eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZegrzeZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH I ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO



Ogłoszenie z dnia 2025-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH I ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juzistek 2

1.5.2.) Miejscowość: Zegrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH I ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eba56d2-a54e-41dd-83bd-f6e7ced726d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124943/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Materiały elektryczne, baterie, źródła światła

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/19/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały elektryczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Informacja o opcjach: ( dotyczy Części 1-7)
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego;
2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel,
a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie
w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie lub drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach (tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 5 dni przed złożeniem zlecenia.
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4.1-4.3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elementy sterujące

4.2.6.) Główny kod CPV: 31211310-4 - Wyłączniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Informacja o opcjach: ( dotyczy Części 1-7)
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego;
2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel,
a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie
w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie lub drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach (tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 5 dni przed złożeniem zlecenia.
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4.1-4.3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Źródła światła

4.2.6.) Główny kod CPV: 31531000-7 - Żarówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Informacja o opcjach: ( dotyczy Części 1-7)
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego;
2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel,
a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie
w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie lub drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach (tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 5 dni przed złożeniem zlecenia.
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4.1-4.3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprawy i oświetlenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Informacja o opcjach: ( dotyczy Części 1-7)
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego;
2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel,
a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie
w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie lub drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach (tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 5 dni przed złożeniem zlecenia.
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4.1-4.3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt elektryczny

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Informacja o opcjach: ( dotyczy Części 1-7)
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego;
2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel,
a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie
w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie lub drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach (tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 5 dni przed złożeniem zlecenia.
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4.1-4.3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały instalacyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 31651000-4 - Taśma elektryczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Informacja o opcjach: ( dotyczy Części 1-7)
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego;
2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel,
a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie
w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie lub drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach (tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 5 dni przed złożeniem zlecenia.
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4.1-4.3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baterie do sprzętu informatyki i łączności

4.2.6.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Informacja o opcjach: ( dotyczy Części 1-7)
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego;
2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel,
a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie
w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie lub drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach (tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 5 dni przed złożeniem zlecenia.
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4.1-4.3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baterie

4.2.6.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulator do aparatu Canon

4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opis zawiera Rozdział VII

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed terminem składania ofert wnieść wadium w kwocie: (odpowiednio w części)
Część 1: 400,00 zł
Część 2: 200,00 zł
Część 3: 600,00 zł
Część 4: 500,00 zł
Część 5: 1.800,00 zł
UWAGA
Część 6-9: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
1. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr:
88 1010 1010 0019 1913 9120 1000
tytułem Wadium do ZP/19/2025 w postępowaniu na „Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, źródeł światła, oraz baterii do sprzętu informatyki i łączności dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu” (nazwa i NIP Wykonawcy) - część …………… (odpowiednio dla części).
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/ poręczenia, gwarancja/ poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem
i zawierać następujące elementy:
– nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający,
– określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
– kwotę gwarancji/poręczenia,
– termin ważności gwarancji/poręczenia,
– zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opis zawiera Rozdział V SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126520

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-25 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.