eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › Stałe świadczenie usługi wynajmu i serwisowania przenośnych toalet WC wraz z ich podstawieniem i usunięciem po zakończeniu umowy w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Zegrze: Stałe świadczenie usługi wynajmu i serwisowania przenośnych toalet WC wraz z ich podstawieniem i usunięciem po zakończeniu umowy w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu.
Numer ogłoszenia: 507080 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464098 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883888, faks 22 6883868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stałe świadczenie usługi wynajmu i serwisowania przenośnych toalet WC wraz z ich podstawieniem i usunięciem po zakończeniu umowy w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe świadczenie usługi wynajmu i serwisowania przenośnych toalet WC wraz z ich podstawieniem i usunięciem po zakończeniu umowy w kompleksach wojskowych: Kazuniu Nowym kod pocztowy: 05-154 Dębina kod pocztowy: 05-152 Czosnów Modlin kod pocztowy: 05-160 Pomiechówek kod pocztowy: 05-180 Goławice, Białobrzegi kod pocztowy: 05-127 Olszewnica kod pocztowy: 05-123 Chotomów Przasnysz ul. Makowska, kod pocztowy: 06-300 Warszawa - Wesoła ul. Okuniewska 1, kod pocztowy: 05-075 Zegrze ul. Juzistek 2, kod pocztowy: 05-131 Warszawa ul. Marsa110, kod pocztowy: 04-470 Warszawa Ostrów Mazowiecka ul. Bociańskiego 1, kod pocztowy: 07-310 administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. ofert przewidujących odmienny niż określony w niniejszym SIWZ sposób wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością oraz częstotliwością określają: Załącznik nr 2 do SIWZ, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowi Formularz cenowy. Załącznik nr 7 do SIWZ - Zapotrzebowanie na kabiny sanitarne oraz przewidywalna ilość serwisów w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2016r. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres usług obejmuje: zapotrzebowanie na toalety, na cały okres umowy, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, wyposażonych w: zamknięty zbiornik na nieczystości z odpowietrzaczem i deską sedesową, uchwyt na papier toaletowy, pojemnik na mydło, wieszak na torbę, okrycie wierzchnie, itp., drzwi z zamkiem i sygnalizatorem wolne - zajęte, z zamknięciem od wewnątrz, umywalkę oraz zbiornik na wodę z zaworem. serwisowanie kabin podstawionych na stałe i okazjonalnie zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ: całkowite opróżnianie, odkażanie i mycie zbiornika na fekalia, zalanie zbiornika świeżym płynem ekologicznym, przystosowanym do warunków zewnętrznych, usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzanego serwisu, mycie i odkażanie całej kabiny, uzupełnianie papieru toaletowego oraz mydła, naprawianie niesprawnych kabin lub ich wyposażenia, aby nie zagrażała zdrowiu osób korzystających z kabiny. prowadzenie dokumentacji dla każdego obiektu oddzielnie zawierającej protokół pokontrolny sporządzany każdorazowo po wykonaniu usługi obowiązkowo zawierający datę, dokładną lokalizację kabiny wraz z wykazem wykonanych czynności stanowiący Załącznik nr 3 do projektu umowy. ponadto Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku i czystości zarówno w kabinie jak i w bezpośrednim jej otoczeniu, Informacje dodatkowe: oferta powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty transportu, odbioru i rozkładu, opłaty za korzystanie ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty i składniki cenowo kosztowe, które nie zostały wymienione, a mogące mieć wpływ na wysokość wartości umowy, cena pozostaje niezmienna przez cały okres trwania umowy, podane ilości przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi planowanymi szczegółowe zasady organizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, Wykaz osób funkcyjnych stanowi Załącznik nr 4 do projektu umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży listę pracowników oraz wykaz pojazdów niezbędnych do realizacji umowy, które stanowić będą jej integralną część. Zmiany w składzie osobowo - sprzętowym nie będą stanowiły zmiany umowy i wymagać będą jedynie pisemnego poinformowania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia, celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji, które są konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy oraz wykonania zamówienia. Wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca i na własną odpowiedzialność. Wizję lokalną na terenie obiektu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie w terminie 3 dni przed jej odbyciem w sposób podany w Rozdziale I i X SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WC Serwis Sp. z o.o. Spółka Komandytowa,, ul. Szybowa 2, Zabrze, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84963,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84963,50

  • Oferta z najniższą ceną: 84963,50 / Oferta z najwyższą ceną: 108729,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.