eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień KujawskiUdzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 ,00 z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500299431-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Gmina Lubień Kujawski: Udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 ,00 z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu gminy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651526-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubień Kujawski, Krajowy numer identyfikacyjny 91086688000000, ul. ul. Wojska Polskiego 29, 87840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 2843089 w. 52, e-mail zamowieniapubliczne@lubienkujawski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.bip101.lo.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 ,00 z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu gminy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3.000.000,00 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień Kujawski. 1) Termin spłaty kapitału od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2027 r., w tym: - w roku 2021 - 25.000,00 zł, - w roku 2022 - 25.000,00 zł, - w roku 2023 - 25.000,00 zł, - w roku 2024 - 25.000,00 zł, - w roku 2025 - 25.000,00 zł, - w roku 2026 - 1.437.500,00 zł, - w roku 2027 - 1.437.500,00 zł. 2) Waluta: PLN. 3) Kwota kredytu: 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100). 4) Karencja w spłacie kapitału - do dnia 31.12.2020 r. 5) Spłata odsetek - po uruchomieniu kredytu, miesięcznie płatnych ostatniego dnia każdego miesiąca. Pierwsza rata odsetkowa nastąpi w pierwszym miesiącu po pierwszym uruchomieniu, jeśli pierwsze uruchomienie nastąpi ostatniego dnia miesiąca. 6) Stawka bazowa kredytu - WIBOR 1M (zmienna stawka WIBOR 1 M notowana 20-go dnia poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego, jeżeli 20 dzieńmiesiąca przypadnie w dniu wolnym, to należy przyjmować stawkę WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego przed tą datą), oprocentowanie kredytu równa się WIBOR 1M+m (stała marża banku). 7) Wykorzystanie kredytu: do 31.12.2018 r. z możliwością podzielenia na transze (dla celów przygotowania oferty należy założyć wykorzystanie kredytu w całości w dniu 14.12.2018 r.). 8) Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych (kredytu w pełnej wysokości) - od dnia podpisania umowy kredytowej. 9) Spłata kapitału: w równych ratach kwartalnych, w okresie od miesiąca stycznia 2021 r. do miesiąca grudnia 2027 r., płatnych ostatniego dnia każdego kwartału, tj. ostatniego dnia marca, czerwca, września oraz grudnia (raty kapitałowe w ciągu każdego roku będą w równej wysokości, natomiast ostatnia rata każdego roku - grudniowa - wyrównująca). 10) Odstetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Środki nie wykorzystane powinny być dostępne i zaliczone do transzy kolejnej, bez pobierania opłaty za niewykorzystane środki. Postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania z kredytu w pełnej wysokości - bez konieczności poniesienia z tego tytułu dodatkowych opłat, przy czym o powyższej zmianie wykonawca zostanie powiadomiony z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu, potwierdzonym następnie pisemnie. 12) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim 3 dniowym powiadomienia banku - bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat. 13) Zamawiający zobowiązuje się dokonać w okresie objętym umową tj. do dnia 31.12.2027 r. spłaty kredytu (kapitał plus odsetki), zgodnie z harmonogramem spłat. 14) Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 15) Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 16) Zabezpieczenie kredytu dopuszczalne przez Zamawiającego: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 17) Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Lubień Kujawski będzie dostępna przed podpisaniem umowy. 18) Dokumenty do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego, znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.bip101.lo.pl oraz wg wyboru i potrzeb Wykonawcy, do wglądu w siedzibie Zamawiającego u Pani Wandy Mordzak - Skarbnik Gminy Lubień Kujawski. 19) Zamawiający w okresie obowiązywania umowy o kredyt będzie przedstawiał sprawozdania: Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S, Rb-28S w okresach kwartalnych w sytuacji, gdy nie są one publikowane na stronie BIP Kredytobiorcy. 2. Klauzula społeczna wynikająca z przepisu art. 29 ust. 3a ustawy: Zamawiający wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962), tj.: na stanowisku pracy ds. obsługi kredytu oraz kontaktów z zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 512692.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Kowalu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 42, 87-820 Kowal
Kod pocztowy: 87-820
Miejscowość: Kowal
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 512692.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 512692.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 512692.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.