eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieRozbudowa i nadbudowa budynku ZSOiP w Świeciu w ramach realizacji projektu"Tworzenie nowej przestrzeni dydaktycznej poprzez rozbudowę obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-25

Ogłoszenie nr 510053299-N-2020 z dnia 25-03-2020 r.

Powiat Świecki: Rozbudowa i nadbudowa budynku ZSOiP w Świeciu w ramach realizacji projektu: "Tworzenie nowej przestrzeni dydaktycznej poprzez rozbudowę obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
projekt: "Tworzenie nowej przestrzeni dydaktycznej poprzez rozbudowę obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu" Nr RPKP.06.03.02-04-0006/16 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działanie 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 realizowany przez Powiat Świecki.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508183-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Świecki, Krajowy numer identyfikacyjny 92350978000000, ul. ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 83 100, e-mail przetargi@csw.pl, faks 52 56 83 102.
Adres strony internetowej (url): pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i nadbudowa budynku ZSOiP w Świeciu w ramach realizacji projektu: "Tworzenie nowej przestrzeni dydaktycznej poprzez rozbudowę obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZEA.251.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest częściowa rozbiórka, rozbudowa i nadbudowa części istniejącego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu na działce nr 235/6 przy ul. Wojska Polskiego 85. Roboty budowlane będą realizowane w ramach dwóch etapów: 1) Etap I będzie obejmował: rozbiórkę części parterowego skrzydła od strony północnej ze stropodachem płaskim, rozbiórkę dachu wraz z poddaszem nad częścią budynku tzw. "starą szkołą", rozbiórkę stropodachu łącznika, budowę nowego piętrowego skrzydła od strony północnej wraz z nadbudową piętra nad częścią budynku tzw. "starą szkołą" oraz łącznikiem (w tym wykonanie wieńca wokół istniejącego stropu nad parterem starej części budynku szkoły połączonego w sposób ciągły i nieprzerwany razem z wieńcem nad parterem skrzydła dobudowanego oraz nowym stropem wykonanym nad parterem łącznika), wykonanie szybu windowego w łączniku łączącego trzy kondygnacje szkoły; pokrycie nadbudowanych części obiektu stropodachem płaskim z dociepleniem i robotami dekarskimi bez obróbek blacharskich, montaż stolarki okiennej wraz z wewnętrznymi parapetami i podokiennikami, bez zewnętrznych parapetów; 2) Etap II będzie obejmował: pozostałe prace budowlane przewidziane w projekcie dla rozbudowanego i nadbudowanego obiektu, w tym w szczególności: wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem armatury, instalacji elektrycznej z osprzętem, instalację wod.- kan. wraz z montażem armatury, tynków i okładzin wewnętrznych wykonanych maszynowo, docieplenie ścian zewnętrznych, osadzenie zewnętrznych parapetów, wykonanie tynków szlachetnych elewacji, obróbki blacharskie dachów, ślusarkę budowlaną, instalację wentylacyjną, instalację klimatyzacyjną i sprężonego powietrza, montaż drzwi wewnętrznych i witryn, roboty malarskie wewnątrz budynku, wykonanie posadzek w formie wylewki samopoziomującej oraz podłóg z wykładziny obiektowej typu PCV i płytek ceramicznych, montaż dźwigu osobowego; 3)w ramach wskazanych wyżej etapów Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a)wywozu gruzu na składowisko odpadów oraz utylizacji odpadów tego wymagających, b)inwentaryzacji elementów stalowych, c)wykonania prac naprawczych chodników oraz dróg wjazdowych, uszkodzonych podczas robót budowlanych, d)uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu osobowego, wydanej przez właściwy organ dozoru technicznego, e)sporządzenia dokumentacji geodezyjnej, w tym powykonawczej, f)przygotowania dokumentów niezbędnych do złożenia zgłoszeń u Państwowego Inspektora Sanitarnego, Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Pracy o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania, g)zgromadzenia dokumentów wymienionych w art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) niezbędnych do odbioru robót w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świeciu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45112000-5, 45262210-6, 45262500-6, 45320000-6, 45223500-1, 45400000-1, 45421100-5, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45330000-9, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7, 45331210-1, 45331220-4, 45331200-8, 45261000-4, 45313100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1689747.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Ewander - 2" Beata Wysocka
Email wykonawcy: ewander-2@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 24
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2253205.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1976357.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3642186.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.