eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Włodawa: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
Numer ogłoszenia: 50041 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29149 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich: 1) Zadanie nr 1: a. droga wojewódzka nr 812 , 2) Zadanie nr 2: a. droga wojewódzka nr 816, poprzez uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, oraz terenów zielonych, koszenie traw i chwastów, opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonych odpadów. 2. Zakres zamówienia : Zadanie nr 1 - droga wojewódzka nr 812: 1) Oczyszczenie jezdni, chodników i ścieżki pieszo-rowerowej po zakończeniu sezonu zimowego 2014/2015: - jezdnia (rondo z dojazdami) - 2 116 m2 - chodniki i ścieżki pieszo-rowerowe - 26 300 m2 2) Oczyszczenie jezdni, chodników i ścieżki pieszo-rowerowej w okresie kwiecień-listopad - jezdnia (rondo z dojazdami) - 2 116 m2 - chodniki i ścieżki pieszo-rowerowe - 26 300 m2 3) Pasy zieleni - koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem i usunięciem - 46 592 m2 - koszenie traw i chwastów wraz bez zgrabieniem i usunięcia - 38 150 m2 4) Sprzątanie pasa drogowego (powierzchnia ogólna) - 118 603 m2 5) Opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków - 9 szt. Krotność i rodzaj wykonywanych usług: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni, ścieżek rowerowych, chodników i pasów zieleni, po zakończeniu sezonu zimowego 2014/2015 b) max 2-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2015, c) max 2-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie kwiecień - listopad 2015, d) max 3-krotne prace porządkowe na pasach zieleni (koszenie traw i chwastów wraz z ich uprzątnięciem w okresie kwiecień - listopad 2015, e) max 3-krotne prace porządkowe na pasach zieloni (koszenie traw i chwastów bez ich uprzątnięcia w okresie kwiecień - listopad 2015, f) 36-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych w okresie kwiecień - grudzień 2015 g) 78 -krotne opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków w okresie kwiecień - grudzień 2015 Zadanie nr 2 - droga wojewódzka nr 816: 1) Oczyszczenie jezdni, chodników, ścieżki pieszo-rowerowej i pasów zieleni po zakończeniu sezonu zimowego 2014/2015: - jezdnia od km 60+132 do km 62+440 - 3 495 m2 - chodniki i ścieżki pieszo-rowerowe od km 59+207 do km 63+240 - 12 960 m2 - pasy zieleni od km 60+130 do km 62+397 - 8 456 m2 2) Oczyszczenie jezdni, chodników i ścieżki pieszo-rowerowej w okresie kwiecień-listopad - jezdnia od km 60+132do km 62+440 - 3 495 m2 - chodniki i ścieżki pieszo-rowerowe - 12 960 m2 3) Pasy zieleni - koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem i usunięciem - 15 330 m2 - koszenie traw i chwastów wraz bez zgrabieniem i usunięcia - 12 630 m2 4) Sprzątanie pasa drogowego (powierzchnia ogólna) - 42 443 m2 5) Grabienie liści na pasach zieleni wraz z ich uprzątnięciem - 7 775 m2 6) Opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków - 33 szt. Krotność i rodzaj wykonywanych usług: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni, ścieżek rowerowych, chodników, po zakończeniu sezonu zimowego 2014/2015 b) 1 -krotne oczyszczenie przez wygrabienie pasów zieleni po zakończeniu sezonu zimowego 2014/2015 c) max 4-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2015, d) max 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie kwiecień - listopad 2015, e) max 4-krotne oczyszczenie pasów zieleni (koszenie traw i chwastów wraz z ich uprzątnięciem w okresie kwiecień - listopad 2015, f) max 4-krotne oczyszczenie pasów zieleni (koszenie traw i chwastów bez ich uprzątnięcia w okresie kwiecień - listopad 2015, g) 36-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych w okresie kwiecień - grudzień 2015 h) 78 -krotne opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków w okresie kwiecień - grudzień 2015 i) 1-krotne grabienie liści wraz z ich usunięciem w okresie październik - listopad 2015 3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie zadań 1 - 2 należeć będzie: 1) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki bezpyłowe, zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 0,75 m od każdej z dwóch krawędzi oraz chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości; 2) oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem; 3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu; 4) wykonanie wiosennych robót porządkowych na pasach zieleni poprzez wygrabienie i zebranie nieczystości oraz resztek roślinnych (zadanie nr 2) 5) ręczne zbieranie nieczystości z terenu pasów drogowych 6) uprzątnięcie w okresie jesienno - zimowym liści zalegających w pasie drogowym (zadanie nr 2) 7) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 9) realizacja zleconego zakresu usług w terminie zawartym w pkt. 3 Opisu przedmiotu zamówienia 10) realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Żołnierzy WiN 22, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55026,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48508,48

  • Oferta z najniższą ceną: 48508,48 / Oferta z najwyższą ceną: 50705,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka Nr 816

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Żołnierzy WiN, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42195,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30493,08

  • Oferta z najniższą ceną: 30493,08 / Oferta z najwyższą ceną: 39411,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.