2.8 Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 2.9 Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: 1)gwarancja mechaniczna na pojazd bazowy - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, 2)gwarancja na powłoki lakiernicze - min. 24 miesiące, 3)gwarancja na perforację korozyjną elementów nadwozia - min. 96 miesięcy, 4)gwarancja na zabudowę medyczną - min. 24 miesiące. 5)gwarancja na sprzęt medyczny (nosze, respirator, defibrylator, ssak elektryczny) - min. 24 miesiące z zastrzeżeniem dostępności części zamiennych przez okres min. 5 lat od daty upływu gwarancji. W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewni bezpłatne serwisy gwarancyjne co najmniej 1 raz w roku (lub częściej, zgodnie z zaleceniami danego producenta) oraz bezpłatnych przeglądów eksploatacyjno - konserwacyjnych, w ilości zapewniającej prawidłowe działanie urządzeń. Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji - max. w ciągu 72 godzin od zgłoszenia, na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 72 godzin. 3. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim wszystkie dokumenty konieczne do użytkowania, w szczególności: 1)instrukcje obsługi, w tym instrukcję obsługi do wszystkich elementów zabudowy specjalistycznej na zewnątrz i wewnątrz pojazdu; 2)warunki gwarancji (książki, karty, paszporty techniczne); 3)wykaz materiałów zużywalnych wykorzystywanych w bieżącej eksploatacji karetki; 4)informacje o warunkach serwisu w okresie pogwarancyjnym; 5)Wymagane obowiązującymi przepisami: a)Świadectwo homologacji ambulansu; b)Dokumentację złożoną do homologacji pojazdu (oryginał albo odpis poświadczony za zgodność z oryginałem przez Notariusza); c)Kartę pojazdu; d)Książkę serwisową; e)Atesty (o, ile dotyczy); f)inne niezbędne świadectwa i certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1789+A2 i PN-EN 1865-2+A1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
424200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PORSCHE INTER AUTO POLSKA SP. Z O.O.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
499536.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "53/25 - Realizacja usługi farmaceutycznej - sporządzanie i dostawa mieszanin do żywienia pozajelitowego dla Oddziału Neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Dostawa oprogramowania zabezpieczającego klasy korporacyjnej
- "Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez BBOSIR" - 2 części postępowania
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów w zakresie branży blacharsko- dekarskiej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w podziale na 2 części
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez ZGM, w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup (w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną w całym okresie finansowania) oraz dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, na potrzeby SP ZOZ w Mogilnie
- Dostawa ambulansów transportowych dla SPZOZ w Krotoszynie - II
- Dostawa AMBULANSU TRANSPORTOWEGO typu "B" wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Dostawa ambulansu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Zakup i dostawa ambulansu typu B dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup ambulansu drogowego
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





