eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychCzyszczenie przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2019-01-30

Ogłoszenie nr 510018726-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.

Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu: Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 657126-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89133781500000, ul. ul. Generała Andersa 48, 58304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 870 505, e-mail mzb@mzbwalbrzych.pl, faks 748 477 477.
Adres strony internetowej (url): www.mzbwalbrzych.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EE-14/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1)wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych o obwodzie wewnętrznym do 108cm oraz powyżej 108cm, 4 razy w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co najmniej raz na 3 miesiące zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719), z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną; 2)wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną); 3)wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego (pisemne lub przekazane pocztą elektroniczną); 2.Usługa polegać będzie na czyszczeniu przewodów kominowych; dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 3. Przez czyszczenie przewodu dymowego należy rozumieć czyszczenie przewodu na całej jego długości, łącznie z usunięciem sadzy z wyczystki oraz z budynku. 4. Wszystkie przewody dymowe, spalinowe i wentylacyjne po wykonaniu czynności czyszczących winny być drożne na całej swej długości oraz dokładnie wyczyszczone z sadzy lub innych zanieczyszczeń. 5. Czyszczenie przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania ogłoszeń na klatkach schodowych (w widocznym miejscu) budynków objętych zamówieniem, informujących o terminie wykonania usługi, na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do czyszczenia przewodów kominowych. Ogłoszenie winno zawierać również informację o konieczności udostępnienia przez lokatorów pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia pomocnicze np. wyczystki, rewizje, włazy itp. 7. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. 9. Liczba budynków zarządzanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - BOK "Śródmieście"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10060.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kominiarska Spółdzielnia Pracy "Święty Florian"
Email wykonawcy: rzk17@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Mikołaja 16/17
Kod pocztowy: 50-128
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10499.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9708.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10499.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - BOK "Nowe Miasto"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12244.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kominiarska Spółdzielnia Pracy "Święty Florian"
Email wykonawcy: rzk17@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Mikołaja 16/17
Kod pocztowy: 50-128
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12814.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11479.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12814.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - BOK "Podgórze"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20492.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kominiarska Spółdzielnia Pracy "Święty Florian"
Email wykonawcy: rzk17@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Mikołaja 16/17
Kod pocztowy: 50-128
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21320.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19483.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21320.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - BOK "Stary Zdrój"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10214.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kominiarska Spółdzielnia Pracy "Święty Florian"
Email wykonawcy: rzk17@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Mikołaja 16/17
Kod pocztowy: 50-128
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10623.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9411.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10623.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - BOK "Piaskowa Góra - Szczawienko"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8059.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kominiarska Spółdzielnia Pracy "Święty Florian"
Email wykonawcy: rzk17@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Mikołaja 16/17
Kod pocztowy: 50-128
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8347.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7102.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8347.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 - BOK "Sobięcin"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13778.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kominiarska Spółdzielnia Pracy "Święty Florian"
Email wykonawcy: rzk17@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Mikołaja 16/17
Kod pocztowy: 50-128
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14360.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12871.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14360.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7 - BOK "Biały Kamień"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14663.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kominiarska Spółdzielnia Pracy "Święty Florian"
Email wykonawcy: rzk17@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Mikołaja 16/17
Kod pocztowy: 50-128
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15216.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15216.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.