eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa ambulansu typu B/C ze sprzętem medycznym dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 510082325-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Bielskie Pogotowie Ratunkowe: Dostawa ambulansu typu B/C ze sprzętem medycznym dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańców miasta Bielsko-Biała i powiatu bielskiego poprzez zakup nowoczesnego sprzętu - ambulansu sanitarnego z defibrylatorem, respiratorem, ssakiem oraz komorą ochronną BIO-BAG

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532813-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bielskie Pogotowie Ratunkowe, Krajowy numer identyfikacyjny 10905310000000, ul. ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8159045, e-mail sekretariat@pogotowie.bielsko.pl, faks 33 8117447.
Adres strony internetowej (url): www.pogotowie.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.pogotowie.bielsko.pl/index.php?id_kat=19

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ambulansu typu B/C ze sprzętem medycznym dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/D/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu B/C ze sprzętem medycznym (nosze, respirator, defibrylator, ssak elektryczny) na potrzeby Bielskiego Pogotowia Ratunkowego o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 2.1 Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2019 ambulansu typu B/C z zabudową części medycznej, spełniającego wymogi zharmonizowanej polskiej normy PN-EN 1789:A2. 2.2 Oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.2018 poz.1990 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022), obowiązujących norm PN EN 1789:A2 dla środka transportu drogowego typu B/C oraz PN-EN 1865-2+A1 (wymagania dotyczące noszy stosowanych w ambulansach drogowych) lub równoważne. 2.3 Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia. 2.4 Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015 poz. 1475), lub dopuszczenie jednostkowe, Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN-EN 1789:A2. Homologacja/dopuszczenie jednostkowe oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. 2.5 Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 186 ze zm.). 2.6 Zaoferowany ambulans musi spełniać warunki określone w przepisach dotyczących oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1251). 2.7 Dostarczony ambulans oraz sprzęt medyczny powinien być nowy i nieużywany, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. 2.8 Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 2.9 Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: 1)gwarancja mechaniczna na pojazd bazowy - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, 2)gwarancja na powłoki lakiernicze - min. 24 miesiące, 3)gwarancja na perforację korozyjną elementów nadwozia - min. 96 miesięcy, 4)gwarancja na zabudowę medyczną - min. 24 miesiące. 5)gwarancja na sprzęt medyczny (nosze, respirator, defibrylator, ssak elektryczny) - min. 24 miesiące z zastrzeżeniem dostępności części zamiennych przez okres min. 5 lat od daty upływu gwarancji. W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewni bezpłatne serwisy gwarancyjne co najmniej 1 raz w roku (lub częściej, zgodnie z zaleceniami danego producenta) oraz bezpłatnych przeglądów eksploatacyjno - konserwacyjnych, w ilości zapewniającej prawidłowe działanie urządzeń. Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji - max. w ciągu 72 godzin od zgłoszenia, na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 72 godzin. 3. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim wszystkie dokumenty konieczne do użytkowania, w szczególności: 1)instrukcje obsługi, w tym instrukcję obsługi do wszystkich elementów zabudowy specjalistycznej na zewnątrz i wewnątrz pojazdu; 2)warunki gwarancji (książki, karty, paszporty techniczne); 3)wykaz materiałów zużywalnych wykorzystywanych w bieżącej eksploatacji karetki; 4)informacje o warunkach serwisu w okresie pogwarancyjnym; 5)Wymagane obowiązującymi przepisami: a)Świadectwo homologacji ambulansu; b)Dokumentację złożoną do homologacji pojazdu (oryginał albo odpis poświadczony za zgodność z oryginałem przez Notariusza); c)Kartę pojazdu; d)Książkę serwisową; e)Atesty (o, ile dotyczy); f)inne niezbędne świadectwa i certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1789+A2 i PN-EN 1865-2+A1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 424200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PORSCHE INTER AUTO POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy: lidia.raszka@porscheinterauto.pl
Adres pocztowy: ul. Połczyńska 118A
Kod pocztowy: 01-304
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 499536.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 499536.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 499536.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.