Ogłoszenie z dnia 2019-01-29
Ogłoszenie nr 510017883-N-2019 z dnia 29-01-2019 r.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki na żywienie dzieci w przedszkolu i szkole w Zespole Szkolno- Przedszkolnym Nr 1 w Zakroczymiu: część 1- pieczywo i wyroby cukiernicze; część 2 - ryby; część 3 - warzywa i owoce świeże; część 4- mięso i wędliny; część 5 - produkty ogólnospożywcze; część 6 -
wyroby garmażeryjne; część 7 - produkty mleczarskie; część 8 - mrożonki; część 9 - jaja
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 655181-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 36204533800000,
ul. O.H. Koźmińskiego
63,
05-170
Zakroczym, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 785 22 10, e-mail
kierownikgospodarczy@zspl.com, faks
22 785 22 10.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zespolzakroczym.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki na żywienie dzieci w przedszkolu i szkole w Zespole Szkolno- Przedszkolnym Nr 1 w Zakroczymiu: część 1- pieczywo i wyroby cukiernicze; część 2 - ryby; część 3 - warzywa i owoce świeże; część 4- mięso i wędliny; część 5 - produkty ogólnospożywcze; część 6 - wyroby garmażeryjne; część 7 - produkty mleczarskie; część 8 - mrożonki; część 9 - jaja
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP1.ŻYW.271.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Zakroczymiu zgodnie z wykazem zamieszczonym w formularzach cenowych - załącznikach 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i. 2. Zakres zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 2a - 2i. 3) Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z cechami podanymi w SIWZ, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 7 dni po dacie dostawy. 4) Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mailem). 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 6) W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mailem). Wykonawca zobowiązuję się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 8) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż. warzywa, owoce, jajka, mięso i wędliny itp.) 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 10) Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust 3 ustawy z dn. 20.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenie zwierzęcego (Dz. U. Nr 33, poz. 288 z późn. zm.). 11) Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych,zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. 12) Mrożonki mają być dostarczane do szkoły w formie nierozmrożonej. SPOSÓB REALIZACJI 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części (grupy). Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części (grupie). Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z powyższych części (grup). 3. Części (grupy) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 4. Wymogi dodatkowe: 1) dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu zamawiającego, 2) forma płatności - przelew, 3) zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 5. Ilości podane w załącznikach 2 a - 2 i są szacunkowe i mogą ulec zmianie. 6. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchomiane w formie telefonicznej lub pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną (e-mailem) najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie w poniedziałek następnego tygodnia najpóźniej do godz. 8:30 rano, natomiast warzywa świeże, nabiał oraz mięso i jego przetwory dwa razy w tygodniu, a pieczywo codziennie. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 24 godzin. 7. Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe w dni powszednie z wyłączeniem ferii świątecznych, wakacji letnich, zimowych i innych dni, w których stołówka szkolna nie podaje obiadów. 8. Dostarczany towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Na dostarczany towar, Wykonawca powinien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na żądanie Zamawiającego. 10. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty lub zostanie zakupiony towar na koszt Wykonawcy. 11. Dostawa dotycząca jednego zamówienia winna zawierać wszystkie zamówione artykuły. Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenie zamówionej dostawy na części. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów oraz będą widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, złymi warunkami transportowymi lub niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy. 13. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1541, 1669) 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t. j. Dz.U. z 2017r., poz. 2212, z 2018 r. poz. 650, 664, 1633). 14. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15810000-9
Dodatkowe kody CPV: 15200000-0, 03220000-9, 15100000-9, 15800000-6, 15894200-3, 15500000-3, 15896000-5, 03142500-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pieczywo i wyroby cukiernicze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6282.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIO EKO CEZAR Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7990.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ryby |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17722.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURT - DETAL ART. SPOŻ-ROLNE Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17445.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: warzywa i owoce świeże |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32271.25
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARIOPOL Mariusz Ponto
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33880.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: mięso i wędliny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54605.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe AMD S.C. Andrzej Dobrzyński, Jakub Dobrzyński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57695.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: produkty ogólnospożywcze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18957.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURT - DETAL ART. SPOŻ-ROLNE Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20019.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: wyroby garmażeryjne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18750.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURT - DETAL ART. SPOŻ-ROLNE Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19537.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: produkty mleczarskie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12919.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURT - DETAL ART. SPOŻ-ROLNE Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: mrożonki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7590.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Sławek" S.K.R. Paciorkowscy Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6768.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: jaja |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1890.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURT - DETAL ART. SPOŻ-ROLNE Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1344.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZAKROCZYM
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania w budżecie "Zakup agregatu prądotwórczego o mocy 30 kW".
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania "Zapewnienie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym"
więcej: przetargi ZAKROCZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





