Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drukarki wielkoformatowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uekat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drukarki wielkoformatowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9803ec6a-c908-41f1-9ce8-b6ad2ae0b34d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667359/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa drukarki wielkoformatowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt w ramach: Fundusze Europejskie dla Śląskiego (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla Priorytetu: FESL. 10.00 – Fundusze Europejskie na transformację dla Działania: FESL: 10.25 – Rozwój kształcenia wyższego zgodnie z potrzebami zielonej gospodarki2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeprowadził postępowanie uprzednio w trybie podstawowym, które zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty (art. 255 pkt 1 ustawy Pzp).
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego zostało przeprowadzenie w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, na podstawie którego zamawiający może przeprowadzić postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożona żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-50cba88e-c1dc-4c5a-b11b-7d4ae7fba04e
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/014/06027/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12845,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: „Wsparcie procesu sprawiedliwej transformacji regionu poprzez wzmocnienie kadr Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji); FESL.10.25 IZ.01-07GE/23.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki wielkoformatowej.
3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do zaproszenia, w którym zamawiający zawarł również istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego produktu, a także w Załączniku nr 3 do zaproszenia stanowiącym projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę ofertową (netto i brutto), która musi być skalkulowana w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do zaproszenia i zawierać będzie wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
5. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN), cyfrowo (do drugiego miejsca po przecinku).
6. Kwota za cenę ofertową netto, powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty. Do obliczenia ceny brutto należy przyjąć 23% stawkę VAT.
Zamawiający zwraca uwagę, iż wysokość stawki VAT dla zamawianego przedmiotu zamówienia zależna będzie od uzyskania potwierdzenia wystawionego przez MNiSW zgodnie z art. 83 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. W przypadku uzyskania takiego potwierdzenia stawka podatku VAT wynosić będzie 0%.
7. Warunki płatności. Termin płatności wynosił będzie do 21 dni począwszy od daty otrzymania faktury przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232140-7 - Plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15796,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15796,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310201285
7.3.3) Ulica: ul. Dunikowskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15796,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą chusteczek do neutralizacji gazu pieprzowego
- Komisariat Policji w Rybniku - Boguszowicach - budowa nowej siedziby - realizacja
- Dostawa wózków do transportu zwłok niezbędnych dla doposażenia Prosektorium Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej i Toksykologii Sądowo - Lekarskiej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- DOSTAWA PRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA WIOŚ KATOWICE
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Bielsku Białej.
- Opracowanie projektu Przebudowy ul. Ślusarskiej w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Zakup sprzętu komputerowego oraz drukarki wielkoformatowej
- Dostawa sprzętu elektronicznego do SP nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie.
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia do pracowni technicznych Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
więcej: Plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.