Ogłoszenie z dnia 2020-03-03
Ogłoszenie nr 510038963-N-2020 z dnia 03-03-2020 r.
Miasto Zamość: Rozbudowa Zamojskiego Domu Kultury przy ul. Partyzantów 13 - I etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638832-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540000134-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000,
ul. Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 677 23 37, e-mail
zamowienia@zamosc.pl, faks
846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Zamojskiego Domu Kultury przy ul. Partyzantów 13 - I etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.55.2019.MS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Zamojskiego Domu Kultury przy ul. Partyzantów 13 - I etap, realizowana w ramach Wieloletniego Przedsięwzięcia Inwestycyjnego pod nazwą "Poprawa dostępności do infrastruktury kultury poprzez rozbudowę sali widowiskowej Zamojskiego Domu Kultury wraz z elementami zagospodarowania terenu". 2. Zakres zamówienia obejmuje: Planowane zadanie p.n. "Rozbudowa Zamojskiego Domu Kultury przy ul. Partyzantów 13 - I etap" realizowane jest w ramach Wieloletniego Przedsięwzięcia Inwestycyjnego pod nazwą "Poprawa dostępności do infrastruktury kultury poprzez rozbudowę sali widowiskowej Zamojskiego Domu Kultury wraz z elementami zagospodarowania terenu" Na podstawie opracowanego projektu budowlanego p.n. "Poprawa dostępności do infrastruktury kultury poprzez rozbudowę sali widowiskowej Zamojskiego Domu Kultury wraz z elementami zagospodarowania terenu", wydane zostało przez Prezydenta Miasta Zamość pozwolenie na budowę nr 303/2018 z dnia 27.11.2018 r. Planowana rozbudowa obiektu w I etapie przewiduje modernizację przestrzenną wnętrza obiektu, tj. budowę w przestrzeni sali widowiskowej balkonu pozwalającego na zwiększenie miejsc dla widzów, wprowadzenie nowego wyposażenia technologicznego sceny i balkonów, budowę od strony północnej klatki schodowej umożliwiających ewakuację widzów z balkonu. Obiekt zostanie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda). Ilość miejsc na sali widowiskowej 268 w 15 rzędach na stałe, 61 maksymalnie dostawianych, balkon 84 miejsca w 4 rzędach . Łącznie maksymalnie 413 miejsc. Zakres robót budowlanych budynku Zamojskiego Domu Kultury przy ul. Partyzantów 13: 1. Sala widowiskowa z balkonem a) Wykonanie konstrukcji balkonu b) Wymiana podłogi sceny i kieszeń z zabudową fosy orkiestronu, malowaniem ścian i sufitów c) Wymiana podłogi z konstrukcją na widowni d) Wymiana okładziny wygłuszającej e) Wymiana foteli f) Montaż pomostów oświetleniowych /w części/ g) Roboty malarskie i aranżacja 2. Parter hall a) Wymiana drzwi wejściowych b) Roboty malarskie 3. Klatka schodowa ewakuacyjna z pomieszczeniami od strony północnej na istniejących ścianach przyziemia klatek schodowych 4. Wyjście ewakuacyjne - wiatrołap od strony północnej - w obrysie istniejącego daszku a) Wymiana istniejącej zabudowy b) Montaż ścianek z drzwiami ewakuacyjnymi c) Wykonanie dachu na istniejącej konstrukcji daszku w poziomie daszku nad wejściem do klatki ewakuacyjnej 5. Remont dachu 6. Winda 7. Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji /z rekuperacją 8. Instalacja CO 9. Instalacje wod- kan 10. Instalacje elektryczne i teleinformatyczne a) instalacje oświetlenia sceny b) instalacje nagłośnienia sceny i sali widowiskowej c) instalacje łączności inspicjenta d) instalacja bezprzewodowego dostępu do internetu typu HOT-SPOT na terenie obiektu 11. Oświetlenie i nagłośnienie sali widowiskowej i sceny - montaż urządzeń Uwaga: Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przedmiarze robót: NR DZIAŁU ZAKRES ROBÓT BRANŻY BUDOWLANEJ 1. Zmiana paneli i obróbek blacharskich z blachy tytanowo cynowej na powlekaną - dotyczy całości robót blacharskich 2. Drzwi wejściowe z profili wielokomorowych stalowych 1 Klatka schodowa SCH 1 1.1-2 Piwnice - izolacja ścian , zasypanie rozkopu, wieńce i strop nad piwnicami 1.3- 4 Stan surowy całość robót 1.5 Kominy , dach - pokrycie dachu i obróbki blacharskie - zmiana panele i obróbki blacharskie z blachy powlekanej 1.6.1-6 Roboty wykończeniowe - całość bez pom: 1.26; 1.7 Elewacja ściany klatki schodowej i ściany budynku powyżej klatki schodowej. Zmiana panele i obróbki blacharskie z blachy powlekanej 2 Wiatrołap strona północna - całość robót w obrysie istniejącego daszku, ocieplenie i pokrycie daszku 3. 1-7 Winda - całość robót zgodnie z PT 4 Przebudowa sceny i pomieszczeń przyległych w osiach A-C ;1 - 2 pom:0.17 do 0.23 całość bez ściany w osi D1 1. Zmiana: kanały z pustaków omurowane cegłą na kanały rurowe obudowane płyta GK. Nie wykonuje się wzmocnienia stropów nad pom. 0.18 i wyżej. 2. Klatka schodowa pozostaje bez zmian 3. Pom 1.13 bez zmian 4. Rezygnacja z wymiany drzwi DZ6 5. Okna i parapety bez zmian 6. Pom.3.02 ściana w osi B1 bez zmian 5. Balkon konstrukcja - ściana między 0.33/0.34 do rozebrana. Po wykonaniu całości - wykonać ściankę 1/2c z tynkami 6 i 7 Sala widowiskowa i zabezpieczenie konstrukcji bez zmian 8 GŁÓWNA KLATKA SCHODOWA i pomieszczenia w osiach H-K: 1-3 oraz 3-4 1. pom: 0,27, 0.29, 0.33, 0,34 , 1.24-1,26 - w stanie surowym 2. pom. 0,30, 0.31, 1,24 - bez zmian 3. klatka schodowa - roboty malarskie, drzwi D13 4. pom.0,38, 1,14, 2.20 - roboty malarskie 5. pom.2.13-2.15 jedno pomieszczenie bez ścianek wewnętrznych i ścianek z luksferów, drzwi i schody do pomostów tylko w pom.2.13 i 2.15 (dwie szt.) pomost, balustrada - poręcz na całej długości pomieszczenia 6. w pom. 2.21 do 2.24 całość robót 7. w pom. 3.08 -3.10 ścianki z płyt GK gr.10cm 9.Remont dachu - całość robót 10. Parter holl - wymiana drzwi wejściowych, roboty malarskie 3. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, 2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, 3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, 4) zagospodarowania placu budowy, 5) utrzymania zaplecza budowy, 6) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje wykonywanie prac modernizacyjnych w obiekcie czynnym. Roboty wewnątrz obiektu należy prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownikiem placówki. 5. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego. 6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 7. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, miasto: Zamość, ulica Partyzantów 13.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 42416100-6, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Rozbudowa Zamojskiego Domu Kultury przy ul. Partyzantów 13 - I etap |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6518912.84
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TBM SOFTWARE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9991966.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





