eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻabnoOpracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w zakresie budowy ścieżek rowerowych w Gminie Żabno - postępowanie 2



Ogłoszenie z dnia 2025-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w zakresie budowy ścieżek rowerowych w Gminie Żabno – postępowanie 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92bb9800-99f8-45e6-90a8-5bbe3f26d094

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w zakresie budowy ścieżek rowerowych w Gminie Żabno – postępowanie 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92bb9800-99f8-45e6-90a8-5bbe3f26d094

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020419/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w zakresie budowy ścieżek rowerowych w Gminie Żabno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282416

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.12.1.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154674,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego
oraz opracowanie kosztów prac projektowych i realizacji robót budowlanych dot. budowy ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żabno.
2) Przedmiotowa inwestycja polegała będzie na budowie ścieżek rowerowych w pięciu różnych lokalizacjach na następujących odcinkach:
a) Odcinek I: od drogi gminnej K203558 w m. Podlesie Dębowe prowadzącej przez działki nr 443 i 105 w m. Podlesie Dębowe oraz działki nr 66 i 88 w m. Odporyszów.
b) Odcinek II: od skrzyżowania na działce nr 51 w m. Podlesie Dębowe, przez działkę nr 483 w m. Czyżów oraz działkę nr 1361 w m. Gorzyce, z zakończeniem przy wylocie do drogi powiatowej nr 1330K Czyżów-Gorzyce-Kłyż zlokalizowanej na działkach o nr 1520 i 1041
c) Odcinek III: wzdłuż działek o nr 933, 1144, 1054/2 w m. Gorzyce, działek nr 343, 344, 377, 443 w m. Czyżów oraz działki nr 1237 w m. Nieciecza.
d) Odcinek IV: wzdłuż działki o nr 1751 w m. Nieciecza oraz działki nr 88/2 w m. Żabno.
e) Odcinek V: od ul. Mostowej na działce nr 1275, 1273, 1272/3, 1210 w m. Żabno.
których lokalizację przedstawia dokumentacja graficzna stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ
3) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) musi zostać sporządzony zgodnie ze wszelkimi normami i wytycznymi w zakresie zawartości Programu Funkcjonalno-Użytkowego i powinien zawierać m. in.:
a) stronę tytułową, która obejmuje:
• nazwę zadania
• lokalizację zadania
• kody CPV dla zakresu robót
• dane Zamawiającego
• autorów PFU
b) część opisową oraz rysunkową, która obejmuje:
• opis przedmiotu zamówienia
• opis wymagań stawianych przez Zamawiającego
• przekroje konstrukcyjne wraz z proponowanymi wymiarami ścieżki rowerowej
• inwentaryzacja zieleni ze szczególnym uwzględnieniem zieleni potencjalnie ingerującej w
przebieg ścieżki rowerowej
• badania geologiczne w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji
• lokalizację sieci i urządzeń zewnętrznych i podziemnych wraz z uzyskaniem akceptacji zaproponowanych rozwiązań wydane przez gestorów sieci (jeżeli dotyczy)
• opis rozwiązań technicznych
• propozycje rozwiązań materiałowych
• mapę zasadniczą
c) część informacyjną, która obejmuje:
• dokumenty i informacje niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych
• dokumenty i informacje niezbędne do sporządzenia zestawienia kosztów i kosztorysów zaprojektowanych robót budowlanych.
4) Forma, w jakiej wykonawca ma wykonać i dostarczyć przedmiot zamówienia:
a) dokumenty winny być sporządzone w języku polskim;
b) forma papierowa/drukowana ostatecznych wersji dokumentów (3 kpl.) - dobór skali wydruków poszczególnych map oraz stopień zagęszczenia treści na poszczególnych wydrukach winien uwzględniać ich przeznaczenie oraz funkcję (skala od 1: 10000 do 1:500) oraz w formie elektronicznej (1 egz.) na nośniku CD w plikach w formacie .pdf .ppt oraz plikach źródłowych możliwych do edycji (.doc, .docx, .rtf);
c) Wykonawca ma obowiązek na bieżąco konsultowania z Zamawiającym treści przygotowywanych dokumentów do czasu ich ostatecznego przyjęcia przez Zamawiającego,
d) Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące PFU oraz wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji umowy w ramach co dwutygodniowych spotkań roboczych z Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego,
e) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia będzie zobowiązany również do udzielania odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców usług projektowych i robót budowlanych, które zostaną zadane w postępowaniu przetargowym na wyłonienie projektanta i wykonawcy robót budowlanych oraz wszelkich niezbędnych konsultacji z tym związanych,
f) potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo - odbiorczy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi przepisami oraz jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
g) wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu. W szczególności muszą być zgodne z przepisami:
• Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r.
poz. 418 z późn. zm.)
• Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.),
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784),
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1518).
5) Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) dane do opracowania PFU, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do sporządzenia, Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt,
b) zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do rzetelnego przygotowania oferty i zawarcia umowy.
c) Zakazuje się użycia nazw własnych produktów w sporządzonej dokumentacji.
d) Zastosowane rozwiązania muszą spełniać warunki techniczne określone w powszechnie obowiązującym prawie, uwzględniać aktualną wiedze techniczną i w pełnie zapewnić bezpieczeństwo użytkowe i inne zgodnie z art. 5 Prawa budowlanego.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag/zastrzeżeń oraz wydawania poleceń korekty/weryfikacji projektu na etapie uzgodnień, aż do jego ostatecznej akceptacji.
f) Zakres prac obejmuje również inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w umowie, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, które Wykonawca jako podmiot profesjonalny zobowiązany jest przewidzieć i uwzględnić.
g) Jeżeli okaże się to konieczne Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania przed organami administracji państwowej oraz instytucjami opiniującymi we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem dokumentacji z zastrzeżeniem, że wszelkie opłaty związane z opracowaniem dokumentacji ponosić będzie Wykonawca.
h) Wykonawca będzie weryfikował na własny koszt otrzymane od Zamawiającego dokumenty i informacje pod względem zgodności ze stanem faktycznym.
i) W przypadku nieposiadania lub nieudostępnienia przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je we własnym zakresie i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania.
j) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami profesjonalnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, poleceniami Zamawiającego, na warunkach określonych w dokumentach zamówienia.
k) Wykonawca oświadcza, że w celu realizacji przedmiotu zamówienia zapewni odpowiednie zasoby techniczne oraz personel posiadający zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia w zakresie niezbędnym do jego wykonania zgodnie ze złożoną ofertą.
l) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji w taki sposób, aby zapewnić maksymalną funkcjonalność i ergonomię eksploatacji oraz aby przyjęte rozwiązania projektowe były ekonomiczne.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy

Uwagi końcowe:
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,
– Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji postępowania znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane.
– Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji postępowania znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
– Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930681068

7.3.4) Miejscowość: TARNÓW

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.