eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki" Zakup i dostawę oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 roku do 31.12. 2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"



Ogłoszenie z dnia 2020-01-16

Ogłoszenie nr 510008751-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.

Powiat Grodziski: " Zakup i dostawę oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 roku do 31.12. 2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631559-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Grodziski, Krajowy numer identyfikacyjny 01326910800000, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)7241833, e-mail zp@powiat-grodziski.pl, faks +48(22)7243049.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiat-grodziski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Zakup i dostawę oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 roku do 31.12. 2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oryginalnych tonerów, bęb-nów i tuszy do drukarek, ploterów i kserokopiarek w okresie od 01.01.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku. Tusze, bębny i tonery nowe, oryginalne wyprodukowane przez producenta drukarki, plote-ra lub kserokopiarki. Zamawiający żąda dostarczenia tylko nowych, oryginalnych tuszy, bębnów i tonerów wyprodukowanych przez producenta drukarki ze względu na podpisane umowy dzierżawy sprzętu komputerowego jak również gwarancje na sprzęt komputerowy, do siedziby Starostwa w okresie jednego roku od dnia 01.01.2020 po telefonicznym, mailowym lub faksowym zgłoszeniu potrzeb. Ilości podanych w tabelach tuszy i tonerów mogą ulegać zmianie w zależności od bieżą-cych potrzeb zamawiającego. Podane orientacyjne ilości wynikają z zamówień z roku ubie-głego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały czas obowiązywania umowy. Ponadto co kwartał należy odebrać i zutylizować zużyte tonery z siedziby Starostwa na koszt dostawcy oraz wystawić kartę przekazania odpadów zgodną z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 1) Ilości tuszy, bębnów i tonerów podanych w Formularzu Cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) może ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania zamawiającego (na warunkach wskazanych w umowie). Podane w SIWZ ilości wynikają z analizy zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na koszt Dostawcy. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą, w tym w szczególności z transportem, załadunkiem i rozładunkiem oraz ubezpieczeniem przed-miotu dostawy. Koszty te muszą być ujęte w oferowanych cenach jednostkowych. 3) Zakres poszczególnych partii zamówienia ustalany będzie każdorazowo zleceniem w zakresie asortymentowym jak w załączniku Nr 5 przesyłanym Dostawcy drogą faksową, mailowa lub telefonicznie. 4) Dostawca realizował będzie zamówienia w terminie: do .... dni roboczych od daty przekazania zlecenia ( maksymalny termin dostawy 3 dni robocze). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu zamówionych materiałów na koszt dostawcy w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową. 6) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie materiały fabrycznie nowe spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie. 7) Dostawca zapewni ciągłą dostępność artykułów wymienionych w Formularzu cenowym załączniku Nr 5 do SIWZ przez cały okres obowiązywania umowy. 8). Faktury muszą być wystawione za każde zamówienie oddzielnie. 9) Zamawiający ureguluje należność za dostawy w ciągu ...... dni od daty otrzymania faktu-ry 10) Odbioru dostarczonych materiałów dokonywać będzie pracownik Zamawiającego, wskazany w umowie. Odbiór zostanie potwierdzony podpisem złożonym na fakturze Dostawcy. 11) Ilekroć Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 5 do SIWZ) znak towarowy i/lub patent, i/lub pochodzenie to wskazaniu takiemu towarzyszą nieodłącznie wyrazy "lub równoważne". W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Oferent dołączy do oferty: oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne są: - produkowane w oparciu o systemy zarządzania jakością ( ISO 9991) i normy środowiskowe ( ISO 14001), - fabrycznie nowe, - nieregenerowane, - ich wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, - jakość wydruku jest co najmniej taka , jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta urządzenia, - nie ograniczają pełnej współpracy z programem urządzenia drukującego, monitorującym stan zasobników i nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Do obowiązków Wykonawcy (zwanego dalej również Dostawcą) należeć będzie rów-nież odbiór zużytych tonerów, bębnów i pojemników na tusze na jego koszt jeden raz na kwartał w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Dostawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania zużytych tonerów, bębnów i pojemni-ków na tusze Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji producenta wynosi minimum 1 rok ( w zależności od gwarancji udzielonej przez producenta) od daty dostarczenia tonerów, bębnów i pojemników na tusze (od daty odbioru danej partii zamó-wienia). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2 ustawy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego i uzupełniającego do przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30192113-6


Dodatkowe kody CPV: 30124300-7, 30124000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: " Zakup i dostawę oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 roku do 31.12. 2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133008.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wólczańska 66,
Kod pocztowy: 90-516
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163600.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163600..33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195433.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.